Kipua jaloissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Onko normaalia että välillä istueltaan noustessa tulee voimakas vihlova kipu jalkoihin ja tuntuu että lyhistyy maahan,semmonen fiilis että halvaantuu tai jotain? :(

Tähän uskaltaisin sanoa lähes varmasti, että EI ole.

Lähdes piirimyyjä äkkiä urheilulääkäriä tai vastaavaa jututtamaan. Ei kiva, mikäli kuusitoistavuotiaana menee mahdollisuudet kaikkeen liikuntaan. Oma veikkaus on, että jokin hermo jää puristuksiin, mutta mene heti tilaamaan aikaa lähimmältä jälleenmyyjältäsi.

Onko kenelläkään kokemuksia tulehtineesta limapussista nilkassa???toipumisaikaa tai jotain vastaavaa???olen yhden lääke-kuurin(relifex) syönyt siihen ja se auttoi n.kuukauden verran mut nyt on taas sama vika päällänsä!! :wall:

Kyttä: Ainakin oma lääkäri sanoi että limapussiin voidaan pistää kortisonia, yleensä max. kolme kertaa. On kyllä ilkeä vaiva :8

Piirimyyjä: Luulempa, että vaivasi johtuvat alaselästä. Onko selkäsi ollut kipeä/jumissa?
Itse olen kärsinyt selkäkipujen yhteydessä samoista ongelmista ja jalat saattoivat lähteä alta heti kun teki pienenkin väärän liikkeen. Tunne on kyllä todella ärsyttävä kun ei tiedä milloinka jalat lähtevät alta varoittamatta. Itselläni vaivat lähtivät selän verryttyä..

Mulle pistetään huomenna kortisonia tuonne nilkkaan ja lepoa vaan päälle et tulis joskus kuntoon!!Ei siitä sellaista kipua tule etteikö pystyis urheilemaan mut vituttaa silti ku on nilkka kipeä!!

Back
Ylös Bottom