Klo 18.00. Pakkis kuvina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkista selaamassa, nyt on kyllä joku päivä pakko repäistä ja yllättää kaikki jollain tosi hienolla klo 18 kuvalla :)

Liitteet

• 30112008368.jpg
    30112008368.jpg
    69,2 KB · Katsottu: 518
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koiran kanssa oltiin tulossa takapihalta ja se ootteli tassujen kuivausta.
Ois nyt vaan se talvi, eikä tätä paskakeliä kokoajan.

Liitteet

• IMG_0041.jpg
    IMG_0041.jpg
    152,9 KB · Katsottu: 339
Pääsit eroon niistä hirvityksistä vai jäikö ne vielä takakajareiksi?
Vanhat meni takasin faijalle. Ne oli ollu mulla siltä lainassa joku 10 vuotta. Se halus ne takasin niin osti mulle ton uuden setin. :D Mulla on nyt koko setti tota uutta sarjaa. Keski- ja takakajareita en oo ehtiny vielä asentamaan.
Minkä merkkiset ne sun vanhat kajarit oli?
Vanhat oli Jamon D265 ja uudet on Jamo S606 HCS3. Eli saman merkkisiä olivat molemmat. Kyllä mä jäin vähän kaipaamaan niiden vanhojen ruhtinaalisia bassoja. Pitänee ostaa subbari vielä.

Tossa vielä kuva missä näkyy vanhat ja uudet ja sitten toinen kuva missä on noi muut kajarit mitkä kuuluu tohon settiin. Helvetin rumathan noi vanhat on, mutta bassotoisto oli aika über. Muutama maccikin näkyy kuvissa. :lol2: :fanboy: Enempää kuvia en laita ettei tää ketju mene pelkästään elasto's crib -threadiksi.

Liitteet

• 02122008091.jpg
    02122008091.jpg
    46,6 KB · Katsottu: 398
  • 02122008092.jpg
    02122008092.jpg
    49,1 KB · Katsottu: 408
Yritin olla vitsikäs, ku sullahan oli kuva niistä kajareista ketjun alkupuolella ja niissähän luki isolla et JAMO, joku sit läpällä kysy et minkä merkkiset ne on ja Raipat oli pätemässä et siinä edessähän se lukee..

Mut nää mun huumorit onkin aina niin helvetin kaukaa haettuja, etten välillä itsekkään tajua... ja kirjottamallahan ne toimii vieläkin huonommin. :D

Yritin olla vitsikäs, ku sullahan oli kuva niistä kajareista ketjun alkupuolella ja niissähän luki isolla et JAMO, joku sit läpällä kysy et minkä merkkiset ne on ja Raipat oli pätemässä et siinä edessähän se lukee..

Mut nää mun huumorit onkin aina niin helvetin kaukaa haettuja, etten välillä itsekkään tajua... ja kirjottamallahan ne toimii vieläkin huonommin. :D
Hehee. :D Se oli kyllä hyvä juttu, kukahan sen edes kysy? Kelasin jos et enää löytäny sitä kuvaa ja sen takia kyselit. :)

Ootsä ihan varma että sulla on tarpeeks mäkkejä tossa kämpässäs? Jos pari vielä lisää?
Ei tarvi enempää. Toi takana näkyvä 24" iMac ja sitten se MacBook on mun. Ruokapöydällä oleva 20" iMac on shrimpin ja sekin on siinä vain väliaikasesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom