kireämpään kuntoon...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DAR1US
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DAR1US

Banned
Ikä
36
Moi, oon 16v jätkä ; 168cm/58kg...

nii kelasin et haluaisin polttaa vähän rasvaa muttei liikaa sillä mul on lihaksia jonkin verran ei ne näy nii hyvin mut ku ne on rasvojen peitossa, nii onks vinkkei?! :eek: kuitenkin... monta kertaa viikossa mun kanttii lähtee kävelylle/lenkille...?

En halua olla loukkaava mutta painostasi huomaa, että sinulla ei pahemmin ole lihaksia. Siksi ne eivät näy.
Noin kevyeen varteen ei kovin paljoa lihaksia mahdu. Ja lisäksi, noin alhaisesta painosta ei ole enää varaa pudottaa. Sähän olet kohta kevyempi kuin muijat!

Ala mieluummin rakentamaan lihasmassaa oikeen urakalla ja dieettailet sitten joskus myöhemmin. Mitä isommat lihakset, sen paremmin ne näkyvät.

Tossa iässä ei varmaan kannata alkaa diettaileen, kun oot parhaimmassa lihastenkasvatusiässä...

Salille mars ja lihasmassaa kasvattamaan! Voit sitten myöhemmin uudestaan kysellä kiristys vinkkejä kun sitä painoa alkaa olemaan jo sen verran että siitä voi jotain pudottaakin :)

no tuossa iässä toi paino on kummiski aika normaali? mä painoin ton ikäsenä jonku 56kiloo ja luulin että oli paljon lihasta ku leukoja jakso vetää yli 20 kipaletta putkee :) kasvata massaa aluks sitte vasta dieetti päälle

Joo, no eipä se paljon lohduta vaikka paino olisi kuinka "normaali", jos sitä rasvaa löytyy omaan silmään liikaa :itku:

Joo, jos haluu olla kiree ilman mainittavia lihaksia, niin tää ei välttämättä paras mahdollinen foorumi . Kaikista asioista ollaan eri mieltä, mut yhdestä asiasta ollaan aika yksimielisiä: LISÄÄ LIHASMASSAA !! JA NOPEESTI !!
Toi kiristely sun iässä on varmaan aika yleistä ja täysin sun asiasi. Tälläisistä kasvu fanaatikoista vaan on kauheeta kattoo kun paras kasvuikä tuhlataan oravadiettailuun. Menestystä valitsemallasi tiellä joka tapauksessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom