Kirjakysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemina
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kotoa löytyy tuo ensimmäinen kirja ja kuntosalilla on molemmat. Belle Lignessä on mielenkiintoista asiatietoa naisten ja miesten kroppien erilaisuudesta. Jos ne asiat kiinnostaa suuremmin niin kyllähän se kannattaa tilata, tosin luulen että samat asiat saa tietoonsa jostain ..hmm.. edullisemminkin. Mitään uusia liikkeitä tai vastaavaa siinä ei kyllä suuremmin ole, enemmän vaan vinkkejä kuinka tehdä reiden lähentäjiä ja pakaroita.

Multa löytyy kans toi lihaskuntoharjoittelun anatomia, se on ihan hyvä kirja mun mielestä. Tota Belle ligneä olen selannut ja se näyttää samanlaiselta ainakin päälle päin, mutta sen erikoisemmin en kyllä osaa kirjasta sanoa.

Ei, kannata. Lihaskuntoharjoittelun anatomia on huomattavasti parempi kirja näin kuntosalilla lihaksia rääkkäävän kannalta. Belle lignessä on lähinnä aerobictuntien lihaskuntoharjoitteita omalla painolla alaraajoille ja vatsalle.
Jos kuitenkin haluat kirjan hankkia omaksi, niin käväise ensin kirjastossa tutustumassa kyseiseen opukseen!

Zone-sarja -42%
Suosittelen myös tuota Lihaskuntoharjoittelun anatomiaa. Minulta löytyy se ja se on tosi hyvä. Tuosta toisesta kirjasta en tiedä mitään.

Tässä taidan olla edellisten kannalla. Lihaskuntoharjoittelun anatomia on hyllyssäni, ja pidän sitä suorastaan erinomaisena opuksena. Ehdottomasti ostamisen arvoinen. Laihialaisvinkkinä vain, että omani on englanninkielinen = lähes puolet halvempi kuin suomennettu versio :lol2: .

Belle ligneä kävin kirjakaupassa selailemassa, ja totesin ettei se kyllä oikein ole hankkimisen arvoinen - jos ja kun kirjastoon hankkivat (insh All.. eiku määrärahat!) lukaisen sen.

Ok,kiitos kaunis,taidampa uskoa teitä ja olen tilaamatta kirjaa.Tosiaan tämä toinen kirja itsellä löytyy.
Naisen logiikalla säästin sitten 45€...jotenka voin sen rahan käyttää johonkin muuhun:hyper:

Latest posts

Back
Ylös Bottom