Kimbo vs. Gannon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brocka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paina sitä nimikettä ja sitten sitä nimikettä uudestaan siinä uudessa paikassa ja siinä on torrent filu, jonka käynnistät torrenttiohjelmalla.

AG+ sanoi:
Mun mielestä se Kimbo takapihapätkän silmäjuttu oli kyllä fake. Kuvan laatukin oli niin perseestä että meni läpi ihmisistä kun eihän tyhmät ikinä tajua että niitä voitas yrittää kusettaa. MMA seuraajapiirissä ei taida olla IQ kovin korkealla muutenkaan.

Eihän nyt kaikki tietysti ole tyhmiä mutta eivät taida olla urheilun rakastajat ja arvostajat ainakaan kaikkein eniten äänessä yleisössä. Ainakin noista FF 12 paikalla olleiden kommenteista voi päätellä millasta väkeä on paikalla ("tapa se naapuri" "Van Gogh RIP"-tyyliset huudahdukset yleisöstä).

Mä olen kanssa sitä mieltä, että se on feikki. Kukaan ei virnistele niin lungisti, jos silmä on puhjennut. Neekerihuutelu mun mielestä alko vasta Yvelin raukkamaisen sikailun jälkeen, eli oli jossain määrin kyllä ansaittua.

onion sanoi:
Kyseessähän oli ns.katutappelumatsi jossa ei ollut tuomaria, vaan 2 isokokoista miestä nuijivat toisiaan heppoisilla säännöillä. Tuomari on todella tärkeä henkilö otteluissa. Tuomari on henkilö joka näkee tilanteen ja keskeyttää sen ennen kuin kumpikaan ottelioista ehtii vahingoittamaan toista liikaa. Tällaisissa otteluissa on suuri vaara ottelijalle loukkaantua siinä määrin että tulevaisuudessa ottelut jää käymättä. Eli siinä määrin olen kyllä samaa mieltä että molemmat ottelijat olivat ääliöitä.

Niinno, mun mielestä jos kaks tyyppiä haluu tapella niin saa tapella. Sääntöjen kanssa tai ilman. Ei siinä voi kuitenkaan älykkyyttä mitata. Loukkaantumisriski on mitä on, mutta molemmathan ne tiedostavat ja monesti mitä suurempi riski sitä suurempi palkkio. Tässä tapauksessa saattaa saada riittävästi julkisuutta, että pääsee isompiin ympyröihin jumppaan.

Ei tuossa mielestäni mitään ääliötä ole, pojat tykkää tapella joten heillä on vähän eri ajatusmaailma tuota asiaa kohtaan kuin sivustaseuraavilla.

onion sanoi:
Juu mutta UFC:ssä on ammatimainen tuomari kehässä valvomassa tilannetta. Katutappelussa ei ole. Tuossa Gannonin ja Kimbon matsissa olisi tuomari keskeyttänyt jo 4 kertaa. :)

No jos haluaa asettaa rahan oman terveytensä edelle niin kaipa sitä sitten tekee mitä tahansa että pääsee noihin karkeloihin mukaan. :)

Kyl kehonrakennuksessakin pistetää raha tai amatööri puolella pokaali oman terveytensä edelle.
Kehonrakennuksessa ei ole tuomari valvomassa kilpailijoita ja heidän kuurejaan.
Et en tiedä onko se sen turvallisempi vaihtoehto kun mma.

-Ronin- sanoi:
Niinno, mun mielestä jos kaks tyyppiä haluu tapella niin saa tapella. Sääntöjen kanssa tai ilman. Ei siinä voi kuitenkaan älykkyyttä mitata. Loukkaantumisriski on mitä on, mutta molemmathan ne tiedostavat ja monesti mitä suurempi riski sitä suurempi palkkio. Tässä tapauksessa saattaa saada riittävästi julkisuutta, että pääsee isompiin ympyröihin jumppaan.

Ei tuossa mielestäni mitään ääliötä ole, pojat tykkää tapella joten heillä on vähän eri ajatusmaailma tuota asiaa kohtaan kuin sivustaseuraavilla.
Juu ei mitenkään ole tarkoitus dissata kyseitä lajia, päivastoin pidän tuolla ottelevia todella kovatasoisina urheilijoina. Olisiko Gannon päässyt jollain muulla tavalla ottelemaan esim. K-1:een? Sitä ei koskaan tiedä. Kuitenkin älykkyys ja itsesuojeluvaisto on kaksi aivan eri asiaa. Toisilla on molempia ja toisilla on vain toista. :)

ryökäle sanoi:
Kyl kehonrakennuksessakin pistetää raha tai amatööri puolella pokaali oman terveytensä edelle.
Kehonrakennuksessa ei ole tuomari valvomassa kilpailijoita ja heidän kuurejaan.
Et en tiedä onko se sen turvallisempi vaihtoehto kun mma.
No luulisin että kehoilussa pystyy kyllä aika hyvin ennakoimaan ja vaikuttamaan kuurien terveysriskeihin. Siihen ei voi vaikuttaa paljonko turpaan tulee kentällä ja lähteekö näkö vai tuleeko aivovaurio. Ei noita voi keskenään verrata. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tämä gannon olis ikinä päässyt mihinkään ottelemaan, mutta nyt luultavasti pääsee, mä meinaan rahakehiä.
Myös kimbo mikä lie voi päästä rahoihin, varsinkin japanissa jossa pidetään friikeistä että vastaan asetteluista.
Meinaan että sumo painija vs jujutsu royce
tai ex-linnakundi vs crocop
Jälkimmäinen ei varmaan kauaa kestäisi, mutta pointti oli että ne tuntuis hakevan just ton tyyppisiä otteluja.
Mä ihmettelen miksi suomalaiset ei laita nettiin omia matseja tai highlight pätkiä, niinhän voisi saada parempia matseja, jopa ufc/pride.
Tai joku voisi kiinnostua, ja kattelisi tyyppiä tarkemmin, nyt emmä usko että ketään kiinnostaa.
Tämä gannon että kimbo kyllä luultavasti kiinnostaa, netissä kun pyörii näitä videoita.
Mä luulen että aika hyviä highlight videoita saisi myös suomalaisista.

onion sanoi:
No luulisin että kehoilussa pystyy kyllä aika hyvin ennakoimaan ja vaikuttamaan kuurien terveysriskeihin. Siihen ei voi vaikuttaa paljonko turpaan tulee kentällä ja lähteekö näkö vai tuleeko aivovaurio. Ei noita voi keskenään verrata. :)

Siinä on sitten vastuu valmentajalla ja kisajärjestäjällä, et laittaa ainakin ennakkopäätelmien perusteella tasaväkiset ottelijaparit vastakkain.
Ottelija,valmentaja ja tuomari voi aina keskeyttää ottelun jos menee teurastukseksi. mutta kuka keskeyttää kokemattoman tai tyhmän kehonrakentajan kuurin joka menee joka suhteessa yli?
Kuten varmaan tiedät et aineillakin (henkilöstä ja kuurista riippuen) voi saada pysyviä vauroita mitä ei pysty ennakoimaan.
Et kaikes on riskinsä... ;)

tapio sanoi:
tai ex-linnakundi vs crocop

Juuri tuon takia K1 on helvetin mielenkiintoinen organisaatio koska järjestää juuri näitä sumopainija vs Bonjansky tyylisiä otteluja.

Tuosta Gannon/Kimbo vs Cro-cop matsin näkemisestä moni varmaan maksaisi kalliin lipun.

Jumalaut* että olis kova sana tollanen matsi. Kova vs Kova

Matsku sanoi:
Juuri tuon takia K1 on helvetin mielenkiintoinen organisaatio koska järjestää juuri näitä sumopainija vs Bonjansky tyylisiä otteluja.
Joo toi oli mielenkiintoista vuonna 93. :zzzz:
Nykyään noi friikit ei enää jaksa hirveästi kiinnostaa, vaan on mukavampi katsoa osaavien ja tasaväkisten vastustajien matsia. Esim. Fedor ja Minotauro ja toinen mielenkiintoinen ottelupari mma-kehässä olisi Hunt vs. Crocop: K-1-kehien kovimmat potkut ja lujin leuka kohtaisivat!! :hyper:

Brocka sanoi:
Huhun mukaan tuon takapihamatsin jälkeen tuolle toiselle kaverille, jouduttiin laittamaan lasisilmä.

Jep. Kimbo on menossa kohti suuria mestaruuksia:

gracie_v_kimbo.jpg

Seuraavana kaiketi Tyson, veikkailevat sherdogilla...

Pecman sanoi:
Joo toi oli mielenkiintoista vuonna 93. :zzzz:
Nykyään noi friikit ei enää jaksa hirveästi kiinnostaa, vaan on mukavampi katsoa osaavien ja tasaväkisten vastustajien matsia. Esim. Fedor ja Minotauro ja toinen mielenkiintoinen ottelupari mma-kehässä olisi Hunt vs. Crocop: K-1-kehien kovimmat potkut ja lujin leuka kohtaisivat!! :hyper:

Toki noita matseja pitää myös olla. Parhaimmat kohtaavat joka vuoden finaalissa.
Mutta juuri tälläiset sumopainija vs bjj matsit vetävät myös yleisöä
ja lisäävät mielenkiintoa.
Lujin leuka ja potkut ovat jo kohdanneet tosin yli 2vuotta sitten
päättyen Cro-cop:in piste voittoon.
mma-kehässä se olisi erittäin mielenkiintoinen matsi.

Back
Ylös Bottom