kofeiinin käyttö diettaamisessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ]{aitsu
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitoksia vastauksista :worship:

Ostin just tänään purkin cla:ta ja Biolatten Superzymiä (pitäisi estää katabolista tilaa). Nämä aineet yhdistettynä 3 x punttitreeni vko, aamulenkkeihin tyhjällä pakilla ja vähähiilaripitoiseen ruokaan niin katsotaan mitä tapahtuu. Pistän vaikka joskus palautetta auttoiko vai eikö ja miten vaikutti punttitreeneihin.

Kaikki on vain itsestä ja omasta halusta kiinni :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt mennyt tasan viikko vähillä hiilareilla sekä aamulenkin merkeissä ja täytyy sanoa, että RASVA PALAA SILMISSÄ!!! Uskomattoman nopeasti tullut tuloksia ja eikun samaa rataa pari viikkoa niin hyvä tulee.

No niin ollaan oltu vähähilarisella kuurilla ja yksi suolitukos oli tuossa pari päivää sitten, eli oli ummetusta. En ole syönyt liian vähän ja kuituakin kohtuullisesti (näkileipä + ruisleipä). Suosittelen aamulla jotain eloveenaa tai mysliä, toimii suoli paremmin... Myöskään punttiksella ei jaksa kun hiilarit tulee pääosin ruisleivästä + tomaatista ja porkkanasta... Kofeiinin otan ihan kahvin juonnilla. Vähentää myös syömisintoa. Aamulenkkiä en ehdi tehdä, mutta teen kävelylenkin punttisalin ja palautusjuoman jälkeen (1 tunti) tai välipäivänä väh kaksi tuntia viime ruokailusta. Otan myös särkylääkkeen ennen kävelyä (indometin 50g). Ei haittaa pienet kivut nivelissä. Mielestäni kreatiini lisää hieman nivelkipuja.

Olen tehnyt aamulenkkini seuraavalla periaatteella, eli juoksen 200m ja seuraavat 200m kävelen. Syke ei nouse liian korkeaksi ja homa tuntuu mukavalta. Hiilarit olen ottanut seuraavasti: pala real täysjyvää aterian päälle ja treenin jälkeen palautumisjuomaa jossa 50 - 50 hiilaria ja protskua. Aamuisin olen myös syönyt täysjyväpuuroa n. 30 min lenkin jälkeen. Heti lenkin päälle otan 1 rkl 35-65 protsku / hiilari palautusjauhetta.

Punttisalilla kovien sarjojen myötä treenikestävyys on kärsinyt mutta sille ei kai voi mitään.

Täytyy kyllä sanoa, että en ikinä olisi uskonut miten helppoa diettaaminen on (tai sitten olen masokistinen) :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom