Kipu oikeassa pohkeessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iwabee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Elikkä olin n 1.5 tuntia sitten tehnyt ranskalaisia punneruksia salilla ja yhtäkkiä kauhea kipu iski oikeaan pohkeseen. Oli kyllä lähellä etten pudottanut seh hemmetin tahgon naamataululle. Aluksi en pystynyt kävelemään ollenkaan. Noin 15 minuutin kuuluttua tilanne vähän parani ja pystyin jo kävelemään ja venyttelemään sitä. Nyt kipu on melkein lähtenyt, mutta tuntuu vielä kun kosketan ko lihasta.
Jäänkö eloon? Mistä se johtui? Mitä vî*un yhteistä on pohkeilla ja ojentajilla?!?!

sitä kutsutaan krampiksi...luulisin :rolleyes:
Jos kipu jatkuu hakeudu lähimmän hautausurakoitsijan puheille.
Kerkeet vielä saada mittatilausarkun, että potarin hartiat mahtuu :D

Originally posted by Lohku
Ehkä sä jännitit sitä pohjettas samalla kun reenasit kovaa oikkareita?
Joo... taisin muuten jännittää. Mutta pohjetreeneissäkin pohjeita jännitetään eikä mitään "sivuvaikutuksia" tulee, vai kuseeko mun logikkaa nyt jossain?

No esmes mulle kun mä polskuttelin (kovaa ja nopeasti) joskus uimahallissa räpskylöillä nii alko jalkapohjaan tuntuu iha hel*vetinmoinen kipu... Se sit siitä meni kun sitä vähän "rauhotteli" eli lopettu uimisen pariks minuutiks.

Toisaalt ku teen pohkeita suoratangolla (varpaille nousu) ei siinä tunnu kipua pohkeessa, ellen tee sillä "kapulalla". Eli kai se on se asento joka siinä määrää, että tuntuuko kipua vai ei(?)

Noniin te viisastelijat, korjatkaa nyt tää ihan päinvastaiseks ja haukkukaa mua tyhmäks joka ei tiijä mistään mitään :p

Mulle tuli aikoinani kramppeja minne sattuu.. reiteen peck deckissä yms.. Suonen vetojakin tuli päivittäin.. Magnesium tabuja vain joka päivä niin kyllä ne lähtee.. Ei ole sen koommin enää tullut!

Originally posted by luca
Eikös suonenveto ja kramppi ole sama asia?

EEEEeeeeiiii VÄLTTÄMÄTTÄ :D

Mun tietääkseni suonenveto on sitä kun sua rupee "sattumaan" yhestä paikasta ja kramppi se, että täriset.

En mä ehi kirjottaa tähdellisemmin ku pitää salille ehtii :kippis1:

Juu, toi magnessiumin puute on hyvin mahdollinen, nimittäin mulla on juuri dieetti menossa. Pitäis kokeilla, kunhan saan ensin rahaa jostain keikattua:) kiitosh

PS. ainakin netissä sanat kramppi ja sunenveto käytetään samassa yhteydessä, että kai ne samaa asiaa on...

Back
Ylös Bottom