Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla että kiroilet, sitä en epäile mutta onneks et oo radiossa töissä. Ei se ihmeellistä oo mutta sulla ei oo käytöstavat hallussa.Orava sanoi:Onko tuo nyt niin ihmeellistä? kyllä itselläkin P*rkeleet lensivät.
henrig75 sanoi:Sakke Lindfors kiroilivat kuulemma radiossa rankemman puoleisesti Venäjämatsin jälkeen. Onks kellään tietoa onko pätkä netissä saatavilla?
Ei kuulunut kiroilu, ellet kuunnellut matsia nettiradiolla.Integrandi sanoi:Kuuntelin itse koko matsin radiosta, enkä kyllä huomannut Saken kiroilua. Taisin itse kiroilla siihen malliin, etten enää kuullut ;)
Sakke oli kyllä saatanan aneeminen kommentaattori. ääni oli tasaisen monotoninen jopa Suomen 1-0 ja 2-0 maaleissa...ei ollut aistittavissa minkäänlaista ilon tunnetta.
armand sanoi:Ei kuulunut kiroilu, ellet kuunnellut matsia nettiradiolla.
Niin se kiroiluhan oli matsin jälkeen kun sakke ja se toinen luuli että lähetys on poikki. Sakkekin oli heti pelin jälkeen heittäny jotain tähän tyyliin että "lähteeköhän Jere vetää pään täyteen" ja ne oli haukkunu suomen mokea oikein kunnolla ja kaikkee asiallista! :kippis1:Integrandi sanoi:Kuuntelin itse koko matsin radiosta, enkä kyllä huomannut Saken kiroilua. Taisin itse kiroilla siihen malliin, etten enää kuullut ;)
Sakke oli kyllä saatanan aneeminen kommentaattori. ääni oli tasaisen monotoninen jopa Suomen 1-0 ja 2-0 maaleissa...ei ollut aistittavissa minkäänlaista ilon tunnetta.
henrig75 sanoi:Sakke Lindfors kiroilivat kuulemma radiossa rankemman puoleisesti Venäjämatsin jälkeen. Onks kellään tietoa onko pätkä netissä saatavilla?
Integrandi sanoi:Sakke oli kyllä saatanan aneeminen kommentaattori. ääni oli tasaisen monotoninen jopa Suomen 1-0 ja 2-0 maaleissa...ei ollut aistittavissa minkäänlaista ilon tunnetta.
:lol2:Jusushi sanoi:
sammyx sanoi:Ois kyl hienoo, jos ois joku kanava, jossa juontajat vois puhua vapaasti ja käyttää sellaista kieltä kuin itse lystäävät. Mieluummin kuuntelisin sellaista kuin sitä normaalia ilotonta ja monotonista määräysten mukaista selostamista ja kommentointia.
Jusushi sanoi:
D.Yates sanoi:Olipa laimeata. Ketä ne oikein kommentoi "vittu se on saamaton äijä" ja "sehän on ihan holidayllä täällä"? :D