TestoMani|
Banned
on muuten pötypuhetta tuollaiset jutut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tiieitiijuu
Häh? tuo on mulle ihan uutta, miksi kielen alle???
imeytyy paremmin/tehokkaammin limakalvoilta, mutta imo. turhaa hifistelyä sen lisäksi että maistuvat
nikke1 sanoi:No tämä nyt on mun käsityksiä asioista, ja olen saanut päähäni jostain että c-vitamiinia imeytyise kerralla n. 180 mg, ja sitä suuremmista annoksista menee vain hukkaan tuo. Sitten ton idean mukaan sitä kannattaisi jakaa pienempiin annoksiin pitkin päivää.
nikke1 sanoi:Jos sen nopeasti haluaa saada vaikuttamaan niin pureskelee sen ja nielee, mutta ne maistuu ihan törkeelle.
nikke1 sanoi:No tämä nyt on mun käsityksiä asioista, ja olen saanut päähäni jostain että c-vitamiinia imeytyise kerralla n. 180 mg, ja sitä suuremmista annoksista menee vain hukkaan tuo. Sitten ton idean mukaan sitä kannattaisi jakaa pienempiin annoksiin pitkin päivää.
timba79 sanoi:Pakko tähän on uskoa. Kaveri sitä väitti ja nyt on tullu testailtua vähän eri tavoilla, eli suoraan nielemällä ja kunnolla pureskellen ja sitten nielemällä ja kyllä tää jälkimmäinen tapa "tehoaa" nopeammin. En usko että on placeboa kun on jo useempi testikerta takana, ei se ero nyt päätä huimaa mutta kuitenkin. Ja siihenkin makuun tottuu yllätävän nopeesti, tai sitten mulla on vaan vähän erikoiset makuhermot. :evil:
nikke1 sanoi:Jos sen nopeasti haluaa saada vaikuttamaan niin pureskelee sen ja nielee, mutta ne maistuu ihan törkeelle.
Ite en kyllä usko tuohon että kielen alta imeytyis, kuulostaa hieman erikoiselta, kai sitäkin pitää sitten kokeilla
timba79 sanoi:Ottaako kukaan kofeiinia ja c-vitamiinia ennen salille menoa??onko jotain hyötyä jos vetäsee vaikka sen puol tuntii ennen salille menoa kofeiinitabujen kyytipoikana vai kannattaako ottaa ceet esim. jo aamulla??
Jason82 sanoi:Olet oikeassa, C-vitamiini on tärkeä antioksidantti ja periaatteessa ihan hyvä idea. C-vitamiinilla saattanee olla anti-inflammatorisia (tulehdusta lievittävä/ehkäisevä vaikutus), mutta nauttimisajankohdalle ei ole tieteellisiä perusteluita, ei ennen, eikä jälkeen harjoitusta, vaikka teoriassa idea onkin ihan hyvä. Tälle ei kuitenkaan ole perusteluita vaan jälleen kerran, kokonaismäärä ratkaisee.
:thumbs:
Jason82 sanoi:Timba79: Ensinnäkin, luettua tietoa kyllä. Sama linja pätee joka kerta kun täällä pyrin vastailemaan, sillä mielestäni kaikki vastaukset on kyettävä perustelemaan.