Mites tuo niin kun käytännössä toimii, jos ensin palvelet esim. 100 pv ja sitten jatkat parin vuoden päästä? Jos sulla on vaikka 80 pv jäljellä palveltavaa, niin alotatko sen sitten samasta kohtaa mihin edellis kerralla jäit? Vai alotatko sitten uuden saapumiserän kanssa samaan aikaan?wiliraj sanoi:Se sitten neuvoi, että kannattaa hoitaa jalat kuntoon, eli vemppaa hakemaan seuraavana aamuna. Itse sain VUPpia, olikohan niin, että 4x + 1vmtl jotta pääsi viikonloppuvapaille. Joskus sain VMTL:lää ja joskus jopa VP:tä. Siinä se meni 100pv, sitten kyllästyin koko armeija paskaan ja itse hain lykkäystä loppu ajalle. Päällikkö ei oikein asiasta tykännyt, yritti kovasti suostutella, että olisin jäänyt loppuajaksi. On kuulemma vittumaista jatkaa palvelusta myöhemmin. Puhui muuten asiaa. Noh hain silti sen lykkäyksen. En suosittele sitä vaihtoehtoa. Oli tosiaan vittumaista mennä takaisin.
Paikasta hieman riippuu, alkaako ne potkimaan pois penikoiden takia. Luulen, että 99% saa armeijan käydä loppuun, jos itse sitä haluaa. Ne saattaa tehdä B-miehen. Sillä tosin ei ole suurempaa merkitystä.
Kuinka paljon suurin piirtein vemppasit noista 100 pv:stä? Pitääkö niitä peruskoulutuskauden taistelukoulutuksia ja marsseja sitten käydä missään vaiheessa enää, jos on sen ajan vempalla!?