kipua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitäs veikkaatte et on käyny. olkapää särkee koko ajan kipu säteilee tonne kyynervarteen asti. jos nostaa kahvikuppia painavamman ni käsi alkaa tärisemään kovin. oliskohan siellä revenny olkapäässä joku nivelpussi?? en oo vielä viittiny mennä lekurille ku maanantaina se vasta alko. voihan se olla joku tulehduskin. perkele ku päässy hyviin lihoihin ni ei viittis olla salillta pois. syö muuten miestä:urjo:

Kuulostaa hermosäryltä.
Itse en tiedä näistä juuri mitään, muutenku että mun selkä jumii joskus niin, että se painaa johonki hermoon ja sitten lähtee voimat joka paikasta.

Kokeieles venytellä reilusti, pistä myös kylmää siihen olkapäähän ja kokeilen jotain keinoja joilla vois saada mahdollista tulehdusta vähennettyä.

Luulisin siis, että jos sulle ei oo sattunu mitään sen kummempaa ja kipu alkoi ilman järkevää syytä, jotta siellä on jonkulainen hermo puristuksissa. Nimittäin tuo säteileivä kipu ja voimien lähtö viittais juuri tuommoseen hermo hommaan. Ja tuo yhtäkkisyys siihen ,että siellä lihas tms. painaa ko. hermoon.

Venyttely, verryttely, auttaa mua.
Käys pelaan vaikka tennistä tai jotain muuta missä olkapäät ja käsivarret saa kunnolla liikettä.
Vois auttaa..
Tai mistä minä tiijän, kuhan lämpimikseni puhun..
Tsemiä kuitenki :rolleyes:

Back
Ylös Bottom