Kofeiini - Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa

Meta title: 💥⚡ Kofeiini ⚡💥

Meta description: Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa. Löytyy kahvista, energiadrinkeistä ja pillereistä — toimii nopeasti ja edullisesti...

Joo, kyllä se on niin, että Red Bull-leiristä aikoinani vaihdettua ED(myöhemmin vielä Light)-leiriin, en ole arkipäiviä (varsinkaan maanantaita) ilman sitä saanut kunnolla käyntiin :)

Siis vetääkö jengi noita kofeiini- ja tauriinipohjaisia energiajuomia muka joka päivä samaan tapaan kuin vanhempi polvi kittaa kahvia? :confused:

Itse en ainakaan pidä kovin optimaalisena ottaa tauriinia tuolla tavoin joka päivä, sillä yhdistettynä sopivaan määrään kofeiinia siitä saa kyllä pari kolme kertaa viikossa ihan hyvän boostin treeniä varten, mutta joka päivä kitattuna sen piristävä vaikutus menee mielestäni täysin hukkaan toleranssin syntymisen myötä.

Ossi- sanoi:
Njoh.,elikkä lihottaako kofeeni ?=?Onko mitn haittaa jos on polttelemas rasvoja ja juo ED:tä..??siinähän on tauriinia yms..Jos juo vaikka aamulla puoli pulloa ennen aamu -aerobista.. Kaikki vinkit kofeenista ja ED:stä??
Kiitos..! :kippis1:

Eikös se ole kofeiini?

nusnus :arvi:

Hulkki sanoi:
Itse en ainakaan pidä kovin optimaalisena ottaa tauriinia tuolla tavoin joka päivä, sillä yhdistettynä sopivaan määrään kofeiinia siitä saa kyllä pari kolme kertaa viikossa ihan hyvän boostin treeniä varten, mutta joka päivä kitattuna sen piristävä vaikutus menee mielestäni täysin hukkaan toleranssin syntymisen myötä.

... not to mention se tulee KALLIIKSI... Pullo EDiä n. 2,5 euroa -> viikossa 17,5 euroa -> kuukaudessa yli 70 euroa! :hyper: (siis jos tahtina pullo/päivä)

juffe sanoi:
Joo, kyllä se on niin, että Red Bull-leiristä aikoinani vaihdettua ED(myöhemmin vielä Light)-leiriin, en ole arkipäiviä (varsinkaan maanantaita) ilman sitä saanut kunnolla käyntiin :)

voi widdu isotonic jauhetta vaan peliin niin jaksaa :rock:

Vupe sanoi:
voi widdu isotonic jauhetta vaan peliin niin jaksaa :rock:

Tämä taisi olla vitsi? No, siltä varalta ettei ollut, niin kerrottakoon, että Isotonic ja ED/RedBull yms. eivät taida olla ihan vertailukelpoisia tuotteita... edellinen on urheilujuoma, joka sisältää (ymmärtääkseni) lähinnä hiilihydraatteja ja suoloja, jälkimmäiset taas ovat piristäviä ainesosia sisältäviä energiajuomia. :)

Gillyanne sanoi:
... not to mention se tulee KALLIIKSI... Pullo EDiä n. 2,5 euroa -> viikossa 17,5 euroa -> kuukaudessa yli 70 euroa! :hyper: (siis jos tahtina pullo/päivä)

No ei se Ed nyt noin kallista ole (jotain alle 2 €:ee)

Ainoa energiajuoma, minkä olen juonut, oli yksi tölkki Batterya joskus moooonta vuotta sitten. Rahanhukkaa ovat mielestäni. Kofunappi ja vettä päälle, jos piristettä tarvii. Sitäkään settiä en kovin usein käytä, ehkä puolenkymmentä kofunappia kuukaudessa menee.

Piristeitä voi toki joskus käyttää, mutta hyvä olisi minimoida niiden käyttö, ettei tule toleranssia eikä uniongelmia. Mulla on niin mitätön toleranssi kofeiinin suhteen, että jopa yksi kofunappi piristää jonkun verran ja kaksi jo huomattavasti. :D

Anonymous sanoi:
No ei se Ed nyt noin kallista ole (jotain alle 2 €:ee)

No okei, taisi tulla pieni yliarviointi. Tuskin alle 2 euron lähtee kuitenkaan, samoten kuin Red Bull (huom. perustan tämän hinta-arvion pääkaupunkiseudun kauppoihin), ja siitäkin tulee kuukautta kohti pullo/tölkki päivässä-tahdilla jo yli 55 euroa... melkoisen turhaa rahanmenoa IMO, tuollahan ostaisi jo ison saavillisen hyvänmakuista protskujauhetta. :)

Hulkki sanoi:
Siis vetääkö jengi noita kofeiini- ja tauriinipohjaisia energiajuomia muka joka päivä samaan tapaan kuin vanhempi polvi kittaa kahvia? :confused:

Ehdottomasti samaa mieltä. Itse en ota kofeiini+tauriini setti koskaan muuten kuin treeniä ennen ja hyvin on toiminut ilman mitään taukojen pitämisiä. Kahvia en juo ollenkaan.

Hulkki sanoi:

Puhutaan toleransseista mitä hyvänsä,niin itse ainakin huomaan joka päivä selvän piristävän vaikutuksen,kun otan pullon Ed lemon lightiä ennen duunia tai treeniä.Tuotteen hintavuudesta olen jäävi puhumaan,kun saan noita juomia ilmaiseksi.Pidän huomattavasti järkevämpänä juomana kuin kahvia,joka esim.sotki vatsan toimintaa silloin kun sitä vielä lipitin.

Tää voi olla puitu jo jossain thriidillä mut emmää ainaskaa löytäny eli kandeeks noita kofeiinitabletteja vetää rasvanpolttotarkoituksessa ? Eli saaks niistä minkäälaista hyötyy siihen tarkoitukseen ?

riippuu varmaan paljon on ylimääräistä. Mulla on vielä reilu 20, joten ei vois vähempää kiinnostaa minkään pillerin vaikutukset, kun ne kuitenkin on täyttä :anssi:

teggiz83 sanoi:
Tää voi olla puitu jo jossain thriidillä mut emmää ainaskaa löytäny eli kandeeks noita kofeiinitabletteja vetää rasvanpolttotarkoituksessa ? Eli saaks niistä minkäälaista hyötyy siihen tarkoitukseen ?

No ennen aerobista suoristusta ne on ihan jees apu. Saat virkeyttä jumpata kovemmin ja sitten energiaa kuluu sitä kautta. Myös kofeiini nopeuttaa aineenvaihduntaa. Mikään ihme läskin poistaja se ei ole :)

iivili sanoi:
Piristeitä voi toki joskus käyttää, mutta hyvä olisi minimoida niiden käyttö, ettei tule toleranssia eikä uniongelmia. Mulla on niin mitätön toleranssi kofeiinin suhteen, että jopa yksi kofunappi piristää jonkun verran ja kaksi jo huomattavasti. :D

Joo samaa mieltä. Ihme homma muuten jos lihas kasvaa levossa, mutta sitten pitää pitää kroppa valveilla kofeiinilla??? EI ymmärrä, vaikka itekin kittaa kaffetta.
Salilla pitää vaan irvistää niin ei tarvitse tabuja. Kuppi kahvia jos sitäkään!
Ooho, meni muuten vähän :offtopic:

mappana sanoi:
Salilla pitää vaan irvistää niin ei tarvitse tabuja. Kuppi kahvia jos sitäkään!
No se kuppi kahvia vastaa aika tasan tarkkaan sitä yhtä "tabua".

Itse tykkään ED:stä ja batterystä ja nyt tarttis vähän hillitä kun parhaimpina päivinä on mennyt 3kpl...
Kävin apteekista pyytämässä kofeiini tabletteja koska tulisivat halvemmaksi ja samalla yrittäisin eroon näistä energia juomista...
No täti sit piti jonkun valistus puheen näistä kofeiinin vaaroista ja haitoista sydämmelle ja oli muutenkin vastahakonen, sanoi että olisi vain parempi olla ilman... no jäi ostamatta tabletit mutta energia juomia menee se parikappaletta päivässä edelleen... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom