Hain ne kengät tänään. Toimitus oli luvatusta muutaman päivän myöhässä, ja sit kun kengät oli postissa olin itse muualla. Vastasivat vuorokauden sisään sähköpostiin että on tehtaan kuljetus myöhässä kun tiedustelin kenkiä, eli hyvästä asiakaspalvelusta plussaa. Mukana oli kirje jossa sanottiin suosion yllättäneen kaupan pitäjätkin ja pahoittelivat tilaajalahjan loppumista (joku fetissi-kirja, tulee kuulemma jälkijunassa, en olis jääny kaipaamaan vaikka ei ois tullutkaan). Kirjeessä sanottiin myös että ottavat elokuusta alkaen Pleaserin platform-kenkiä varastoon, eli jatkossa löytynee ihan fitness-puolellekin sopivia kenkiä tuolta.
Hurjan tyytyväinen olen ollut, mun makuun kengät oikein hyvät jalassa, ihmeen tukevat korkoisikseen. Vähän yhtä varvasta puristaa mutta eipä noissa lenkille olla lähdössäkään :D Lienee oma vino varvas ongelma enempi kuin kengät. Tukevat ja hyvät kävellä. Toisaalta itse olen korkkareissa aika usein, en sitten tiedä kuinka tottumattomalle. Mutta odotin pahempaa. Pysyvät jalassakin hyvin lenksumatta!
Hurjan tyytyväinen olen ollut, mun makuun kengät oikein hyvät jalassa, ihmeen tukevat korkoisikseen. Vähän yhtä varvasta puristaa mutta eipä noissa lenkille olla lähdössäkään :D Lienee oma vino varvas ongelma enempi kuin kengät. Tukevat ja hyvät kävellä. Toisaalta itse olen korkkareissa aika usein, en sitten tiedä kuinka tottumattomalle. Mutta odotin pahempaa. Pysyvät jalassakin hyvin lenksumatta!