Jes mun ei tartte kohta mennä töihin ollenkaan kun siirryn täysipäiväiseksi kisabiksu-omeplijaksi! ;) Ihan mielelläni mä ompelen "tilauksesta" jos vaan on aikaa. Toiselle ompelemisessa on tietysti aina oma haasteensa ja pelko siitä, etten saakaan tehtyä mieleistä...fitnesspimu sanoi:Hmm..alan olla aika vakuuttunut MerZin ompelijan taidoista... Oletko uusi ompelijani?? ;)
Tästä olen myös samaa mieltä. Minun mielestäni asu on kaunis silloin, kun pohjaväri ja koristeet pystyy erottamaan toisistaan, mutta ne kuitenkin myös sulautuvat toisiinsa hyvin. IMO jos esim. tuollaiseen "käärmekankaaseen" joka läikehtii kaikissa sateenkaaren väreissä löisi vielä kilon paljetteja, olisi lopputulos kaikkea muuta kuin esteettinen... Muutenkin näin yksinkertaisuutta rakastavana ihmisenä suosisin itse mielummin hillityllä, mutta riittävällä koristuksella varustettuja asuja. Mutta nämä on niitä asioita mistä ei voi kiistellä, nimittäin maku- sellaisia.fitnesspimu sanoi:Olen tullut siihen tulokseen että melkeinpä on parempi, kun kangas on yksi värinen ja siihen päälle sitten rakennellaan ne "bling blingit" ihan käsin.
Jos teitä kiinnostaa ja jos tällainen amatööriompelija saa tähän keskusteluun jatkossakin osallistua, voisin postailla jonkun kuvankin noista mun "luomuksista".
Edit: Sellaista tuli mieleeni kysyä teiltä jotka olette pukujanne ompelijalla teettäneet, että mitä "oikealla ja ammattitaitoisella" ompelijalla esim. bikinit koristeluineen kustantaa?