Kiristättekö loppua kohden?! Toisinpäin?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pyrin olemaan vähentämättä painoa missään vaiheessa. Se on minulle eräänlainen periaatekysymys. Voisi kuitenkin joskus kokeilla tuota vähentämistä. Yleensä pidän samoissa, tai jos tuntuu liian kevyeltä, niin sitten lisäillään.

Eka lämmittelysarja jonka jälkeen 2 kovaa sarjaa yleensä samoilla painoilla. Välillä kun teen pidempää sarjaa niin otan jälkimmäisen sarjan hieman kevyimmillä painoilla.

Joissakin liikkeissä tulee itellä tehtyä sillain että lämppäreiden jälkeen lyödään sellaiset painot millä saadaan 4-6toistoa ja sitten kevennän ja toistot lisääntyy, joissakin meen taas päinvastoin eli lisään painoja ja toistot vähenee sarjojen myötä.

Lämppäreiden jälkeen aloitan heti "kovalla painolla". Jos tavoiteltu toistomäärä menee läpi, niin seuraava sarja samalla vastuksella.

-Pva- sanoi:
Yleensä menee kaikki sarjat samoilla painoilla, eli en kesken kaiken ala lisäilemään painoja.

kannattaa nyt sentää ees lämmitellä :D

mä en ainakaa yhellä sarjalla sais ku pahan mielen :D

neutraali sanoi:
Joissakin liikkeissä tulee itellä tehtyä sillain että lämppäreiden jälkeen lyödään sellaiset painot millä saadaan 4-6toistoa ja sitten kevennän ja toistot lisääntyy, joissakin meen taas päinvastoin eli lisään painoja ja toistot vähenee sarjojen myötä.
Näin teen minäkin eli vaihtelee. Vaihtelu on hyväksi. Kokeilen mieluusti erilaisia sarjoja, liikkeitä ja erik. tekniikoita ym. Siitä se oma treeni on muovautunut vuosien aikana.

neutraali sanoi:

Vähän samat kuviot minullakin ja lisäksi tämä vähän riippuu liikkeestä ja treenattavast lihasryhmästäkin.

Mutta mitään löysempiä sarjoja en juuri tee, lämmittelyjen jälkeen vedetään täysillä ja yleensä ekassa sarjassa kovimmat painot ja sitten tiputellaan. Jos itse saan vaikkapa siinä rakkassa penkissä satasella tiukan kympin, ei seuraavalla sarjalla tule enää kun korkeintaan 6-7 toistoa, eli yleensä pitää vähentää jos meinaa ettei toistomäärät tipu kovin alhasiksi.

mä vedän aina ekalla sarjalla isoimmat painot joka liikessä siis lämmittelyn jälkeen. Joka sarjassa tulee vähintään 9 toistoo omin voimin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom