SUPERCARB 1kg -40%

Kiusauksia, kiusauksia...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Irtsarit

Ei ehkä niin irtokarkit..mutta kaikki salmiakit,toinen toisiaan parempia..esim..mmm..turkinpippurit.Niitähän voisi syödä PUSSI kaupalla.
Eli meitä ketä suklaa ei VIELÄ niin paljon himoita,on vuosien varrella tiedossa suklaiset ajat...Tuskin maltan odotaa :D

Heh, mun tuttavissa on täysiä suklaa-holisteja, sekä yli että alle 30 v. Sitten irtsari-holisteja (sekä yli että alle 30 v., vanhimmat yli 50 v.), joiden pussista itse nappaan niitä irtsareita joskus. En tykkää niistä kuitenkaan niin plajon että viitsisin itse ostaa. Salmiakkiin olin hulluna parikymppisenä mutta sitten vierotuin siitä täysin kun olin vuoden Englannissa. Suklaa on ihan ok, mutta ei nyt mitään niin orgastista mulle enkä siis osta sitä koskaan. Paras kaverini joutui kerran pysähtymään 4 kertaa 200 km:n reissulla kun aina piti saada lisää patukkaa, ja kykenee syömään 6-packin Marseja tm. yhdeltä istumalta. Mä oon aina ihan ihmeissäni mutta kuulemma tää ei oo lainkaan tavatonta suklaa-holistejen keskuudessa??? Wienerit on musta aika öklöjä, mutta muuten kaikki muffinssit ja pullat on nameja - olen siis ilmeisesti makutottumuksiltani tällainen 50 v.-tyylinen.

Hehheehee... Juuri laivalta tulleena pitää sanoa, että kyllähän se kalja taitaa olla kiusaus numero yksi. Aaamulla piti jo oitis herättyäni korkata uusi tölkkö ja sillä tiellä ollaan.... Kenties meillä on Naiskoviksen (muistanko oikein?) kanssa vähän samanlaisia mielitekoja toisinaan?? Hehheh.

Ennivei, ylihuomenna Roooodokselle ja sitä rataa. Onhan tässä jo loma ansaittukin! :kippis1: :kippis1:

:cool:
Joo.... Välillä tulee ajateltua että voisi hiljentääkin tahtia. Mutta toisaalta kakkospäivän känniä ei voita mikään. Kohta lähetään stadiin miehen kanssa, loma kun alkoi jne.

Välillä vaan maistuu. Musta ei ikinä olisi mihinkään fitness-elämään, missä ollaan puoli vuotta dieetillä jne. Vähän tällanen carpe diem -ihminen, juhlitaan silloin kun juhlia tulee vastaan, ja treenataan niin saatanasti sitten kun on sen aika. Koskaan ei ole vielä tulokset kärsineet :D

Se mikä pistää ajattelemaan on se, että kun isäukko on alkoholisti, ja väittävät että periytyisi, niin sitä tarkkailee kuitenkin omaa alkoholinkäyttöä ehkä enemmän kuin muuten tekisi. Naja, kaikilla oma ristinsä kannettavana!!

Kesänloppuja!
Love,

PMLats

ikinä ei oo hyvä...

Alotin tällä viikolla dietin, ja mitä pidemmälle mennään, ni sitä huonompi olo tulee... ja sitä enemmän tekee mieli KARTANON PERUNALASTUJA!! ei oikeestaan tee muuta edes mieli ku niitä.

mä yritän pitäytyä kaukana punaisesta lihasta, ku äijäni on vegaani ja kattoo jopa mun kala/kana syöntiä niin pahalla silmällä, että huh huh. Kanaa tekee kans mieli, mutta en laske sitä paheeksi. juu ja karjalanpiirakoita Oltermannilla. onneks on laktovamma, ni ei tarvi juuri kumpaakaan syödä ;(

Kaikille suklaa ja kahviystäville voin antaa mainion pirtelöohjeen:

shakeriin:
muutama jääpala
kolme desii soijamaitoo
kolme desii vettä
kauhallinen protskujauhoo
lusikallinen kaakaojauhetta
3/4 lusikallista pikakahvijauhetta

tolla hillitsen makeenhimoo ja tulee prostkuja ja nestettäkin nautittua. Tosin ei kannata just enne nukkumaan menoo ottaa jos on kofeiinille herkkä.

p.s. jos joku tietää hyviä "sallittuja" herkkuja, joissa ei o maitoo, keinomakeutusaineita eikä punasta lihaa, ni kertokaapa. mun pakki ei pidä edes tavallisista patukoista....

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Sallituista herkuista

Mä muistelen joskus tehneeni sorbettityyppistä jälkkäriä munanvalkuaisista ja pakastemarjoista. Eli jäiset marjat ja munanvalkuaiset tehosekoittimella vaahdoksi, mausteeksi sokeria/vaniljasokeria tms. maun mukaan.

On taatusti rasvaton, ja jos ei hirmusti sokeria lisää niin kevytkin.
:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom