Kisakenkiä myytävänä!

Jos keltään löytyy bf-kisakenkiä vähän matalammalla korolla (kuin omat 12cm..) niin pistäkää miulle privaa.

En usko että koskaan tulen oppimaan kävelemään nuilla omilla.

Jos keltään löytyy bf-kisakenkiä vähän matalammalla korolla (kuin omat 12cm..) niin pistäkää miulle privaa.

En usko että koskaan tulen oppimaan kävelemään nuilla omilla.

Kannattaa käydä ihan kenkäkaupoista kiertelemässä, jos niistä löytyis. Mä ostin omani Tampereen Kenkä-Marskista ja ovat muuten hyvät! Korkoa taitaa olla semmoset 9cm..

Myyn kisakengät

Myyn kerran kisoissa olleet klassiset stilettomalliset kengät, joissa 12 cm korko. Koko on 9, vastaa kuulemma 39,5-40,5(itselleni liian isot). Hintaa pyytäsin 50€, ne on tilattu jenkeistä, pleaserit(katsoin joybootsin sivuilla olevan vastaavat 112,5€). Kengät ovat Tampereella.
Jos kiinnostavat voipi soitella 050 599 2619
v.php

Jos löytyy joltain bf:n kisakengät, kokoa 36-37, saa tarjota!

Myynnissä fitnessiin sopivat korkokengät, "lasikengät". Päällä läpinäkyvä muovi, ei nilkkaremmejä tms. Korko n.15cm. Parilla kuvauskeikalla olleet jalassa. Koko 37.
Hintapyyntö 45€.
Kengät ovat Tampereen lähistöllä.
Tiedustelut maililla: katifit@gmail.com

Myydään Brenda Zaro-merkkiset mustat nahkaiset korkkarit, koko 38 hintaan 90 e. Todella pehmeät ja hyvät jalkaan. Korko n.10 cm. Lähes uuden veroiset, pari kertaa sisällä kävelty. Kaupassa maksoi uutena n.100e. Ankka751@luukku.com

Mulla ois myynnissä Brenda Zaron mustat nahkaiset kisakengät, koko 36 (itsellä 37 jalka ja noi on just sopivan napakat kisatilanteessa). Korkoa juuri se hyvät 12 cm. Kisattu kolmet kisat (ei kävelty metriäkään ulkona), eli uuden veroiset kengät on kyseessä. Kenkä Marskin ikkunassa aamulla katsoin ja 9 cm korolla olevat maksoi 120 e. Näistä hp. 70 e.

Kenkien sijainti Helsingissä välillä keskusta-Itis. Postitus onnistuu myös.

Vastaile privaan tai tähän ketjuun. akki78@netti.fi mailia luen iltaisin, jos muistan :D

Myydään Pleaserin mustat kiiltäväpintaiset stiletto-kengät kokoa 9 (taitaa vastata suomen koossa 39-40?), itse olen vain kokeillut jalkaan ja todennut että on liian suuret. Korko näissä kengissä on 11cm ja on todella nätin malliset, oikein harmittaa kun on väärää kokoa.

Vastaavia myydään Joybootsilla, malli on MILAN-01.

Hintapyyntö 40e + toimituskulut, kengät on myytävänä Vaasassa, eli jos itse satut lähiseudulta olemaan niin saa tulla hakemaan :)

tarkempia tietoja: sinikka_se@hotmail.com

Edit. mielelläni laittaisin kuvan, jos vain osaisin, mutta sen saa kyllä sähköpostillakin :)

Mulla edelleen myynnissä noi Brenda Zarot, jotka näkyy vähän ylempänä. Tarjoa jotain, nyt on ale. En jaksa enää pyöritellä tota laatikkoa kaapissa :D

Kisakenkiä vailla

Täällä olisi tarvetta edullisille mustille kisakorkokengille, korkoa mielellään n. 10 cm, koko 38 (joistakin malleista saattaa mennä 37). Tarjoa henna.simberg@gmail.com

Nostan vanhan ketjun, kun en mistään onnistunut löytämään kisa-asujen myyntiketjua?

Myytävänä pienijalkaiselle Pleaserin kisakengät kokoa 35! Käytän itse kengistä yleensä kokoa 36, satunnaisesti kesäkengistä 35, ja tilaamani kisakengät osoittautuivatkin liian ahtaiksi itselleni. Korkoa on n. 10 cm, olen sovittanut kenkiä pari kertaa. Maksoin itse kengistä 56 e, joten suunnilleen samoihin hintoihin ne myös möisin pois postikuluineen.

http://imageshack.us/photo/my-images/522/kuva4j.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/818/kuva2o.jpg/

En onnistunut laittamaan kuvia suoraan tähän. Jos kiinnostuitte kengistä, niin yhteyden saa tiinakki (at) hotmail.fi

^Pidinkin popot itse, eli ei enää myytävinä :D Dieetin myötä kävivät oikein sopiviksi.

Nyt kuitenkin myytävänä toiset tilaamani kengät, joita on vain pari kertaa koitettu jalkaan. En tarvitse niin mitäpä noita turhaan säilömään :) Korkoa n. 12 cm, koko 6 eli 36. Pyydän 56 e postikuluineen:
pleaserinkengat.JPG

Yhteydenotot s-postiin: tiinakki (at) hotmail.fi

Myynnissä 38 koon Spirit Storelta ostetut lakeri-korkkarit (mustat) soikealla (ei siis täysin pyöreäpäiset) kärjellä. Nätit kyllä ihan baarikäyttöönkin jos joku tarvitsee. Korko on muistaakseni jtn 8cm. Itse ostin harjoituskengiksi aikoinaan, ja sellaisena varmaan toimivat paremmin. Ovh. 50 euroa kaupassa. Pidetty sisällä muutaman kerran. yht.otot. dei1212@luukku.com Hintapyynti 20 euroa. Sijainti Tampere

Viimeksi muokattu:
Hei, treenaan syksyn BF-kisaan ja koska kisaaminen on minulle uutta niin tulipa ongelmaksi se, mistä saa ostaa mieluiten jonkun käyttämiä kisa-asuja! Eli bikinit ja niihin sopivat kengät olisi hakusessa! Olisin kiitollinen jos joku vastaisi tähän tai minulle privana!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom