Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matsku sanoi:pirun videotiedostot eivät suostu pelaamaan... eikö tuosta matsista ole minkäänlaisia kuvia ?
Viking Kong sanoi:enivei, aivan paska matsi ja saa olla varsinainen ääliö että tommoseen lähtee mukaan.
Kyseessähän oli ns.katutappelumatsi jossa ei ollut tuomaria, vaan 2 isokokoista miestä nuijivat toisiaan heppoisilla säännöillä. Tuomari on todella tärkeä henkilö otteluissa. Tuomari on henkilö joka näkee tilanteen ja keskeyttää sen ennen kuin kumpikaan ottelioista ehtii vahingoittamaan toista liikaa. Tällaisissa otteluissa on suuri vaara ottelijalle loukkaantua siinä määrin että tulevaisuudessa ottelut jää käymättä. Eli siinä määrin olen kyllä samaa mieltä että molemmat ottelijat olivat ääliöitä.-Ronin- sanoi:Millä perusteella ääliö?
Eli nyt kun K-1:stä ja UFC:stä on soitettu niin Gannonin tempaus on jotenkin vaarattomapaa ja riskialtittomampaa vai? Voin kertoa että ei ole vaikka olisi soittanut itse vatikaanin paavi. Kovan riskin on Gannon ottanut jokatapauksessa.demppari sanoi:Niinno, huhujen mukaan Gannon sai soitot K-1:stä ja UFC:stä tuon ottelun jälkeen.
onion sanoi:Eli nyt kun K-1:stä ja UFC:stä on soitettu niin Gannonin tempaus on jotenkin vaarattomapaa ja riskialtittomampaa vai? Voin kertoa että ei ole vaikka olisi soittanut itse vatikaanin paavi. Kovan riskin on Gannon ottanut jokatapauksessa.
demppari sanoi:UFC:ssä ei ainakaan pyöri raha. Tämä entisestään heikentää halua ottaa riskejä, joista onion jauhoi.
Juu mutta UFC:ssä on ammatimainen tuomari kehässä valvomassa tilannetta. Katutappelussa ei ole. Tuossa Gannonin ja Kimbon matsissa olisi tuomari keskeyttänyt jo 4 kertaa.demppari sanoi:UFC:ssä ei ainakaan pyöri raha. Tämä entisestään heikentää halua ottaa riskejä, joista onion jauhoi.
No jos haluaa asettaa rahan oman terveytensä edelle niin kaipa sitä sitten tekee mitä tahansa että pääsee noihin karkeloihin mukaan.ilkka_83_ sanoi:Kova riski mutta eikös se raha määrää ja sitähän liikkuu K1 ja UFC:ssä. Sinne vaan jotain akebonoa pieksään niin easy money :kippis1:
demppari sanoi:UFC:ssä ei ainakaan pyöri raha.
Matsku sanoi:Mainitse kyseisen lajin rikkaampi organisaatio ? Pride poislukien