Kiropraktiikon käsittelyyn?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kisahallissa manipuloi sellainen guru kuin Pehkonen. monet Suomen huippu-urheilijat, mm. yleisurheilijat, käy Pehkosen käsittelyssä. itse en ole käynyt mutta tunnen pari jotka ovat ja maasta taivaisiin ovat kehuneet. taksaa en muista, mutta tuskin halvimmasta päästä.

N.O.Kummonen sanoi:
Kotona olen simuloinut tuota yksinkertaisesti sijoittamalla kovakantisen romaanin lattialle oikeaan kohtaa ja puoli-istuvasta asennosta rysäyttänyt itseni sen päälle keuhkot täynnä ja kädet samaan tapaan rinnalle..
NO niin juuri noin kannattaa tehdä....selkähän tykkää näistä "omankäden" oikeuksista! Kuulostaa tosi turvalliselta... :david:
N.O.Kummonen sanoi:
En suosittele tätä varauksettomasti, koska olen käynyt sillä kiropraktikolla joten tiedän miltä sen pitää tuntua oikein tehtynä..
Joo jatka samaan malliin.... :thumbs:

Itselläni menee aina alaselkä lukkoon ja käytyäni kiropraktikolla osaan itse aukaista selkäni.

Menen lattialle oikealle kyljelleni. Alimmainen eli oikea jalka on suorana ja päällimäinen eli vasen jalka on koukussa oikean jalan reiden kohdalla. Vasen käsi menee taakse suorana ja oikealla kädellä painan vasenta jalkaa polven kohdalta kohti lattiaa. Ai, että kuuluu tämän jälkeen ihana rusahdus alaselässä ja "tukos" häviää. Mun pitää aina säännöllisen väliajoin tehdä tämä.

Tossa kuva:

http://www.tuuli.net/kunto-ohjelmat/kuvat/venyttely/Dsc00009.jpg

N.O.Kummonen sanoi:
Olen käynyt myös kiropraktikolla. Siellä se laittoi aina kovan 20 x 15 cm ja 5 cm korkean tyynyyn selän alle lapojen kohdalle. Kädet ristiin rinnalle ja keuhkot täyteen. Sitten kiropraktikko painaa nopeasti etuolkapäistä alas ja nikamat rutisee auki.
Mulle ton saman teki baarin omistaja Rhodoksella :D Homma luonnollisesti tapahtu maassa baarin terassilla. :arvi:

Fritzu, ite oon naksautellu selkää samalla tavalla. Kuuluu perustoimenpiteisiin kun meen nukkumaan.

-Tuore ylioppilas

Mene ehdottomasti hoidattamaan selkäsi vaikka treeniin menevien rahojen kustannuksella. Itellä on kans pienen ikäni ollut selän kanssa aina jos jonkinlaista ongelmaa ja aina on ammattihoitajan luona käyminen auttanut. Oli se sitten kiropraktikko, urheiluhieroja tai vaikka osteopaatti. Parempi hoidattaa vaan selkä pikimmiten kuntoon.

Mariko kirjoitti:

"Matts Holmström ei ole LAILLISTETTU kiropraktikko, kuten esim. vaimonsa. En missään tapauksessa suosittele, että antaa kenenkään itseoppineen tohtorin manipuloida kaula/selkärankaa, voipi olla ikävä halvaantuminen seurauksena. Mattsin vaimo sen sijaan on kuulemma hyvä."

Ei kannattaisi huudella kun ei tiedä. Itse olen käynyt nyt Mattsilla pari vuotta ja olen todella tyytyväinen mieheen. :worship: Ensimmäinen kiropraktikkokokemus oli tuo hänen ex- (huom EX-) vaimonsa (ollut exä jo vuosia), jonka luokse menin kipeän selkäni kanssa. Hän ei saanut mitään tuloksia (rahat meni) ja seurakaveri suositteli sitten Mattsia. Hyvät on tulokset oman ruotoni suhteen ja näinpä on koko meidän seuran jannuilla (isokokosia miehiä kaikki, lihaa ja lihaa. Luultavasti ison koon vuoksi ei nainen saanut kunnolla väännettyä). Hommia on Matts tehnyt vuosia ja hänellä on urheilijapiireissä hyvä maine. Lisäksi mies on urheiluhieroja ja tuntuu ymmärtävän urheiluvammoja muutenkin aika hyvin. Ketään ei kyllä taatusti ole halvaannuttanut. Eli josko Mariko pitäisit epäilysi iiihan omana tietonasi. Joku voi vaikkapa erehtyä luulemaan että sulla on omakohtaisia halvaannuskokemuksia Mattsin vastaanotolta. Ainakin tuntuu toi kiukkuhermo olevan vähän puristuksissa...Jospa vaikka kävisit vähän kokeilemassa tätä nivelmanipulaatiota? :thumbs:

Niinjoo, rotikkani ja boxu ovat myös hyvin tyytyväisiä Mattsin hoitoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom