Kinesioteippaus polveen,auttaako mitää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiivo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi, pahoittelen että aloitin uuden keskustelun,mutta en löytänyt mitään vastaava ongelmaa.
Minulla on ikää 15vuotta ja minulla on yliliikkuvat nivelet ja ongelmani on se kun tykkään pelata futista ja säbää ynnä muuta missä pitää juosta, niin polveni saattaa retkahtaa taaksepäin liikaa ja se sattuu. kaikki johtuu siitä että minulla on yliliikkuvat nivelet ja polvet taipuu muutenki liika taaksepäin ja isoveljeni sanoi minulle että jalkani muistuttavat linnun jalkoja kun ne taipuu liikaa taaksepäin, jee:face: !
Mutta olisiko kinesioteippauksesta mitään hyötyä ettei näin tapahtuisi?
koska tätä tapahtuu nykyään useammin mitä pienenä :confused:
Kiitos etukäteen ketkä osaa auttaa minua! :)

Eiköhän tuohon ole järkevin ostaa polvituki mikä estää yliojennuksen. eli kiskot siinä sivussa mitkä estää tuon yliojennuksen.
epäilen että nyt mukavampi käyttää tukea kuin vähän vanhempana kärsiä nivelrikosta.

Eipä ole. meidän paikkakunnan sairaala toiminta on erittäin huonoa ja koko paikkakunnalta ei löydy noita kiskotettuja polvitukeja ainoastaan sitä kinesioteippiä löytyy mistä haluaisin tietää että saako sillä estettyä asiaa.

Eipä ole. meidän paikkakunnan sairaala toiminta on erittäin huonoa ja koko paikkakunnalta ei löydy noita kiskotettuja polvitukeja ainoastaan sitä kinesioteippiä löytyy mistä haluaisin tietää että saako sillä estettyä asiaa.
Sinulle on tarjottu hoidoksi kinesioteippausta, mutta et ole sitä vastaanottanut, koska haluat tarkistaa netistä, että puhuvatko paikkakuntasi terveydenhuollon ammattilaiset totta?

Jos teippaamaan alkaa niin kannattaa mennä fyssarille tai urheiluhierojalle joka teippauksen taitaa. Itsekseen ei tosiaan kannata alkaa räpeltämään teippien kanssa. Jos tarve on niin teippaaja saattaa opastaa asiakkaan teippaamaan myöhemmin itse polvensa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom