Kipeänä treenaaminen/flunssaohjeita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mattibodari sanoi:
Tuota, itsellänikin nyt tietenki pukkaa flunssaa. Onko mahdollista tehdä vaikka punnerruksia ja leuanvetoja kotona, koska salille ei pääse? Vai onko se aivan totaalilepoa, ei edes punnerruksia?

No ei kai pieni venyttely ja punnertaminen pahaa tee, mutta raskaita en suosittelisi tekemään , varmaan joku lämmittelyn tasoonen homma.

Olin viikon kipeänä ja pidin taukoa. Alkoi tuntua paremmalta ja tein kevyttä punttiharjoitusta. Omituinen olo tuli ja kylmä hiki. Helposti löi ylirasituksen päälle. No heikolta tuntui ja jälkitauti iski ja toinen viikko meni sairastaessa. Ei nin paljon kuumetta, mutta keuhkot tuntui olevan täynnä vessapaperia. Tänään kävin vetämässä kevyen koko yläkropan treenin ja tuli hyvä fiilis. Huomenna jalat ja pääsiäisen viettoon. Kannattaa sairastaa pois. Rippuu tietenkin flunssan luonteesta, mutta varovaisuutta kevyenkin treenin kanssa.

VelttoV sanoi:
Olin viikon kipeänä ja pidin taukoa. Alkoi tuntua paremmalta ja tein kevyttä punttiharjoitusta. Omituinen olo tuli ja kylmä hiki. Helposti löi ylirasituksen päälle. No heikolta tuntui ja jälkitauti iski ja toinen viikko meni sairastaessa. Ei nin paljon kuumetta, mutta keuhkot tuntui olevan täynnä vessapaperia. Tänään kävin vetämässä kevyen koko yläkropan treenin ja tuli hyvä fiilis. Huomenna jalat ja pääsiäisen viettoon. Kannattaa sairastaa pois. Rippuu tietenkin flunssan luonteesta, mutta varovaisuutta kevyenkin treenin kanssa.

mulla meni aika pitkälti myös juuri noin.. tarkkaan ottaen taisin pitää 5 päivää totaalilepoa, sitten tunnin aerobista (ei ollut kivaa), sitten päivä lepoa, kevyt salitreeni (ei erityisen hauskaa, mutta ei kauhean pahakaan), sitten aerobista 1.30h (ei paha, mut kylmä hiki.. ärgh ja uudestaan kipeä olo).. 2 päivää lisää totaalilepoa (tod. kevyttä pumppailua kotosalla) ja sitten salille ja tuntui jo ihan hyvältä kun ei tehnyt raskasta treeniä, sekä seuraavana päivänä, tuntui jo ihan hyvältä, paitsi lopussa kun alkoi vähän repimään enkä tankannut kreatiinia/hiilihydraattia kesken menon koska halusin kuulla kehoni oikeastikkin.. ja nyt on tämä päivä ja oikeastaan keskiviikosta lähtien ollut ihan ok olo.

ec stackkiin otin mukaan asperiinin sunnuntaina (auttaa flunssaan kuulemma ;) ).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom