Kipeät ojentajat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun pitää ainakin treenata hauiksia ihan pirun kovaa. Otan sarjat aina ihan loppuun asti pää punasena niin hyvällä tuurilla tuntuu pientä kipua seuraavana päivänä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Johtuisikohan se siitä, että hauiksia on helpompi venyttää kuin ojentajia? Niin ainakin minulla.

hauiksia ja pohkeita en ikinä saa kipeäksi, ellei sitten väännä jotain 15+ hc-sarjaa niille, mutta kyllä nekin näyttäisivät kehittyvän ihan ok

Zone-sarja -42%
eikös pohkeet ole helppo treenata jumiin, itellä riittää semmosessa pohjekoneessa (seisten) 120kg paino ja 3x8. ei tarvi toivookkaa pelaavansa tennistä viikkoon. ja mitä kusimato tuossa kirjoitti niin itellä on toisinpäin ojentajia kyllä pystyy venyttelee hyvin mutta hauiksia vähän huonommin... kerroppas miten venyttelet hauiksia, kaipaisin tohon iteki hieman lisää neuvoja..

En tiedä miltä tuntuu kun on puulla pökitty perse mutta mulla tulee hauikset ja ojentajat yhtä kipeeksi.ojentajissa kipu vaan kestää päivän pidempään,outoa.

nelkku sanoi:
eikös pohkeet ole helppo treenata jumiin, itellä riittää semmosessa pohjekoneessa (seisten) 120kg paino ja 3x8. ei tarvi toivookkaa pelaavansa tennistä viikkoon. ja mitä kusimato tuossa kirjoitti niin itellä on toisinpäin ojentajia kyllä pystyy venyttelee hyvin mutta hauiksia vähän huonommin... kerroppas miten venyttelet hauiksia, kaipaisin tohon iteki hieman lisää neuvoja..

kyllähän niihin kovan poltteen tuolla tavalla saa, mutta eivät ne kipeäksi minulla ainakaan koskaan vielä ole tulleet kolmella sarjalla. ttt-treeniä tein pohkeille 4pv sen jälkeen olivat pohkeet aavistuksen arat päivän verran

nelkku sanoi:
kerroppas miten venyttelet hauiksia, kaipaisin tohon iteki hieman lisää neuvoja..

No se on hyvä venytys, että menet samaan asentoon, kuin venyttäisit rintalihasta käsi suorana vaikka seinää vasten, ja käännä kämmenselkä seinää vasten, ja samoin taitat, kuin venyttäisit rintalihasta, kättä kiertämällä voi saada hyvän venytyksen hauikseen ja samalla venyy rintalihas.

Suositut

Back
Ylös Bottom