Kiristely?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuolla plussaviikolla meinaan sitä, että kun viikon syö plussalla ja sitten vetäisee yhtäkkiä miinuksella niin ensimmäinen reaktio itsellä on se, että nesteitä lähtee runsaasti kropasta parin ekan päivän aikana. Sen huomaa vaalla, ja siitä että saa käydä kusella koko ajan.
Nyt kun jatkaa taas miinuksella niin tuntuu itsellä myös rasvakin lähtevän helpommin palamaan.
Nämä ovat omia kokemuksia, jollain saatta elimistö ja kroppa toimia erilailla.

Nyt olen jo kuukauden verran uskaltautunut syömään plussalla, vaikka aluksi kartoin ajatusta.
Sama homma, eli nesteitä kertyy paljon 'takaisin?', ja kun vielä vatsalaukku on koko ajan täynnä niin näyttää aluksi että olisi samassa kunnossa kun vuosi sitten.
(Painoa tullut lisää 5 kiloa reilussa kuukaudessa, hieman tosin heittelee kun maha ja suolisto koko ajan täynnä ruokaa, eli nyt 85, lähtö n. 80)
No, sitten pari päivää vaikka +-0 kaloreilla tai hieman miinuksella ja peilin eteen ja vaaalle, ja totean, saatana olen saanut kasvatettua lihasta ja kroppakin näyttää hyvältä.
Ja jos ei usko niin pideillä mittaa ja pakko todeta todeksi.
Rasvaa kertyy yllättävän vähän siihen nähden miten paino on noussut. no tiedän että se taas tippuu aika reilusti kun koen että pitää alkaa kiristelemään.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kävin mittauttamassa läskini:
(suluissa suositusalue)
pituus 175 cm
paino: 83 kg (76-82)
rasva %: 20 (13-19)
rasva kg: 16,7 (10-15)
rasvaton massa %: 79,9 (81-87)
rasvaton massa kg: 66,3 (64,69)
vesi %: 54,9 (55-65)
vesi lt: 45,6 (46-54)
perusaineenvaihdunta 2026 kcal
toiminnallinen aineenvaihdunta 3242 kcal

Niinkuin luvuista näkee, rasvaa on vieläkin inan verran liikaa. Syypää olen minä itse: aerobista en ole harrastanut niin paljon kuin olen uhonnut, kerta viikossa on aivan liian vähän. Ruokailu on kuitenkin ollut pääosin kurinalaista. Kaloreita olen kylläkin syönyt liian vähän eli pikkasen voin nostaa niitä.

Nesteen määrä kehossani on liian alhainen, mikä on aika erikoista kun juon kuitenkin päivässä kolmisen litraa puhdasta vettä. Tosin kahviakin menee litra. Täytyy tarkkailla veden juontia enemmän. Mittaajan mukaan rasva % olisi ollut alhaisempi jos nestettä olisi ollut enemmän? Mene ja tiedä. Toukokuussa seuraavan kerran mittarille. Silloin rasva % toivon mukaan selkeästi alle 20.

Update:
Nyt on kaksi viikkoa takana niin, että syön edelleen samalla lailla, ainoa muutos on iltaisin desi maapähkinöitä tai rkl oliiviöljyä. Aerobista teen joka toinen päivä, joka toinen päivä salilla. Lihasmassa ei tunnu kadonneen, mutta navanympärys on pienentynyt ja vaaka kertoo painoksi 82 kg.

Sen verran aloittelija vielä olen, että uskon kesään mennessä rasvan palavan ilman lihasten katoamista.

Kuukauden päästä taas update.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom