Klo 18.00. Pakkis kuvina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Yusulle selkeästi tekisi Macci hyvää, saisi enemmän pillua, niin ei olisi noin kireänä. Soundman saatana, tiedätkö, että musiikin ammattilaiset vetää hittejä Macilla keskimäärin noin tuhat kertaa enemmän kuin pc-runkuttelijat. Joten nyt kolehti pystyyn ja Macbook Pro Juffarille, alkaa tuleen biittiä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yusulle selkeästi tekisi Macci hyvää, saisi enemmän pillua, niin ei olisi noin kireänä.

Mä luulen, että just mäkki on se mikä tuhoaa sen vähänkin pillunsaannin. Ei kerkee olee enää ku sen koneensa kimpussa, silmissä kiiluu vaan mäkki.

Duunissa oltiin taas. Foorumeilta yritin bongailla sopivaa MacBookkia itselleni.

2uhpcep.jpg

Yritin olla vitsikäs, ku sullahan oli kuva niistä kajareista ketjun alkupuolella ja niissähän luki isolla et JAMO, joku sit läpällä kysy et minkä merkkiset ne on ja Raipat oli pätemässä et siinä edessähän se lukee..

Mut nää mun huumorit onkin aina niin helvetin kaukaa haettuja, etten välillä itsekkään tajua... ja kirjottamallahan ne toimii vieläkin huonommin. :D
Olisikohan itse ollut vitsissä mukana? :jahas:

Vanha kunnon Mafia. On muuten pikkusen vittumainen tehtävä meneillään.

Liitteet

• Kuva084.jpg
    Kuva084.jpg
    114,8 KB · Katsottu: 457
Syömässä... ja tietenkin pakkista selaamassa. :D
Jauheliha tuossa seassa näyttää vakuumipakatulta. :urjo: On vähän huonot resot niin en voi sanoa 100% varmasti.

Pitänee pistää luuriin häläri että muistaa osallistua tähän jatkossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom