Kireys ja kasvu !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozmoo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Naru85 sanoi:
mun rasva oli jotain 5,69378 % ku tein semmosen keho analyysin töiden urheilupäivänä, ja mulla nyt ei todellakaan näy muuta ku kaks ylintä vatsalihasta.

Jaa-a... Mua kyllä kanssa jaksaa epäilyttää tämä rasvaprosentti. Tai siis tolla rasvaprosentilla pitäisi kyllä tosiaankin jo vähän muutakin näkyä kun kaksi ylintä vatsalihasta. Veikkaisin, että millä sitten ikinä mittasit/mittautit, niin se testi kusi.

Jos tuo mun postaama kuva ei näy niin hiirellä oikeaa nappia ja "näytä kuva" tai "open image in new window". Ja tsekatkaa tuo kuva niin tiiätte noista prosenteista vähän paremmin.

Naru85 sanoi:
rasva prosentti PIENI ? mitä läskejä te kaikki oikein olette. olen ite naru 170 cm 69 kg ja mun rasva oli jotain 5,69378 % ja mulla nyt ei todellakaan näy muuta ku kaks ylintä vatsalihasta.
:

Kehossasi on rasvaa 3,9kg! Huonoa tuuria, jos ne kaikki on nyt sitten siinä päkin päällä. Aikas kireällä jäbällä kaljamaha :hyper:

:jahas:

Ja ojuni: kuvaa ei tosiaan näy. Vain punainen rasti...

kuvan saa näkyyn kun katot sen kuvan ominaisuuksista sen urlin ja pistät sen tohon osoteriville..

nahjus sanoi:
kuvan saa näkyyn kun katot sen kuvan ominaisuuksista sen urlin ja pistät sen tohon osoteriville..

Jep. Hokasin tuon postaukseni jälkeen, kun aloin kikkailla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom