Kisakenkiä myytävänä!

Hain ne kengät tänään. Toimitus oli luvatusta muutaman päivän myöhässä, ja sit kun kengät oli postissa olin itse muualla. Vastasivat vuorokauden sisään sähköpostiin että on tehtaan kuljetus myöhässä kun tiedustelin kenkiä, eli hyvästä asiakaspalvelusta plussaa. Mukana oli kirje jossa sanottiin suosion yllättäneen kaupan pitäjätkin ja pahoittelivat tilaajalahjan loppumista (joku fetissi-kirja, tulee kuulemma jälkijunassa, en olis jääny kaipaamaan vaikka ei ois tullutkaan). Kirjeessä sanottiin myös että ottavat elokuusta alkaen Pleaserin platform-kenkiä varastoon, eli jatkossa löytynee ihan fitness-puolellekin sopivia kenkiä tuolta.

Hurjan tyytyväinen olen ollut, mun makuun kengät oikein hyvät jalassa, ihmeen tukevat korkoisikseen. Vähän yhtä varvasta puristaa mutta eipä noissa lenkille olla lähdössäkään :D Lienee oma vino varvas ongelma enempi kuin kengät. Tukevat ja hyvät kävellä. Toisaalta itse olen korkkareissa aika usein, en sitten tiedä kuinka tottumattomalle. Mutta odotin pahempaa. Pysyvät jalassakin hyvin lenksumatta!

pic-004-2.jpg

Mä tilasin noi samat ja eilen hain postista :) hyvältä näyttävät mutta liian pienet...normaalisti käytän 37 kenkiä ja noi on 37,5 mutta kun ei mahdu :( pakko laittaa vaihtoon ja kokeilla kokoo isompia.

Kiitos muuten sulle Asurfael kun vinkkasit tuon nettiosoitteen! oon jo pisemmän aikaa etsiskelly uusia kisakenkiä ja nyt löyty hyvät, vielä kun saan sopivat :)

Onko kenelläkään tarvetta ostaa fitness-puolen kisakenkiä? sopivat 35/36 jalalle. Niissä on jalkaterapeutun tekemät ja liimamat pehmeät pohjalliset niin ne pysyvät jalassa kuin nakutettuna :) eivätkä hierrä. Ovat ns.lasikengät eli ihan kirkkaat, ei nilkkaremmejä,päkiän ylimenevässä osassa on niitä "timangeja"..olen ajatellut että voisin niistä luopua kun luultavasti en enään lavoille kiipeä...ovat aivan ihanat :)

niin ja kopukengät löytyy oulusta

EBBA : Tiedän etten saisi tänne kisapuolelle kirjoitella mutta olisin kiinnostunut sun kengistä. Paljonko pyydät niistä ? Olen Helsingistä joten oliskohan mahdollista, että lähetät ne ?

Jos joku mode tän poistaa niin voitko laittaa mulle vaikka sähköpostia osoitteeseen terhipartanen84@hotmail.com

laitoin sulle s-postia :)

Tähän väliin pakko muistuttaa kisailevia neitoja Tampereella Hämeenpuisto 38:ssa sijaitsevasta Adrenaline Shoesista. Kyseisessä lafkassa on korkkareita joka lähtöön, platformilla ja ilman. Hyllyissä on jonkinmoinen valikoima ja kataloogeissa on tuhansia kenkämalleja. Kataloogikenkien toimitusaika on parisen viikkoa ja äärimmäisen positiivinen puoli liikkeessä on hintataso. Liikkeen chief Linda Räihä kertoi että hintataso tullaan tarkoituksella pitämään järkevämpänä kuin monessa muussa paikassa.

Kyseisestä liikkeestä saa myös kaikki tavalliset suutaripalvelut, kenkien kustomointia ja alusta loppuun asti käsityönä tehtyjä design-kenkiä.

Firman sivut ovat vielä vaiheessa, mutta nettikaupan pitäisi aueta pian.

http://www.adrenalineshoes.com/

Suosittelen, tuolla pitäisi palvelun pelata :)

Suosittelen, tuolla pitäisi palvelun pelata :)

Ihan loistava paikka :thumbs: Eksyin tonne yks aamulenkki ihan vahingossa. Kauppa ehkä äkkiseltään näyttää kalliilta design-putiikilta, mutta ei todellakaan ole sitä. Ihan mielettömän makeita korkkareita, hintataso kohdallaan. Joutuu ehkä lenkkeilee toistekin tuota kautta (tilipäivän jälkeen vasta) :D

Ilmoittelen vaan, että noista edellä myynnissä olleista kaksista bf-korkkareista pienemmät on myyty. Isommat, 38 koon, on vielä kotia vailla. Otan ne ensi viikonloppuna pidettävälle kisaan valmistavalle leirille GB gymille mukaan, eli tsekkaushalukkaat voivat nykäistä hihasta!

Hei, tilailin kanssa noita asurfaelin kuvassa olevia korkkareita 2 paria.
Pienempiä, eli kokoa 6 olevia kenkiä en ole vielä edes paketista ottanut koska 7 ovat senverran jämptit että pienemmät ei mene jalkaan ikinä.

Jos joku haluaa ostaa noi pois niin 30e lähtee. Ovat siis vielä paketissa. Säästät siis postimaksujen verran :D

Olen ensiviikonloppuna hesassa, eli jos joku sinne leirillelähtijä tai muuten kaupungissa oleva on noista kiinnostunut niin pistäkää viestiä.

Mulla siis jalka on 37-38 ja kengät auttamatta pienet. Jollekkin 36 jalkaiselle kenties mahtuisi.

Muutenhan nuo on mitä mainioimmat popottimet. Koskaan en ole koroilla kävellyt mutta ihan hyvin sujuu noilla.

(niin ja muulloinkin liikun hesassa n. 2krt kuussa, muuten vaikutan lappeenrannassa joten ei tartte tähän hätään päätöstä tehdä)

Myydään saman moiset popot ku tarantin tos aiemmin kauppas. koko 38,5 (8) mustat. auttamattomasti mun koipiin liian pienet ja pitää katsella jotkut toiset:( hintaa 25€+postimaksu. kenkiä siis ei ole pidetty.
voin tuoda oulun treenileirille, mikäli se toteutuu ja joku siellä olevista haluaa niitä kokeilla!

En tiedä onko tämä oikea paikka tälle, poistakaa ylläpito jos ei, mutta http://www.sexysaapas.com/ näyttää tällä hetkellä pitävän alessa Pleaserin 12,5cm stilettokorollisia mustia kenkiä, pyytävät vain 29e/pari. Plus postikulut tekee yhden kympin lisää. Suora linkki. Ajattelin vain mainita jos jollain on peruskengät etsinnässä että tuolta sais nyt halvalla... Tilasin itse tollaset, saa nyt nähdä milloin saapuvat ni kerron sit menikö hyvin jos ketään kiinnostaa :)

Eli nykyinen jarka.fi / joyboots.fi :curs: Ei kannata mennä halpaan. Tilasin kengät marraskuussa, joulukuussa tuli ilmoitus, että kengät toimitetaan vuoden loppuun mennessä. Eipä ole kuulunut, eivätkä myöskään vastaa tiedusteluihin. HUIJARIT. :curs:

Kokeilenpa onneani: Olisiko kenelläkään jäänyt nurkkiin pölyttymään bf-kisakenkiä, noin kokoa 38-39 ja korkoakin sellaiset 10cm..? Täällä on koitettu konkata 12 senttisillä koroilla ja ajattelin, jospa urakka helpottuisi hieman matalammilla :) Pääkaupunkiseudulla pystyn tulla kokeilemaan kenkiä, mutta kaikki kauempanakin sijaitsevat popot huomioidaan :) Pistä privaa tai mailia kiira.harju@gmail.com

Eli nykyinen jarka.fi / joyboots.fi :curs: Ei kannata mennä halpaan. Tilasin kengät marraskuussa, joulukuussa tuli ilmoitus, että kengät toimitetaan vuoden loppuun mennessä. Eipä ole kuulunut, eivätkä myöskään vastaa tiedusteluihin. HUIJARIT. :curs:

Mä varoitan kans ketään tilaamasta sieltä! itse tilasin kengät oliko nyt heinäkuus 07 ja sainkin ne aika pian n.3vkoa toimituksesta.kengät olivat liian pienet ja vaihdoin ne. oikean koon sain vasta joulukuussa!!!!!!!!! monien soitteluiden ja sähköpostiviestien jälkeen, joihin ei useinkaan vastattu ne sain ja ikinä en enää kaupasta mitään osta.
joka kerta ku sinne soitin, oli joku häikkä toimituksessa ja uus ihminen oli sekoillut lähetysten ja postien kans. Aina kegät oli "juuri tulleet varastoon" ainakin kahdesti minulle sanottiin, et laitetaan heti tänään postiin, mut eipä niitä näkyny.
luvattiin myöhästyksestä lahjakorttia sun muuta ja mitään ei oo tullu. eikä kyl tarttekaan, ku ikinä en sieltä mitään tilaa.
et jos ens syksyn kisoihin tarttee kenkiä ja välttis sieltä haluaa tilata, laittakaa tilausta meneen! kevään kisailijat on jo auttamattomasti myöhäs, jos niiden toimitusaika on luvattu 2-3vko:a, eli sellaset reilu 3 kk:tta..

No niin, MYYDÄÄN todella kauniit ja hyväkuntoiset Brenda Zaro -merkkiset bf-kisakengät kokoa 39. Korkoa 12 cm ja korkolaput löytyy. Hp 50 euroa. Privalla tiedustelut tai maililla (löytyy pari postia ylempää)

Myydään kisa-ja treenikengät

Myydään uudet kisakengät:
merkki: Brenda Zaro
malli: stiletto/kiiltonahaka
koko: 36
korko 12 cm
Kenkiä käytetty todella vähän, vain sovitukseen ja muutamaan asentoharjoitteluun. Kengänmalli erittäin hyvä kävellä ja profiili on erinomanen lava käyttöön. Kenkiin laitatettu suutarilla kumiset korkolaput ja puolipohjalliset (25€), joka estävät liukastumista ja antavat askelvarmuutta kävelijälle.
Hinta 85,00€

Myydään uudet kisakengät
merkki: pleaser
malli: heat 06
koko: 6
korko: 4,5 tuumaa
Kengät ostettu Usa:sta ja eivät ole olleet käytössä. Erinomaiset kävellä korkeastakorosta huolimatta. Kengistä saa erittäin hyvännäköiset kisakengät poistamalla nauhoituksen ja kiinnikkeet, mutta niitä ei ole poistettu, jotta niitä voi käyttää myös biletykseen :dance:
Hinta 35,00 €

Myydään laadukkaat treenikengät
merkki: adidas
koko: US 5,5
Kengät myydään, koska ostin ne ollessani kesädieetillä ja ne ovat jääneet kaappiin reissun jälkeen, kun huomasin niiden auttamatta olevan hieman liian pienet :(
Kenkiä käytetty todella vähän niillä kävelty kaupasta hotellihuoneeseen.
Hinta: 45,00€

MYYDÄÄN Bf-kisakengät

Löytyis espanjalaiset D'artista-merkkiset bf-korkkarit. Perusmusta, kiiltävän lakeerinen pinta. Koko 36. Koron korkeus takasaumasta lattiaan mitattuna 8,2cm, eli ovat näyttävät mutta ERITTÄIN miellyttävät kävellä!
Kengät on kokeneet yhdet kisat, mutta vain vähän harjoittelua, sillä harjoittelin vanhoilla "piikkareilla".
Lisäinfoa ja kuva fitcat:n postissa 8.7.07.

Hinta: 50e

Jos kiinnostaa ota yhteyttä
tinulilulei@hotmail.com

Mulla olisi Pleaserin kengät kokoa 36 myynnissä. Olen yhden kerran niitä sovittanut, mutta ne on mulle liian pienet. Korkoa on n. 12 cm. Kokeilenpas laittaa kuvan messiin :rolleyes: Hintaa olisi 35 e + postikulut. Paitsi sitten tietysti jos toimitus onnistuu muuten, mä asun Jyväskylässä. Oon kyllä tulossa esim. kultsan kisoihin että sinnekin voin tuoda näytille :) Voita laittaa mailia henna.paananen@hotmail.com jos kiinnostaa...

Liitteet

• HPIM0993.webp
    HPIM0993.webp
    51,4 KB · Katsottu: 909

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom