Kinkku vai kalkkuna?

Ikä
43
Kumpaa pakkislaiset suosii enemmän jouluaattona, kinkkua vai kalkkunaa?
Itse olen kunnon tilalta saadun kalkkunan puolella. On se vaan niin hyvää, kun laittaa siivuiksi ja siihen päälle erikoisinappia:kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus on koitettu mennä joulu kalkkunalla, mutta eihän se ollut mistään kotoisin... Ja tuota siipikarjanlihaa tulee syötyä muutenkin niin paljon, että kinkku on välillä ihan mukavaa vaihtelua.

linnut on huomattavasti paremman makusia ku sitkeät kinkut: joulu ruuat on muutenki paljon pahempia ku normi syömiset :lol2: .ilmankos tippuu jouluisin paino:(

newberry sanoi:
Molempi parempi
Juurikin näin, mutta sitä syödään mitä tarjotaan,konjakkisinapilla kuitenkin joka tapauksessa höystettynä toivottavasti!

mölliskö sanoi:
Neidit syö kalkkunaa.... eli kinkku tietysti!;)
]
oikea vastaus:D
just piti repiä potka pois että tuo mun 11,5kilon mölli mahtuu uuniin. kamarassa oli muuten jäänyt sika parasta pari karvaakin:itku: . sääliksi käy sika parkaa:(

Meillä kotona parempi puolisko ei syö punaista lihaa, joten kalkkunaa nautitaan ja itse en enää tavan kinkun päälle hirveästi perusta kun tuota kalkkunaa on tullut syötyä monena vuotena.

Kinkkua tänä jouluna mutta ensi joulu ekan kerran kotosalla ja silloin erikoisempia herkkuja, mukaanlukien kalkkuna. Hyvää Joulua! :)

Molempia, jottei kenellekään jää masentava nälän tunne joulupöydästä. Kalkkuna on vaan pirun kallista ja me ostetaankiin sellanen tylsä kalkkuna pötkylä, ei niin jouluinen..

Molemmat pitää olla, mutta kinkku vie voiton.:kuola:

seppppo sanoi:
linnut on huomattavasti paremman makusia ku sitkeät kinkut: joulu ruuat on muutenki paljon pahempia ku normi syömiset :lol2: .ilmankos tippuu jouluisin paino:(
Voi sen kinkun paistaa mureaksi asti niin ei tarvi sitkeää syödä;) kinkkua menee täällä.

sekä että...itse tykkään enemmän kalkkunasta mutta avo on kinkun ystävä..kalkkunaa jaksaa syödä monta päivää, kinkkua hädintuskin yhden päivän kun jo tulee korvista ulos...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom