Klassinen ongelma :)

Elikkäs, ajattelinpa nyt rekisteröityä tänne ja tulla kysymään asiantuntevilta neuvoa siihen, että kuinka saisin mahd. nopeasti vyötäröä pois, ns. "pömppiksen".

Olen miespuoleinen henkilö, 176cm pituutta, painoa löytyy ~65kg.
Muuten olen kroppaani "tyytyväinen". Mutta vyötärönkohdalla on parantamisen varaa.

Itse olen koettanut parantaa asiaa:
- käymällä lenkillä pari kertaa viikossa.
- syömällä sopivasti, jopa todella vähän välillä.
- en herkuttele, enkä juo limuja
- en polta tupakkaa / juo alkoholia
- teen joka ilta vatsalihaksia esim 3x20 sarjoja, tai vastaavia

Mutta vatsa pysyy, jos saisin edes pienen neuvon näillä tiedoilla :)

kiitoksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treenaatko salilla? Se pömppis johtuu luultavasti heikoista syvemmistä vatsalihaksista... Niiden reenaamisesta löytyy tietoa söörtsillä ja googlella... Syö sopivasti, älä syö liian vähän. Tee ne vatsalihakset loppuun asti, käytä vaikka lisäpainoja... Älä lopeta aina siihen samaan numeroon 20.

en käy salilla. :o
koska en halua tällä hetkellä muuta kuin tämän mahan pois.
Tiedän, että ei pitäs syödä liian vähän, mutta jotenkin pää huutaa että jos syön, niin maha sit vaan kasvaa.
Tiedän myös sen että jos ei syö, niin elimistö rupee säästelemään energiaa sen takia.

Minkäslaisia sarjoja / tekniikoita voisit antaa noihin vatsalihasliikkeisiin? :)
Ja minkälaisia muita vinkkejä, kenties?

Toi voimapyora ainoo tapa reenaa syvempia vatsoi? Auttaiskoha semmoset keho suorana varpailla ja kyynerpailla pidot?

Kyllä nekin auttavat. Mutta loputtomasti ei pelkillä vatsalihaksien teolla saa tuloksia aikaan koska ne eivät vaikuta suoraan sinne vatsaan. Siinä mahassa on rasvaa ja se lähtee vain miinuskaloreilla. En siis itse usko kohdistettuun rasvanpolttamiseen. :(

Juu siihen kohdistettuun rasvanpolttamiseen en minakaan usko, mutta noita syvempia vatsoja kun en ikina ole reenannut niin saattaa siita minullakin tuo lieva mahan roikkuminen johtua. Tuskin on ainakaan liian vahan saaneet vatsat reenia, liikaa jos jompaa kumpaa.

Onko ryhti kunnossa?
Maha voi vaikuttaa pömpöttävältä jos rinta on sisällä ja maha ulkona.
Treenaa myös selkälihaksia, ettei tule epätasa painoo.

Painosta päätellen tuskin mahassa hirveesti ylimääräistä on.

Rontto hommahan on mulla ainaki se et 90% ylimaarasesta on mahassa, ei oikee geenit suosi :( Kylla mulla iha suht hyva ryhti on, auttaa tosiaan tohon pompotykseenki hiema ku ottaa pienen yliryhdin. Vielakin veikkaisin kumminkin etta noitten syvien vatsalihasten reenaus auttaa, katotaan parin viikon paasta onko eroa jos ny alan tekemaan noita pitoja ja vois jonkin nakosta voimapyoraaki kokeilla. Kyl tuol jotai lihaksia on laskien alla ku nakee tommosen yhtenaisen paketin ja keskilinja alkaa jo hieman uppoamaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom