Moikka! On tässä jo jonkin aikaa mietityttänyt yksi asia joten ajattelin avautua siitä tänne. Olen siis nainen, sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja haluaisin tosi timmiin kuntoon. Onko mitään mahkuja päästä lähellekään fitnessmalli-kuntoa? Lihasta löytyy ihan mukavasti ja painoa on pudonnut n. 8kg tämän vuoden aikana ruokavaliota hiomalla. Tavoitteet on lähinnä siis rasvanpoltossa. Silti tuntuu että jotain "löysää nahkaa" tms vastaavaa on jäänyt kroppaan tiettyihin kohtiin ja jämähtänyt siihen, ei siis selluliittia vaan jotain muuta epämääräistä. Mulle sanotaan usein että oon timmissä kunnossa (kun on vaatteet päällä) mutta ite tiedän että kropassa on sellasia löllö-kohtia, mm. mahassa, sisäreisissä ja yläselässä (joita nämä kehujat eivät tietenkään näe) :(
Jos joku tietävä voisi valaista minua onko tämä kilpparin vajaatoiminnasta johtuvaa vai onko mahkuja kiinteytyä oikeasti muutamaa kiloa pudottelemalla? Tiedättekö esim. fitness-malleja tai muita vastaavia joilla tämä sairaus on?
Jos joku tietävä voisi valaista minua onko tämä kilpparin vajaatoiminnasta johtuvaa vai onko mahkuja kiinteytyä oikeasti muutamaa kiloa pudottelemalla? Tiedättekö esim. fitness-malleja tai muita vastaavia joilla tämä sairaus on?