Kipeytyvät penikat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
wiliraj sanoi:
Se sitten neuvoi, että kannattaa hoitaa jalat kuntoon, eli vemppaa hakemaan seuraavana aamuna. Itse sain VUPpia, olikohan niin, että 4x + 1vmtl jotta pääsi viikonloppuvapaille. Joskus sain VMTL:lää ja joskus jopa VP:tä. Siinä se meni 100pv, sitten kyllästyin koko armeija paskaan ja itse hain lykkäystä loppu ajalle. Päällikkö ei oikein asiasta tykännyt, yritti kovasti suostutella, että olisin jäänyt loppuajaksi. On kuulemma vittumaista jatkaa palvelusta myöhemmin. Puhui muuten asiaa. Noh hain silti sen lykkäyksen. En suosittele sitä vaihtoehtoa. Oli tosiaan vittumaista mennä takaisin.

Paikasta hieman riippuu, alkaako ne potkimaan pois penikoiden takia. Luulen, että 99% saa armeijan käydä loppuun, jos itse sitä haluaa. Ne saattaa tehdä B-miehen. Sillä tosin ei ole suurempaa merkitystä.
Mites tuo niin kun käytännössä toimii, jos ensin palvelet esim. 100 pv ja sitten jatkat parin vuoden päästä? Jos sulla on vaikka 80 pv jäljellä palveltavaa, niin alotatko sen sitten samasta kohtaa mihin edellis kerralla jäit? Vai alotatko sitten uuden saapumiserän kanssa samaan aikaan? :confused:

Kuinka paljon suurin piirtein vemppasit noista 100 pv:stä? Pitääkö niitä peruskoulutuskauden taistelukoulutuksia ja marsseja sitten käydä missään vaiheessa enää, jos on sen ajan vempalla!? :)

Away sanoi:
Mites tuo niin kun käytännössä toimii, jos ensin palvelet esim. 100 pv ja sitten jatkat parin vuoden päästä? Jos sulla on vaikka 80 pv jäljellä palveltavaa, niin alotatko sen sitten samasta kohtaa mihin edellis kerralla jäit? Vai alotatko sitten uuden saapumiserän kanssa samaan aikaan? :confused:

Kuinka paljon suurin piirtein vemppasit noista 100 pv:stä? Pitääkö niitä peruskoulutuskauden taistelukoulutuksia ja marsseja sitten käydä missään vaiheessa enää, jos on sen ajan vempalla!? :)

Mulla oli tosiaan kaksi välivuotta. Samana päivänä palvelusta tuli jatkamaan myös kaksi muuta särmää sotilasta, eli jokin tietty päivämäärä siinä on jolloin keväällä keskeyttäneet jatkavat. Oisko ollut maaliskuun 10? Toisella niistä oli 90 aamua jäljellä. Toisella taas jotain 110.

Itse olin mukana vain pari kolme kertaa taitelukoulutuksessa enkä ollut mukana yhdessäkään marssissa. Niille joillekin testeille tosin oli uusinta päiviä, mutta vempalla niistäkin selvisi :thumbs:. Ne kyllä siellä armeijassa sanovat, että pakko käydä jossain niissä testeissä ja kokeissa, muuten ei tule passia. Itsellä semmoinen kuitenkin on.

Vempassa taisin olla jotakin 40pv niistä sadasta. Aika monelle leirille lähdin mukaan, oli mukavaa vaihtelua. Oli mukavaa öisin napostella eväitä kaminan lämmössä!

Hulkki sanoi:
Itse treenasin kyseistä lihasta istumalla penkillä, jalat suorana edessä lattialla, levypaino jalkaterien päällä ja sitä sitten nostelin koukistamalla jalkateriä ylöspäin.

Kuinka usein?

Siloposki sanoi:
Kuinka usein?
No tuona aikana olin vielä hurahtanut HIT/HD-metodin "lihas-tapetaan-kerran-viikossa" -ajatteluun, joten tein kerran viikossa yhden sarjan pudotuksella ja rest/pausella koriskauden vikan kuukauden ajan.

Mielestäni tibialista voi kuitenkin treenata aivan hyvin vaikka 2-3 kertaa viikossa, sen verran pienestä lihaksesta on kuitenkin kyse. Tällöin tosin kannattaa jättää sarjat ainakin yhden toiston verran vajaaksi ja ehkä tehdä 2-3 sarjaa.

Hulkki sanoi:
Vanhalta Mikonkadun Gold'silta löytyi peräti tarkoitukseen kehitetty pieni laite, en tosin usko että noita kovin monelta gymiltä löytyy.
Samainen keltainen Hammer Strengthin kone löytyy meiltä. tertulemast sitä vetkuttamaan. :D

maxmussel sanoi:
Samainen keltainen Hammer Strengthin kone löytyy meiltä. tertulemast sitä vetkuttamaan. :D
Hyvä yritys, mutta en ainakaan itse enää tarvitse tuota tibiakonetta.

Sen sijaan jos hommaisitte sen niskakoneen, olisin saman tien ovella koputtelemassa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom