Pyykinpesukoneen voi ihan hyvin johtaa pönttöön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä taitaa olla sopivin ketju kysäistä, onko minkälaisia kokemuksia airfryereista?
Itse olen suuri siipien ystävä, mutta jos niitä syö uppopaistettuna niin alkaa verisuonet menemään tukkoon :D
Rasvakeitintä en ole siis ostanut, mutta toi airfryer kiinnostais.
Mä olen katsomieni Youtube-videoiden perusteella hyvin vakuuttunut siitä, että se on oikeasti toimiva ja aion sellaisen hankkia. Minikokoinen uunihan se periaatteessa on, mutta se on hyvin yksinkertaistettu kuvaus eikä uuni pysty ihan siihen mihin air fryer tehokkaan ilmankierron ansiosta. Ja onhan tuo paljon nopeampi lämpiämään ja kypsentämään kuin uuni, niin siinäkin on jo iso etu ihan energiatehokkuuden kannaltakin.Samaa olen itsekin miettinyt, jos hankkisi uuteen keittiöön airfryerin, mutta lukeman perusteella se on vain minikokoinen uuni. Pitäis jossain päästä testaamaan.
Vastaan sulle vielä toisen kerran, kun tuli vastaan IL:n testi näistä laitteista.Samaa olen itsekin miettinyt, jos hankkisi uuteen keittiöön airfryerin, mutta lukeman perusteella se on vain minikokoinen uuni. Pitäis jossain päästä testaamaan.