Kitzbühelin syöksy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sattuko kukaan kattomaan äskeistä syöksyä, tai tuon jenkkimiehen kaatumista.

Oli yks hurjimmista mitä oon nähny alppihiihdossa, viimeisessä hypyssä, vauhtia oli jtn 141km/h ja aivan rättinä alas. Kypärä lens hevon vittuu ja kaveri tuli vetelänä maaliin, sairaat tärinät oli lopussa.

Alppihiihdon maajoukkue lääkäri epäili vakavaa aivovammaa.

Aika hurjaa touhua, mutta niin kovin viihdyttävää, formuloissakaan ei mua kiinnosta ku kolarit, tai nyrkkeilyssä kovat tyrmäykset.

Minkä niminen kaveri oli kyseessä?

edit: Macartney se olikin, löysin Maikkarin sivuilta.

En ihmettelis vaikka toi kuolis, tai koomaan vähintään. Oli niin hurjan näköstä touhua. Ja ei muutaku kisa jatkuu ja kohta seuraava.

Mulla kävi mielessä ku selostaja selosti kun tuo macartney lähti liikeelle että "nyt olis mahdollisuus tehdä 30vuotis syntymäpäivästä merkkipäivä" tai jotain,niin mielessä kävi että on myös mahdollista että loppuu synttärit siihen paikkaan.

TÄllä kaudella joka syöksykisassa joku on vetäny pihalle silleen että kausi on ohi. Ja tuo kiztbühel on ihan sairas kisa.

heti ku saa joku löydettyy toimivanan netistä ton videon.. oispa kiva nähdä se, ku tuli missattua. ylellä on, mut kone ei avaa sitä.

sain toimimaan, mutta voi vittu!

voiiii vittu! jätkähän sätki ku hauki joka on just tapettu. voi vittu!

toivotaan että ei nyt kuitenkaan ole loppuelämäänsä letkuissa.. todella todella pahannäköinen tälli.

näytti todella pahalta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
JEp, tuo on ehkä rajuin näkemäni kaatuminen syöksyssä. ei se aluksi edes niin rajulta näyttä mutta hidastuksissa näkee miten voimalla se paiskautuu maahan. pää suoraan jäänkovaan rinteeseenn. ihme jos selviää ilman vakavia vammoja.

140km/h vauhtia, vissii jtn 70m toi ilmalento ja miten korkealta tulee. ai saatana

Ei saatana tuo on raju tälli, äsken tuli telkkarista taas, takaapäin kuvattuna näyttää ihan hullulta miten se lähtee vinoon.

eli siis viimeisimpien tietojen mukaan Macartneytä pidetään koomassa, kärsii vakavasta aivotärähdyksestä.

Katselin tuota itse suorana.Ensimmäinen ajatus kaverin sätkiessä maalissa--->Jos jää henkiin, ei tule olemaan entisensä.Niin hillitön tömähdys tuo oli.Toivottavasti kuntoutuu.Tämän elementin vuoksi syöksyä on mukava seurata.Kun tälläistä tapahtuu on vähemmän mukava olo.Ei muuta, kun toivotaan kaverille vielä myöhäistä syntymäpäivälahjaa.:thumbs:

paha mälli oli. saattaa olla selkä/lonkka akselisto kipeenä jopa murtunut. toivottavasti selviää ja jos selviää niin toivottavasti paranee täydellisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom