kipua kyynärvarsissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mikähän vikana mun kyynärvarsissa, kun teen esim scott-penkkiä tai jotain ranneliikettä niin kipu kyynervarsien sisälaidassa on ihan sietämätöntä..(siis pikkusormien puolella, koko matkalta kyynerpäähän asti)
yks sano että sieltä voi olla jotai jänteitä kääntyny tai sitten voi kuulemma olla jänteistä hius-suonia(tai mitä ne nyt on) poikki..
voisko pitää paikkaansa..
myös puristusvoimat on ihan tiessään..

Itselläni oli kipua kaikissa liikkeissä, joissa tarvottiin puristusvoimaa tjsp.. Ja kuten epäilinkin, olivat oikean käden kyynärvarren lihakset tulehtuneet. Eli sekin mahdollisuus on olemassa. -> lääkäriin ja lääkekuuri päälle.

-Sumu

mulla on tua sama vika, ja kävin lääkärissä, verikokeilla katottiin ettei oo mitään tulehduksia jne. ei mitään ollu, lääkäri sano vaan et se on rasitusvamma ja käski välttää noita liikkeitä.

Perskules, sama vamma iski mullekin. Kaikenlaiset hauiskäännöt tuottaa tuskaa kun aletaan lähestyä yläasentoa. Ei auta, vaikka vääntäisi öön muotoisella tangolla. Ennen on voinut surutta puurtaa mutkatangolla, mutta nysse on loppu. Käsipainotkaan eivät auta. Puristusvoima on käsissä tallella, mutta tuo kääntö...:eek:

Mulla oli sama homma. Otin omega-3:sta reiluja annoksia ja pidin viikon vähän kevyempää treeniä niin lähti kivut pois.

Originally posted by Byron
Mulla oli sama homma. Otin omega-3:sta reiluja annoksia ja pidin viikon vähän kevyempää treeniä niin lähti kivut pois.

Pitääpä testata tuota kalaöljyä ja keskittyä alakerran treenaukseen.

Itselläni ihan sama ongelma ollut nyt pari viikkoa. Nimenomaan tossa pikkurillin alapuolella ihan sietämätön kipu ja se säteilee sit koko kyynärvarteen ja välillä tuntuu että suonet halkeaa käsistä.

Rannesiteillä oon tehny nyt pari viikkoa, ja se auttoi vähän, mutta ei nyt edelleenkään oo oikein hyvä.

Pitäs varmaan käydä jossain näyttämässä.

Joo, mulla kipeytyy kyynärvarret just samalla tavalla. Mulla auttaa se että käyttää ihan suosiolla käsipainoja haukkaritreenissä. Alkuun pystyin tekemään mutkatangolla. Nykyään kun alan tehdä mutkatangolla, niin viimeistään kolmannella viikolla alkaa koskemaan juuri mainitsemaasi paikkaan ihan P*rkeleesti. Tähän mennessä on parantunut aina sillä, että on suosiolla jättänyt tangolla tehtävät hauisliikkeet.

Niin ja jos tekee mutkatangolla kapealla otteella, niin joutuu tiputtamaan treenipainoja (ja saa ehkä paremman tuntumankin), ja samalla kyynärvarret säästyy.

En jaksa oikein uskoa että olisi kysymys mistään tulehduksesta, koska mitään totaalilepoa ei parantumiseen tarvita, riittää että jättää sen tangon pois.

Sama vaiva kyynärvarressa on ollut jo kuukauden verran täälläkin. Kyynärpää ja ranne ovat kipeät ja etenkin puristaessa sattuu koko kyynärvarteen. Pari viikkoa sitten kävin lääkärissä ja diagnoosi oli selkeä tenniskyynärpää. Lekuri määräsi buranaa (2x800 mg per päivä), kylmähoitoa ja venyttelyä. Ne eivät auttaneet ja eilen kävin uudestaan ja se pisti kortisonipiikin kyynärpäähän. Käsi oli eilen pistoksen jäljiltä ihan törkeen kipee, ei pystynyt tekemään yhtään mitään. Nyt se on jo parempi, niin että pystyy jo kirjoittamaan. Saa nähdä miten lähtee paranemaan...
Heikko lenkkihän tämä kyynärpää tulee tästä lähtien olemaan ja turha on kuvitella, että voisi enää tehdä hauiskääntöjä suoralla tangolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom