Miksi proteiinipirtelö jos painon pudotusta pelkäät? Hiilaria fyysisessä työssä täytyy tankata, maltoa vaan naamariin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse yleensä valitsen jonkun toisen maun kuin sahanpurut. Esim. cookie dough toimii aika monessa patukassa.Näinpä juuri.
Minusta on mukavempi syödä kahvin kylkeen suklaata, kuin huijata itseensä kalliilla sahanpuruilta maistuvalla prodepatukalla.
Ei muovikipollista syö 5-10 min pidempään. Ellei halua itseensä huijata.
Laitat himassa eväsrasiaan ruuan. Töissä tms heität sen tauolla mikroon ja alat kauhoa sisältöä äkkiä kohti suuta mikrottamisen jälkeen. Jos pystyt mussuttaan nopealla syömistahdilla yhtä annosta kymmentä minuuttia pidempään, huijaat joko minua tai itseäsi.Anyway, kiinnostaisi tietää mitä tuo "itsensä huijaaminen" mahtaa olla?
On.mitä mieltä olette, onko wörth tekasta töissä kahvitauolla proteiinipirtelö kun tarvis jotain nopeesti tankata...
Käsittääkseni suurin osa ihmisistä toimiikin noin sen lounastauon kohdalla. Paitsi että ruokaa ei kannata lapioida suuhun kiireellä, vaan pureskelemalla ja nautiskemalla kunnolla, niin että vähintään se puoli tuntia siinä menee.Laitat himassa eväsrasiaan ruuan. Töissä tms heität sen tauolla mikroon ja alat kauhoa sisältöä äkkiä kohti suuta mikrottamisen jälkeen. Jos pystyt mussuttaan nopealla syömistahdilla yhtä annosta kymmentä minuuttia pidempään, huijaat joko minua tai itseäsi.
En todellakaan väitä. Suklaa maistuu suklaalle ja prodepatukat puulle.Et kai tosissasi väitä, että on ihan sama syötkö suklaata vs. minkä tahansa proteiinipatukan?
Jep jep.En todellakaan väitä. Suklaa maistuu suklaalle ja prodepatukat puulle.
Ei todellakaan ole sama kumman syö.

Sama syökö sen snikkerssin vai tuplat kalliimman rotskupatukan
Ymmärrät ilmeisen hyvin makroravinteista.
Kyllähän suurin osa noista prodepatukoist alkaa nykyään aika karkille maistumaan. Muistaako kukaan mitä ne oli 20v sitten...
Toki jos pelkät makrot ja maku kiinnostaa, niin nuo Tuplat, Marsit, Snickersit ja Milky Wayt (siis proteiiniversiot) on listan kärjessä.Ooks maistanu noita tupla prode patukoita? Melkeen kaikki prodepatukat maistuu ihan perseeltä mun suussa, paitsi noi.
Noit on joku yli 4 eri makuu ainaki jo. Perus tupla, salmiakkisuklaa, joku kahvi, suolanen karamelli yms. Must nää maistuu kyl aika lähelle perus mässyltä jo.
![]()