Kilpailuun valmistautumisleiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Eli uteliaisuuttani kyselisin ketkä kaikki ovat tulossa Lahdessa 28.1.2006 pidettävälle kilpailuun valmistavaan leiriin? Allekirjoittanut suuntaa ainakin. Olisi kiva tietää paljonko palstalaisia sinne tulee. Ite ainakin toivoisin että mahdollisimman moni uskaltaisi juttusille. Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin :). Että rohkeasti vaan, emmä ainakaan pure ( :evil: ). Tosi mukavaahan porukkaa Pakkiksella on, että turhat ujostelut nurkkaan.

Rohkaisen muutenkin mimmejä rohkeasti tonne mukaan, sillonkin vaikka kisaaminen ei nyt keväällä olekaan ajankohtaista. Mutta jos oot ajatellut lähiaikoina kisaamista (jo syksyllä tai vaikka ensi keväänä, tai miten itestä tuntuu), niin uskon että leiri on paikallaan. Tiedotteessa puhuttiin siitä, että ei tarvitse olla kisalisenssiä lunastunut tai juuri nyt menossa kisaamaan, leirille ovat tervetulleita, jotka ovat tästä kisatouhusta kiinnostuneita.

En tiä saako tän tänne pasteta, mutta ei kai se mikään salaisuus ole kun kerran fitnessliiton sivuillakin keekoilee. Modet muokatkoon, mikäli kastsovat tarpeelliseksi. Eli tiedote asiasta:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuo olisi ihan mielenkiintoinen, mutta kehtaako tällänen -joka ei tiedä vielä kisatouhusta mitään- tulla mukaan. Turha niitä asentoja tai muuta sälää on kai lähteä leirille opetteleen jos ei tiedä edes perusteita...?
Kisoihin menossa korkeentaan 1,5 vuoden päästä.

Hep, täältä yksi tulossa! Eli Zannaz, sitten täytyy tulla juttelemaan :) Käyn samalla Helsingissä, niin sillä reissulla pois tullessa hoituu tuo leirikin. En ole vielä tänä vuonna kisaamaan menossa, mutta 2007 keväänä olisi tavoitteena nousta lavalle. Eihän tuo minun kisa-ajankohta tietysti kovin ajankohtainen ole, mutta aina parempihan se on hakea sitä tietoa jo ajoissa, kun mulle muutenkin tuo päivämäärä sattuu käymään. Eli siellä sitten nähdään!

Zone-sarja -42%
hömppä sanoi:
Tuo olisi ihan mielenkiintoinen, mutta kehtaako tällänen -joka ei tiedä vielä kisatouhusta mitään- tulla mukaan. Turha niitä asentoja tai muuta sälää on kai lähteä leirille opetteleen jos ei tiedä edes perusteita...?
Kisoihin menossa korkeentaan 1,5 vuoden päästä.

Mukaan vaan, riittää että on mielenkiintoa kisaamiseen ja saat varmasti hyvää infoa kaikesta kisaamiseen liittyvästä, mukavampi lähteä diettailemaan kun on käsitys siitä miten kaiken pitäisi toimia. Ja onhan se hyvä käydä hakemassa mielipidettä omasta kunnosta kun on vielä aikaa panostaa niihin heikoimpiin puoliin :)

Mä oon ainakin tulossa ja Tampereelta ilmeisesti muitakin likkoja.

Olisiko kellään Helsingin suunnalta lähtevällä kyytipaikkoja jäljellä?
En ole vielä leirille ilmottautunut, autoton kun oon. Mutta jos kyyti järjestyisi, olisin hyvinkin iloinen.
Syksyn kisat vasta tähtäimessä, joten tiedonkeruu tarkoituksella olisi kiva päästä mukaan.

Moi, Hotpower! Oletko jo saanut kyydin Lahteen? Mulla olisi autossa tilaa, olen itse lähdössä tästä Helsingin keskustasta, että jos kyytiä oot vielä vaille niin hyppää messiin! Ilmoittele täällä vaikka puh. tai e-mail niin kattellaan!
T: Sunny =o)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin! Huomenissa nähdään, toivottavasti mimmit tulevat jo hyvissä ajoin ne kerkeis lätistä siinä vähän ja tutustua ennenkun varsinainen ohjelma alkaa. Ite koitan tulla ajoissa, mutta aina on se eksymisvara :D.

Oisko halukkaita lähtemään reenimään viä ton ohjelman jälkeen? Mä ajattelin ja olis kiva saada seuraa. Toki se reeni yksinkin kulkee, mutta kaksin (tai useammankin) kaa aina kaunihimpi. Niin siis Lahdessa.

P.S.
Tää mimmi lähtee autolla kans Helsingistä, et jos joku on viä kyytiä vaille ni privaa/mailia tulemaan ;)

Kiitos kaikille osallistujille! Oli ihan antoisa leiri, vaikka ei hirveän paljon uutta tullutkaan. Mutta esim. asennoista opin uutta, kovasti vaan kiitoksia Lakaniemien Pasille "vääntelystä". Myös Kiurun Katjan meikkivinkit olivat kullanarvoisia. Nämä asiat olivat itselläni ainakin vähän "hämärän peitossa" viä. Kiva, oli myös tietää että Katja tuo tiiminsä Kultsalle, ratkes oma meikkaus ja kampaus-ongelma siinä samalla.

Kiva oli että kisaajia oli niin paljon paikalla, kiitos vaan heillekin, mikäli tätä lukevat. Katariinalla oli aivan ihanat siniet biksut, melkein menin jo ostamaan, mutta en kuitenkaan sitten... eivät olleet aivan sitä sävyä mitä ite kaavailen :rolleyes:.

Miinuksena voisi sanoa leirille, kovin tiukan aikataulun. Olis ollut kiva jos olis vähän enemmän vapaa-aikaa ollut, jonka aikana olis voinu vaihtaa enemmän kuulumisia mimmejen kaa. Ja varsinkin jäin kaipaamaan uusien tuttavuuksien hieromista, kummastelin kovasti että enhän mä tunne täältä kun muutaman hassun naaman. Joku esittelykierros olis voinu kans olla bueno... Mutta näin meni tällä kertaa. Seuraavaksi varmaan nähdään sit kilpailijakokouksessa?

P.S. Muistakaahan likat nyt ne ranteet ;) :whip:

Latest posts

Back
Ylös Bottom