Joo kokeilin noita asetuksia, mutta pari efektiä ei onnistunu vaan ehdotti vastaavia tilalle. On vissiin niin paljon vanhempi versio ollut tuossa videossa tuolla soittajalla. Mutta joo en saanut :(
Sanoit mikeistä just hyvin kun juuri toissapäivänä tilasin musamaailmasta EMP:n H4 ja H4A - mikit kitaraan ja kyllä muuten eroa on noihin paskoihin Wilkinson merkkisiin mikkeihin. Ihan passiiviset tilasin, mutta selvä ero! Kielet on hyvät. Säröt saivat hyvin potkua ja erottelevuutta lisää. Samoin soolot kaulamikillä.Mutta tuollainen hyvä LEAD soolo soundi on vielä hakusessa :/
Ja kiitos muuten tuosta linkista youtubesta ja siitä, että autat näissä jutuissa, aina oppii uutta!!
Selvästi oli linkitetty noi ja osa noista VST jutuista olikin jo valmiina. Mutta testailin noita impulsseja ja kyllä todella hyviä! Olen valehtelematta satoja impulsseja käynyt läpi ja saanut ihan ok soundeja mutta noissa on oikeesti hyviä säröjä! Olen tutkinut tubea ja googlea tuntisotalla ja etsinyt impulsseja, mutta tuohon tubettajaan en ollut törmännyt varmaan siksi kun otsikossa ei impusseista mainita. Mutta nyt minulla on uusi tietokonekin tilauksessa kun tämä entinen vanha vähän jo jökittää välillä. Sit paneudun tarkemmin vielä noihin soundeihin. Kiitos!
Jos satut löytämään tai tietämään soolo lead soundista jotain impulsseja niin oisin kiitollinen jos pistäsit vaikka privana meiliä. Noista impulsseista voisi siis ihan maksaakin, että ei tartteis välttämättä olla ilmaisia, mutta en kyllä ota riskiä jos en etukäteen saa testata miltä kuulostaa
Amplitube 4:sen Mesan setillä on kans hyviä säröjä ja ok leadia saanut, mutta pitää siihen vielä paneutua sit uudella koneella.. mut sehän onkin sit jo eri sarjaa kun toimii itsenäisenä. Tykkään kuitenkin Pod Farmin käytöstä kun yksinkertaista jos siihen ehkä ostais sen 50e Metal expensionin.
Eli niinkään säröistä ei ole ongelmaa vaan puhtaasta soolosoundista