Kisakenkiä myytävänä!

Yhtä#Hauista

V.I.P.
Ikä
39
Myyn Brenda Zaro -merkkiset korkeakorkoiset stiletot, koska näillä jaloilla ei niillä kävellä. Koron korkeus 5 tuumaa eli n.12cm. Kengät ovat mustaa nahkaa ja ERITTÄIN ELEGANTIT JA UPEAT. Minun jalan mallilleni ne eivät vain sovi, joten ajattelin pistää poposet kaupaksi. Kengät ovat kokoa 36. Ostaessani maksoin niistä 100e, nyt tarjoan kenkiä 85eurolla. Kerran olen ko.kengillä kisannut (kevään Kultsan kisat) ja kisakuvista voi katsoa miltä ne näyttävät lavalla.

Jos jotakuta kiinnostaa, voi laittaa privaa tai jos ei ole vippi niin postia tähän treadiin.Kiitos:)

Täällä kanssa myynnissä kisakengät, mutta avokkaat. Muuten kengät ovat värittömät, mutta remmit nilkan päällä ja ympärillä ovat hopeat.
En ole kuin pitänyt niitä kerran, kävelyleirillä ja nyt myyn.
Kengän koko 35, oikea hinta 110e, mutta saat hintaan... 70e.
:)

Liitteet

• sunnynkengat.webp
    sunnynkengat.webp
    26,5 KB · Katsottu: 1 075
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla olis kans kisakengät myytävänä! Samantyyliset kuin yolläolevat 'lasikengät'. Päältä vain läpinäkyvää muovia ja ilman nilkkaremmiä. Ostettu Riminin messuilta ja käyttämättömät. Maksanut olen kengistä 110 euroa. Myyn kengät 70 eurolla. Koko 39.
Sopii vaparifitnekseen! Todella kaunis ja siron näköinen platformiksi!

No ok, minä sitte kanssa..

Mulla olis myös myytävänä vaparifitnessiin tai esim. kuvauksiin passelit sirot ja kevyet kengät. "Nilkkaremmi" on kapea ja jää niin alas, ettei katkaise häiritsevästi jalan linjaa. Korko 5" ja päkiän alta 0,5".

Kengät ovat käyttämättömät, ovat vielä laatikossaan ja papereissaan. Koko USA 7, eli noin 38. Ja myyntihinta 80€.

edit. Ja näillä on oikeasti helppo ja hyvä kävellä. Oli pakko lisätä tämä.. :)

Liitteet

• Lip117rs2.webp
    Lip117rs2.webp
    1,5 KB · Katsottu: 3 572
  • Lip117rs1.webp
    Lip117rs1.webp
    13,3 KB · Katsottu: 406
Olisin Vilma-liina kiinnostunut noista sinun kengistä. Mulla on aerobic/treenikengät kokoa 7 mutta muuten menee kyllä 37 kokoiset popot. Mitäs veikkaat olisiko nuo kauhean isot jos tuo jalka vielä dieetillä kutistuu? On meinaan komiat kengät. Tollasia mä olen nääs ajatellut tuleviin kisoihin:whip:

Noi on hei Vilmis Niin Ihnat, et voisin pitää muutenki ku kisakenkänä.. Ku toi etupohja ei oo liian paksu, siis normipäivään.
Harmi, ku taitavat olla vähän isot...
:hyper: Mä mikäää kenkäfriikkiiiiiii oooooo!!!!!

Upeat ois esim. juhlakengiksi nuo Vilma-liinan kengät, mutta isot taitaa olla mullekin :(

Mulla ois kanssa useempiakin korkkareita joita voisin myydä. 50e/kengät.
Mä en saa kuvii tänne ku en ole VIP, mutta voin sit laittaa sähköpostilla kuka haluaa.
Sunset stripin kenkiä, hopeiset, joissa siis hopeiset remmit ja läpinäkyvä korko ja pohja osa. Päkiän alta myös korkea pohja (tuon tyyliset ku sunnyn kengät) Koko 8 elikkä aikalailla 39.
Mustat saman merkkiset, koko ehkä inasen suurempi. 8,5-9.
Sitte on myös samettipintaset leopardikuvioiset tuollaset olemassa.Kokoa 39.
Kaikki ovat suht vähän käytettyjä hyväkuntoisia ja laatuisia.
AI SORI, MÄ EN SAAKAAN TÄNNE KIRJOTTAA KU EN KISAA... AJATUSKATKO, MUTTA EN SAA TÄTÄ POISTETTUA JOTEN JOKU MODE VARMAAN POISTAA...

Tähän ketjuun voi postata kuka tahansa, jos on myymässä kisoihin sopivia kenkiä.

Myyn Brenda Zaro -merkkiset korkeakorkoiset stiletot, koska näillä jaloilla ei niillä kävellä. Koron korkeus 5 tuumaa eli n.12cm. Kengät ovat mustaa nahkaa ja ERITTÄIN ELEGANTIT JA UPEAT. Minun jalan mallilleni ne eivät vain sovi, joten ajattelin pistää poposet kaupaksi. Kengät ovat kokoa 36. Ostaessani maksoin niistä 100e, nyt tarjoan kenkiä 85eurolla. Kerran olen ko.kengillä kisannut (kevään Kultsan kisat) ja kisakuvista voi katsoa miltä ne näyttävät lavalla.

Jos jotakuta kiinnostaa, voi laittaa privaa tai jos ei ole vippi niin postia tähän treadiin.Kiitos:)

Moi!
Vieläkö kenkäsi ovat myytävänä? Voisitko lähettää kuvia niistä mulle?
cxx_79@yahoo.com

Olisin kiinnostunut ostamaan mustat kisa kengät..., esim.bf:n sopivat. (ei siis tollasia päkiästä korkeita,vaan sellaset perusmallit) :D korkoa vois olla 9-10cm. ja koko 36-37.
Siis jos joltain sattus löytymään tarpeettomina :)

Moikka camu!

Mä olisin kiinnostunut niistä sun kengistä. Tosin vaatisi varmaan sovittamista. Oletko Hesan seudulta?
En asu stadissa. Onko sulla jotain emailia johon lähetän yht.tietoni kun en voi sulle laittaa privana. Omaa numeroani en tähän halua näkyville laittaa enkä osoitettakaan. Voisin lähettää ne sulle tai sit tuoda kokeiltavaksi kun liikun stadissa päin. Käyn kuitenkin aika usein siellä.

MOI! Mulla olisi kanssa kahdet kisakengät myytävänä BF puolelle.
Toisissa metallikorko aivan uudet ei kuin kokeiltu jalkaan korko 5 tuumaa 12,5 cm kiiltävät koko 7 36,5-37.
Toisissa mustat korot 12,5 cm kiiltävät koko 7.
Pyydä kuvia jos kiinnostaa...

Moro missuliini! Olisin kiinnostunu noista metallikoroista...laitatko mulle postia niin katsotaan tarkemmin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom