Kodinkoneet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karma
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tämä taitaa olla sopivin ketju kysäistä, onko minkälaisia kokemuksia airfryereista?

Itse olen suuri siipien ystävä, mutta jos niitä syö uppopaistettuna niin alkaa verisuonet menemään tukkoon :D
Rasvakeitintä en ole siis ostanut, mutta toi airfryer kiinnostais.

Tämä taitaa olla sopivin ketju kysäistä, onko minkälaisia kokemuksia airfryereista?

Itse olen suuri siipien ystävä, mutta jos niitä syö uppopaistettuna niin alkaa verisuonet menemään tukkoon :D
Rasvakeitintä en ole siis ostanut, mutta toi airfryer kiinnostais.

Samaa olen itsekin miettinyt, jos hankkisi uuteen keittiöön airfryerin, mutta lukeman perusteella se on vain minikokoinen uuni. Pitäis jossain päästä testaamaan.

Samaa olen itsekin miettinyt, jos hankkisi uuteen keittiöön airfryerin, mutta lukeman perusteella se on vain minikokoinen uuni. Pitäis jossain päästä testaamaan.
Mä olen katsomieni Youtube-videoiden perusteella hyvin vakuuttunut siitä, että se on oikeasti toimiva ja aion sellaisen hankkia. Minikokoinen uunihan se periaatteessa on, mutta se on hyvin yksinkertaistettu kuvaus eikä uuni pysty ihan siihen mihin air fryer tehokkaan ilmankierron ansiosta. Ja onhan tuo paljon nopeampi lämpiämään ja kypsentämään kuin uuni, niin siinäkin on jo iso etu ihan energiatehokkuuden kannaltakin.

Meillä on Philipsin airfryereis, ihan hyvin tolla siipiä tekee. Lämpenee suht nopeesti ja tasaisesti paistaa siivet. Muuta ei olla vielä kokeiltu tehdä kuin siipiä mutta täytyy jossain kohti koittaa miten lihan paistaminen sillä sujuu.
Itse kyllä tykkään enemmän noista rasvassa uppopaistetuista siivistä kuin tuolla tehdyistä mutta onhan niissä sit rasvaa turhankin paljon. Bulkilla ei haittaa mut jos diettiä vetää nii tollanen on ihan hyvä kapistus.

"IL testasi keittiön uuden hittilaitteen" No ei tuo kovin uus hittilaite ole ku meilläkin tuo on ollu jo reilusti yli vuoden käytössä vai liekkö jo vajaa pari vuotta ollu. Tuo Philipsin malli on ainakin ihan hyvä. Jos tosiaan haluaa siivet, ranskalaiset jne, et niissä ei ole sitä rasvaa niin helvatisti niin ehdoton laite siihen. Tuohon muuten mahtuu yllättävän paljon kerralla tavaraa et riittää isommallekkin syöjälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom