Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
arvasin että tulee noottia :D On se jo kohta 10 vuotta vanha sotaratsuKaru näyttö
Pääsit eroon niistä hirvityksistä vai jäikö ne vielä takakajareiksi?Uusia kajareita laitoin paikalleen.
Uusia kajareita laitoin paikalleen.
Vanhat meni takasin faijalle. Ne oli ollu mulla siltä lainassa joku 10 vuotta. Se halus ne takasin niin osti mulle ton uuden setin. :D Mulla on nyt koko setti tota uutta sarjaa. Keski- ja takakajareita en oo ehtiny vielä asentamaan.Pääsit eroon niistä hirvityksistä vai jäikö ne vielä takakajareiksi?
Vanhat oli Jamon D265 ja uudet on Jamo S606 HCS3. Eli saman merkkisiä olivat molemmat. Kyllä mä jäin vähän kaipaamaan niiden vanhojen ruhtinaalisia bassoja. Pitänee ostaa subbari vielä.Minkä merkkiset ne sun vanhat kajarit oli?
...Muutama maccikin näkyy kuvissa...
Hehee. :D Se oli kyllä hyvä juttu, kukahan sen edes kysy? Kelasin jos et enää löytäny sitä kuvaa ja sen takia kyselit.Yritin olla vitsikäs, ku sullahan oli kuva niistä kajareista ketjun alkupuolella ja niissähän luki isolla et JAMO, joku sit läpällä kysy et minkä merkkiset ne on ja Raipat oli pätemässä et siinä edessähän se lukee..
Mut nää mun huumorit onkin aina niin helvetin kaukaa haettuja, etten välillä itsekkään tajua... ja kirjottamallahan ne toimii vieläkin huonommin. :D
Ei tarvi enempää. Toi takana näkyvä 24" iMac ja sitten se MacBook on mun. Ruokapöydällä oleva 20" iMac on shrimpin ja sekin on siinä vain väliaikasesti.Ootsä ihan varma että sulla on tarpeeks mäkkejä tossa kämpässäs? Jos pari vielä lisää?
Ei tarvi enempää.