Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ossi- sanoi:Njoh.,elikkä lihottaako kofeeni ?=?Onko mitn haittaa jos on polttelemas rasvoja ja juo ED:tä..??siinähän on tauriinia yms..Jos juo vaikka aamulla puoli pulloa ennen aamu -aerobista.. Kaikki vinkit kofeenista ja ED:stä??
Kiitos..! :kippis1:
Hulkki sanoi:Itse en ainakaan pidä kovin optimaalisena ottaa tauriinia tuolla tavoin joka päivä, sillä yhdistettynä sopivaan määrään kofeiinia siitä saa kyllä pari kolme kertaa viikossa ihan hyvän boostin treeniä varten, mutta joka päivä kitattuna sen piristävä vaikutus menee mielestäni täysin hukkaan toleranssin syntymisen myötä.
(siis jos tahtina pullo/päivä)juffe sanoi:Joo, kyllä se on niin, että Red Bull-leiristä aikoinani vaihdettua ED(myöhemmin vielä Light)-leiriin, en ole arkipäiviä (varsinkaan maanantaita) ilman sitä saanut kunnolla käyntiin![]()

ZeiZei sanoi:Ratkaisuksi voit ostaa light-Ediä, vaikka se pahaa onkin

Vupe sanoi:voi widdu isotonic jauhetta vaan peliin niin jaksaa![]()

Gillyanne sanoi:... not to mention se tulee KALLIIKSI... Pullo EDiä n. 2,5 euroa -> viikossa 17,5 euroa -> kuukaudessa yli 70 euroa!(siis jos tahtina pullo/päivä)
Anonymous sanoi:No ei se Ed nyt noin kallista ole (jotain alle 2 €:ee)

Hulkki sanoi:Siis vetääkö jengi noita kofeiini- ja tauriinipohjaisia energiajuomia muka joka päivä samaan tapaan kuin vanhempi polvi kittaa kahvia?
Itse en ainakaan pidä kovin optimaalisena ottaa tauriinia tuolla tavoin joka päivä, sillä yhdistettynä sopivaan määrään kofeiinia siitä saa kyllä pari kolme kertaa viikossa ihan hyvän boostin treeniä varten, mutta joka päivä kitattuna sen piristävä vaikutus menee mielestäni täysin hukkaan toleranssin syntymisen myötä.
Puhutaan toleransseista mitä hyvänsä,niin itse ainakin huomaan joka päivä selvän piristävän vaikutuksen,kun otan pullon Ed lemon lightiä ennen duunia tai treeniä.Tuotteen hintavuudesta olen jäävi puhumaan,kun saan noita juomia ilmaiseksi.Pidän huomattavasti järkevämpänä juomana kuin kahvia,joka esim.sotki vatsan toimintaa silloin kun sitä vielä lipitin.Hulkki sanoi:Siis vetääkö jengi noita kofeiini- ja tauriinipohjaisia energiajuomia muka joka päivä samaan tapaan kuin vanhempi polvi kittaa kahvia?
Itse en ainakaan pidä kovin optimaalisena ottaa tauriinia tuolla tavoin joka päivä, sillä yhdistettynä sopivaan määrään kofeiinia siitä saa kyllä pari kolme kertaa viikossa ihan hyvän boostin treeniä varten, mutta joka päivä kitattuna sen piristävä vaikutus menee mielestäni täysin hukkaan toleranssin syntymisen myötä.
teggiz83 sanoi:Tää voi olla puitu jo jossain thriidillä mut emmää ainaskaa löytäny eli kandeeks noita kofeiinitabletteja vetää rasvanpolttotarkoituksessa ? Eli saaks niistä minkäälaista hyötyy siihen tarkoitukseen ?

iivili sanoi:Piristeitä voi toki joskus käyttää, mutta hyvä olisi minimoida niiden käyttö, ettei tule toleranssia eikä uniongelmia. Mulla on niin mitätön toleranssi kofeiinin suhteen, että jopa yksi kofunappi piristää jonkun verran ja kaksi jo huomattavasti. :D

No se kuppi kahvia vastaa aika tasan tarkkaan sitä yhtä "tabua".mappana sanoi:Salilla pitää vaan irvistää niin ei tarvitse tabuja. Kuppi kahvia jos sitäkään!