Kofeiini - Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa

Meta title: 💥⚡ Kofeiini ⚡💥

Meta description: Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa. Löytyy kahvista, energiadrinkeistä ja pillereistä — toimii nopeasti ja edullisesti...

Kahvi on hyvänmakusta, varsinkin just tuore kahvi, paras on pannukahvi. Mutta kun en vaa yksinkertaisesti pysty juomaan sitä ku max puol kuppia päivässä.
Oireita mitä tulee meikälle kaffesta:

- Kädet tärisee
- Ruppeen änkyttämään hirveesti, vaikuttaa siis puhekykyyn jotenkin mulla :hyper:
- Suu kuivaa hirveesti päivän aikana-> menee miljoona litraa vettä jotta saa elimistön tasapainoon
- Tulee liian duracellpupu- olo, ei pysty keskittymään mihinkään :dance:
- Aiheuttaa melkoisen paljon stressivatsa- oireita :urjo:
- Mitähä vielä, noh tuossakin oli jo jonniin verran..

Mutta! Olenkin nyt vaihtanut kahvinjuomisen täysin raakakaakaohon, on muuten iha törkeen hyvvää aamuisin ja terveellistä :worship:

No jo on oireet noin pienestä kahvimäärästä :O

Itsellä kahvi vaikuttaa piristävästi, sillä lähtee päivä käyntiin ja joka välissä sitä on kupillinen saatava jos mahdollista, varmaan enemmän pään sisällä toi piristyminen ku oikeesti mitään auttais kehon virkeystilaan, mut mitäs sen väliä kuhan piristyy.

Itellä ainoo herkkyys kofeiniissa on just toi piristävä vaikutus. Joskus kouluviikoilla jos vaikka vetäsee kaheksan maissa illal 0,5l kokista ja menee vaikka sänkyyn 23 niin voi mennä helposti 2-3 asti nukahtaminen, osin kyllä sen takia että alkaa stressaan sitä unentuloa
Kuitenkin sit joskus ei huomaa mitää vaikutusta

Tulee juotua tosi harvoin, ja siksi ehkä vaikuttaakin niin isosti: Suu kuivuu, kädet tutisee (varsinkin siinä vaiheessa kun tulee nälkä, kahvi tehostaa vaikutusta) ja pompin päättömästi ympäriinsä kuin pienessä sievässä.

Tuli kokeiltu tätä vihreää kahvia. Ei kyllä yksinään maistu kahville mutta kun sekoittaa tavalliseen kahviin toimii hyvin. Pari kuukautta käyttänyt ja lähtenyt jo 6 kiloa, Ja näyttää siltä että varsinkin rasvaa on palanut. Tuolta sitä saa vinkiksi muille.
http://rbshop.mycashflow.fi/

Aamukahvi on pakollinen.. "duunissa" tulee juotua 4 tuntia putkeen kahvia ja tietenkin puhuttua paskaa siinä välissä, eli juon kahvia näköjään työkseni..himassa sitten lisää, ainoa mitä kahvista voin sanoa on että: hyvää on, mutta pistää väsyttämään niin perkuleesti ja yleensä vielä tulee helvetin huono olo pisteenä jiin päälle..:urjo: Kaipa ne luut sitten murtuu täälläkin jos on murtuakseen, tiedä noista tutkimuksista.

Voiko kahville tulla "immuuniksi" ?

Jokapaikassa toitotetaan, että kahvi kuivattaa ja pitäisi aina muistaa juoda vähintään saman verran vettä kuin kahviakin. Jos itse tekisin näin, niin saisin juosta päivät-yöt alvariinsa kusella.

Jotenkin tuntuu, että kahvi ei kuseta/kuivata mua tippaakaan, eipä se juuri piristäkään. Juon sitä vain maun takia aika paljonkin =)

Mites kahvi (kofeiini ylipäänsä) kreatiinin käytön yhteydessä? Kun tuossa meikäläisen kreatiini purkissa lukee jotain että vältä kofeiinia kreatiinin käytön aikana.

miten suodatinkahvissa on enemmän kofeiinia kuin pannukahvissa?
Oma henkilökohtainen rottakokeeni ei ainakaan puolla tätä uusinta tutkimusta: olen juonut yli puolet elämästäni kahvia ja jos luita on joskus murtunut en ole sitä itse huomannut.

kahvia koneeseen ja salille

olen kahvin suur kuluttaja ja töissäkin on asiakkaat alannu sanoo että ei ole nähnyt mua ilman kuppia ja voin sanoo tosi pitkän kokemuksen perusteella ei vaikuta uniin muuta kun pakko keittää ennen nukkumista puoli pannua kahvia että saa nukuttua. lääkärissä olen asian aika ajoin ottanu puheeksi ja kokeissä käynyt eikä mitään sivu vaikutuksia löytynyt. itse huomannu että olla aamulla juomatta kahvia niin tietää että ilta päivä sänky potilaana kova pään särky. vähentämimen ollut joskus mielessä ja hakenut kofeiini tabuja, mutta sitte vasta kyyti pojaksi tarvii kahvia ;)

Mites kahvi (kofeiini ylipäänsä) kreatiinin käytön yhteydessä? Kun tuossa meikäläisen kreatiini purkissa lukee jotain että vältä kofeiinia kreatiinin käytön aikana.

Minun tietääksenihän tämä kreatiini pakottaa kehon nesteet lihaksiin jolloinka kaikkialla muualla tulee (yllätys yllätys) kuivempaa.
Yllätyksenä taasen, pelkkä kreatiini jo kuivattaa joillekkin jo liikaa vaikka joisivatkin runsaasti (yli 5 litraa nestettä päivässä). Mutta kunhan muistaa juoda ainakin sen 4-5 litraa päivässä ja lisäksi vielä jokaista kahvikupillista vastaan yhden kupillisen vettä niin eikait siinä mitenkään käy.

kofu tabut

kuinka nopiasti nää tarttuu verenkiertoon? jotkut sanoo et on se 6h ja toiset ottaa ennen treeniä? ja onko toi ohjeen annostus täyttä soopaa kun ohjeessa sanotaan ettei sitä 100mg määrää saa ylittää? ja oisko näiden syklaus järkevää ettei toleranssi hiivu ja riipuvuus synny?

Täälläpäin tuntuu alle tunnin sisällä. Olen ottanut yli 100mg per päivä. Jos et juo kahvia, ja haluat näistä potkua treeneihin niin kannattaa ottaa ainoastaan ennen treeniä. Nopeasti tulee toleranssia...

Tuntuu että melkosta paskapuhetta tuo purkin annostus, muka 100mg per päivä. Itellä tulee juotua päivässä 4-5 kuppia kahvia ja näiden lisäksi otan aina ennen reeniä 2 kofutablettia. Ei minkäänlaisia negatiivisia sivuvaikutusia ainakaan itsellä ole ollut, pelkästään positiivista sanottavaa ja antaa mukavasti potkua.

kuinka nopiasti nää tarttuu verenkiertoon? jotkut sanoo et on se 6h ja toiset ottaa ennen treeniä? ja onko toi ohjeen annostus täyttä soopaa kun ohjeessa sanotaan ettei sitä 100mg määrää saa ylittää? ja oisko näiden syklaus järkevää ettei toleranssi hiivu ja riipuvuus synny?

20-30min. alkavat plasmatasot nousta ja ovat korkeimmillaan noin tunnin kohdalla. Puoliintumisaika on sellaiset 2,5-11 h.

100mg on erittäin vähän. Jos hakee ergogeenista apua, pitäisi sen annoksen olla siellä 400-500mg tai väh. 6mg/kg (kehonpaino).

Jos tuo riippuvuus huolestuttaa, jätä lepopäivinä ja kevyinä viikkoina/treenipäivinä vähemmälle tai kokonaan pois.

Nosto :dance2:

Kofeiinista mieleen tuli vaan se, että aikamoista myrkkyä se kyllä on. Usein jos "aloitan" juomaan kahvia tai energiajuomia. Niitä menee sitten päivittäin molempia 1-3 annosta. Toissa päivänä apsilla istuessa vetäsin huiviin litran energiajuomaa väsymykseen ja osittain janoon. Seuraavana päivänä aamulla taas yksi herätessä. Kolmantena päivänä päänsärky alkaa puolilla päin ja kestää about 12h. Nukkumisesta ei tule mitään, olo on kuin liskojenunessa. Testatkaapas iskelmä energiajuomaa, taitaa olla vahvinta? Monille tutuille, myös mulle tulee parin tölkin jälkeen vapinoita ja heittää vatsan sekaisin. :kuola:

Back
Ylös Bottom