kipua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihmettelen vaan et mistä mahto tulla tämmönen älytön kipu kyynärpään alueelle. Pakottaa ja käy aivan älyttömän kipeää ku kävin puntilla. Ihan normaalin ojentaja/olkapää treenipäivän tein; dippi + lisäpaino, kapea penkki, ojentajat taljas, vipunostot sivuille ja pystypunnerrus käsip. ja tangolla.

Kipu ulottuu hauikseenkin jonkun verran ja mikä toi taive on toisel puolel kyynärpäätä katsottuna ja siitä vierestä hauis paskana.

Teenköhän jonku liikkeen väärin ku tommosta kipua tulee vai liian isot painot? nimittäin tein normaalia isommilla painoilla tällä kertaa. Oon kuullu et kapeasta penkistä menee helposti paikat paskaksi ja kipeeksi.

jep jep kipeä on.

:itku:

Kuulostaa hermosäryltä,joiden aiheuttaja on useimmiten jalkakyykky tai muu harjoitus,jossa tanko on käsien päällä. Tuntuuko myös kyykätessä?

oon kanssa hajottanu kyynärpään dippejä tehdessä. ahnetuin vähän liikaa niitä lisäpainoja

dippejä en enää pysty tekemään lisäpainolla, vaikka aikaa on kulunut 5 vuotta

penkkiä tehdessä vaatii aikamoisen lämmittelyn, muuten kyynärpää naksuu joka toistossa

että kehotan pitämään taukoa niin monta kuukautta, että kyynärpäässä ei tunnu enää yhtään kipua. itse en moiseen taukoon pystyisi, mutta siitä taidan kärsiä loppuelämäni....

Originally posted by Oneofus

penkkiä tehdessä vaatii aikamoisen lämmittelyn, muuten kyynärpää naksuu joka toistossa

Pitääkö tämä lause täysin paikkansa? Jos niin mitähän tälläinen aikamoinen lämmittely on? Itselläni kyynärpää muljuu ja naksuu kaikissa liikkeissä joissa kyynärvarsi suoristuu / koukistuu..

Olen mielestäni tehnyt hyvät lämmittelyt ja jopa tyhjä tanko aiheuttaa muljumisen...

Heikot kyynärpäät, tekniikka virhe vai tuleva ikuinen vaiva?

Originally posted by kisy1
mitähän tälläinen aikamoinen lämmittely on? Itselläni kyynärpää muljuu ja naksuu kaikissa liikkeissä joissa kyynärvarsi suoristuu / koukistuu..

en voi tähän tarkkaan vastata, koska anonymiteettini ehkä kärsisi. "Aikamoinen" lämmittelyni on sen verran aikamoista, että joku ehkä tuntisi.

mutta kuinka olis esim. 15 min ojentajapunnerrusta taljassa 0-5 kg painolla ?

mulla ei oo kyllä tommosta muljumisongelmaa. pikemminkin kyynärpään jänteet tuntuu liian kireiltä

Nyt meni sit lopullisesti käsi paskaksi salilla. Ei pysty kunnolla liikuttamaan kättä ja nyt kipu on jo olkapäässä asti. Kylmävoidetta oon laittanu ja helpottaa hiukan. Mietin vaan et kauanko kestää että käsi parantuu tämmöses tilantees? Kävin eilen tk:ssa ja sanoivat että lihas on revähtänyt tai venähtänyt ja pyysivät jäädä oottamaan et pääsisin kunnon tarkastukseen. Järki siinä kuitenki lähti ku kolmisen tuntia piti oottaa ja vielä oli kymmeniä ihmisiä mun edellä jonottamas.

Ton Ibuprofeenin minkä Mike mainitsi niin onko se juuri semmonen lääke millä tää käsi paranis? Siis tätä kättä "vihloo" ja pakottaa koko ajan ja sitten ku nostan jotain pientäkin niin alkaa käymään vitun kipeää ja särkemään.

Pitänee piettää ainakin parin viikon tauko vai jopa pitempi tauko olis hyvä? Kyllähän olis hyvä alottaa jalkojen treenaminen nytten ku useissa jalka liikkeisä ei tarvi käsi käyttää paljoa? Mitähän muuta voi tehdä ilman käsiä?

Ei se ibuprofeeni sinänsä mitään paranna. Se vaan lievittää kipua hieman, tulehdusta lievittävä vaikutus tulee vasta suurehkoilla annoksilla (2400 mg/vrk, Farmakologia ja toksikologia). Niin, ja sitä ibuprofeenia löytyy siis Buranasta ja kumppaneista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu toi pari viikkoa pitäs riittää. Tai ainakin itellä riitti. Ja sit takas salille ja kokeilepa tehdä se kapeapenkki vähän leveämmältä otteelta.

Back
Ylös Bottom