Kivikautinen heimo tappoi kalastajia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus sitä tuntuu että voi kun itsekin asuisi tuolla tavalla eristyksissä, vailla mitään murheita tai huolia, ei tarvitsisi herätä duuniin, ei maksaa veroja, kaikki ei pyörisi vain ja ainoastaan rahan ympärillä. Et eläisi sitä varten että saat velkasi maksettua. Tuo voisi olla sitä oikeata elämää. Tai sitten ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe sanoi:
Joskus sitä tuntuu että voi kun itsekin asuisi tuolla tavalla eristyksissä, vailla mitään murheita tai huolia, ei tarvitsisi herätä duuniin, ei maksaa veroja, kaikki ei pyörisi vain ja ainoastaan rahan ympärillä. Et eläisi sitä varten että saat velkasi maksettua. Tuo voisi olla sitä oikeata elämää. Tai sitten ei.

Mut oisko se hirveen huoletonta kuitenkaan, jos kala ei tärppää niin olet nälässä. Jos ei tärppää pitkään aikaan niin olet jo tosi huonossa hapessa.

Toisaalta, kun tuo paikka on niin kuin joku Pohjois-Karjalan kylä, kaikki sukua toisilleen, ja kaikilla presiis samat geenit, niin ehkä noilla on yhteenkuuluvuuden tunne kova ja ne pitää huolta toisistaan.

Heh, jos sinne veisi isoja teräskattiloita ja -pannuja, ja sopivasti putkia, niin ne vois keitellä kookoksista Malibua.

Se ei kuulostais hirveen pahalta, makoilla palmun katveessa, katsoa kun mimmit hiippaa tissisillään kaislahameessa, ja hörppiä kotipolttoista....damn :kippis1:

SerialLoser sanoi:
Toisaalta, kun tuo paikka on niin kuin joku Pohjois-Karjalan kylä, kaikki sukua toisilleen, ja kaikilla presiis samat geenit, niin ehkä noilla on yhteenkuuluvuuden tunne kova ja ne pitää huolta toisistaan.
Mites sattuikin. Itse olen eräästä tällaisesta kylästä kotoisin. Lähdin juuri tuota asiaa pakoon, enkä takaisin mene, en koskaan. Ehkä tuo saarikaan ei sitten ole minua varten.

Hupen tuntien noin 3 kuukautta saarelle menon jälkeen mies postittaisi jollakin kivi/puu modeemilla tänne kuvia uudesta 2 kerroksisesta Loft-asunnostaan saaren itä-rannalla. Kyselis samalla, että ostaisko joku uusimman Panafonic 2000 videotykin, toimii tuulienergialla.

Voi, kokonainen populaatio ihmisiä, jotka eivät ole vielä kuulleet Jeesuksesta! :(

D.Yates sanoi:
Voi, kokonainen populaatio ihmisiä, jotka eivät ole vielä kuulleet Jeesuksesta! :(
hahaa.. Just mietin jo eilen heti tän ketjun ilmestyessä, että milloinkahan tonne lähetetään lähetyssaarnaajat valistamaan vääräuskoisia. :david:
Sinne vaan lähetyssaarnaajat ottamaan nuolesta ohimoon, mutta jospa nyt kuitenkin annettas heidän pitää omat kiviröykkiö-jumalansa, kun näyttävät elävän onnellista elämää ilman kristinuskoa. :rolleyes:

..melkeinpä sitä näin ateistina toivos samasta syystä syntyneensä just tollaselle saarelle.

Meinaskohan ne pistää jotain rangaistuksia noille. Aika outoa jos painetaan villasella rikoksesta joka on jokaisessa muussa maankolkassa rangaistava jollain tapaa. Vai onkohan siellä joku sama systeemi kun esim. Briteissä se laki jossa saa ampua irlantilaisen omalta maaltaan jalkajousella jos haluaa.

Kaminari sanoi:
Meinaskohan ne pistää jotain rangaistuksia noille. Aika outoa jos painetaan villasella rikoksesta joka on jokaisessa muussa maankolkassa rangaistava jollain tapaa. Vai onkohan siellä joku sama systeemi kun esim. Briteissä se laki jossa saa ampua irlantilaisen omalta maaltaan jalkajousella jos haluaa.

Rangaistuksia ei ole suunniteltu, eikä tulla suunnittelemaankaan. Hyvä jos käyvät edes kalastajien ruumiita hakemassa. Katsos, saari kuuluu periaatteessa Intian alueeseen, mutta on käytännössä oma valtionsa. Alkuasukkailla ei ole saarella voimassa mitään Intian lakia joka kieltää murhat, eikä välttämättä mitään moraalijärjestelmääkään joka sellaisen kieltäisi. Onnelliset alkuasukkaat elävät hyvän ja pahan tuolla puolen tietämättöminä sivistyneen maailman säännöistä. Saari on myös suojelualuetta eikä kalastajien olisi edes kuulunut olla lähelläkään koko paikkaa, joten moka oli aivan oma.

Oman valtionsa alueella saa ampua ketä huvittaa, esim. rajaloikkaria. Toiseksi esimerkiksi jos menet Helsingissä riehumaan tai muuten vaan pomppimaan Yhdysvaltain suurlähetystön alueelle, voivat jenkit ampua sinulle kuulan kalloon. Siinä eivät Suomen lait rankaise koska olet käynyt Yhdysvaltain maaperällä riehumassa.

Longsword sanoi:
Olkoot rauhassa siellä, jotain ne osaa paremmin kuin länsimaalaiset kun kerran selvisivät Tsunamistakin ilman romahdusta.

"maa ja vesi käy ikuista taistelua (rantaviivasta). toisinaan vesi äityy tavallista pahemmin ja käy hirmuiseen hyökkäykseen maata vastaan (tsunami tms.). silloin on sentinelienkin syytä väistyä taistelun keskeltä korkeammalle maaperälle ja odotella siellä kunnes taistelu taas rauhoittuu."

Suurinpiirtein näin se alkuasukas selitteli siinä joku aika takaperin tulleessa tsunami-dokkarissa. Eli kymmenien vuosituhansien kokemusperäistä mytologiaa. Tää ei kuitenkaan vielä mm. klassisen filosofian mukaan edusta kovinkaan hääviä tietotaitotasoa. Mistä tietää koska tsunami iskee? Eläinten epänormaali käyttäytyminen usein ennustaa aika tarkasti kohta päälle paukkaavan luonnonkatastrofin.:eek:

E: lol, mun postauksissa on hälyttävän usein tietolähteenä joku töllöstä tullu ohmelja vaikka itseasiassa katson töllöä todella vähän.

Hupen linkkien tokaylimmän kuvien perusteella sinne kannattais kyllä tiputtaa pikimmiten laatikollinen rintaliivejä naisille jos ei mitään muuta.

Huppe sanoi:
Mites sattuikin. Itse olen eräästä tällaisesta kylästä kotoisin. Lähdin juuri tuota asiaa pakoon, enkä takaisin mene, en koskaan. Ehkä tuo saarikaan ei sitten ole minua varten.

Sori Huppe, en tiennyt. Olen itsekin samantapaisesta paikasta, joskin eri suunnalta kotoisin. Oulusta nimittäin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom