koalitio...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusse__
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
navy sealsien ohjelma... siellä sitä kuntoa tarvitaan...
pitäsköhän kokeilla tuota ohjelmaa? väsähtäisin varmaan ekan päivän puolivälissä! :D
mikä muuten on sotilasleuanveto? niin monta leukaa kuin menee? mutta tuossahan oli esim. 3x10 tjsp...?

elikkä sotilasleuanveto on semmonen että jalat on suorassa eikä saa heiluttaa vartaloa ollenkaan :) olis kyll aika rankka tommonen ohjelma, olis joskus kiva kokeilla ;)

Aikas vähä proteiinia sanoisin tossa ruokavaliossa. Mutta toisaalta, se on kestävyysurheilua tuo, eikä lihasvoiman/massan hankintaa. Kevyt kropan paino olisi vaan eduksi tollasessa rääkissä. Ja iso jätkä kuihtuu nopeasti olemattomiin.

ensinnäkin pitää sanoa että oon uus tässä foorumissa joten terve vaan kaikille. 1st post... :piis:
mitä tohon ohjelmaan tulee niin keväällä menee kokeiluun, katotaan onko siitä mihinkään. :whip:

Mun mielipide kyseisestä ohjelmasta:

Ohjelmassa rääkätään ihan liikaa. Vähempikin riittää kunnon kohottamiseen. Joka päivä älytön määrä treeniä. Ohjelmasta huokuu esiin periaate kun teet helvetisti kaikkea niin kehityt pirusti. Onko se nyt näin? No tämähän on tietysti sotilaille tarkoitettu kunto-ohjelma, joten eiköhän sillä ole tarkoitus kehittää niin henkisesti, kuin myös ruumiillisesti. No eihän tuolla ohjelmalla kunto laskemaankaan pääse, mutta on olemassa ihan järkevämpiäkin kunto-ohjelmia. :)

Mutta jos inttiin on menossa, niin aloittaa ton puolta vuotta ennen, niin... kunto laskee ihan pirusti siellä valtion viimeisessä leikkikoulussa satavarmana. Toisaalta, ei ole raskas alokaskausi, ei jos tollasessa kunnossa olis... ;D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä oon vetäny tota ja oon viikolla 2. ainoo ongelma minkä oon kohdannu on, että toi lihaohjelma alkaa muuttua ihan mahdottomaksi vetää putkeen ilman välitaukoja, kun punnerrukset alkaa tekee tiukkaa vikoissa sarjoissa, ja noi punnerrusmäärät kasvaa viikoittain. Tiedän että jossain vaiheessa on pakko ottaa jo välitaukoja

Nostanpa threadin ylös, on sen verran mielenkiintoinen ohjelma.

halooo sanoi:
Siis eihän noi punnerrusvoimat viikossa parane seuraavan viikon vaatimuksiin

Kyllähän ne voi parantua. . . Itse joskus about 2 vuotta sitten punnersin varmaan joka päivä satunnaisesti ja tulokset nousivat 15-50punnerukseen syksyn aikana. (syys-joulukuun alku)

Tossa juoksemisessa ei oo mitään järkeä. Viimesillä viikoilla saa vähän ravata.
Ainakin kova juoksukunto tulee, ei muuta.

No kehonrakennukseen tämä ei tod sovi, mutta periaatteessa(aika kova ohjelma tosin) aloittelijan kannataisi tehdä pohja tällaisella, ja vasta sitten ruveta runkkaamaan kunnon rautoja.

Jos joku tosissaan aikoo itseään rääkätä noilla treeneillä, niin ottakaa huomioon: I ja II ohjelma eivät ole vaihtoehtoja keskenään vaan II:een on tarkoitus siirtyä kun I:n viimeisen viikon treeni menee. Kun II:n vika viikon treeni menee kuin vettä vain, olet valmis salaisiin operaatioihin maanalaisissa viemäreissä...

Suositut

Back
Ylös Bottom