kilpailu naturaalina...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snake
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Snake, millä salilla treenaat? Luulisin, että Lahdesta ei olisi kovin vaikeaa löytää asiansa osaavaa ja suora puheista miestä, tai onhan niitä siellä niitä parikin.

Eräs tuttu kilpaili natikkana jokunen vuosi sitten ja oli ihan ok kunnossa ja lihat säilyi. Tämä kuitenkin vaati pohjalle useita epäonnistumisia. Jos teet asiat vaikeamman kautta, niin voi mennä hetki ennen kuin löydät itsellesi oikeat systeemit.

Minkälaisissa mitoissa Snake on tällä hetkellä?

Itse kokeilin jo vuosia sitten niitä KP Ouraman fitness touhuja. Miesten SM fitness taisi olla. Finaaliin en mennyt, kun näin tason kovuuden: 90 kg äijiä tiukkana. En jäänyt viimeiseksikään karsinnassa natuna ja kivahan se oli lavalle nousta ainakin kerran. Muutamalla ei edes sixpak erottunut. Suosittelen fitness kisaa ensin ennen bodauskisaa. Siellä karu totuus selviää tai sitten ei jos menestyy.

Niin vaan natuna kävi minulle, että rasvat ja lihat lähti dietillä. Vaikka paino putosi, niin leanvetokaan ei hirveästi parantunut. 2 kk diettasin ja mukana oli diettigurun ohjelma. Voimataso tippui kovasti esim. kyykky 200 kg -> 160 kg. Ehkä liikaa kävelylenkkejä tein rasvanpolttoon. Eikä ollut lisäravinteista kiinni menestyminen, niihin käytin omat ja lainatut rahat.

Loppujen lopuksi kannatti ja olin pitkään tiukka posket lommolla. Ton dietin jälkeen ei kerääntynyt läskiä ja pyöreitä poskia kuten ennen, ehkä opin ruokailustakin.

Originally posted by Mariachi
yms.paskemmuudestani, johon tokaisin vain: "mitäs vittua te läskimahat arvostelette, olitte kotona katsomassa tv:tä ja syömässä pullaa sillä aikaa kun meikäläinen hikoili. Tulkaa sitten sanomaan kun olette käyneet kokeilemassa". Ei kuulunut sen jälkeen vittuilua, kai ne ymmärsi olleensa hölmöjä.

Tää on aivan totta. Yleensä arvostelijat/vittuilijat on ihmisiä joilla ei ole omassa elämässään mitään tavoitteita ja ovat katkeroituneita mulkkuja. Ei sellasista kannata välittää.

Muut kisaajat eivät varmasti vittuile, tai ehkä joku yksittäinen pälli, mut kyllä suurin osa käyttäytyy ihan asiallisesti...

Originally posted by Dopey
Eikö noissa kisoissa kannattaisi tavoitella natikkaoptimia? Ei kai me tässä mietitä strategiaa, millä natukisaaja voittaa noi skabat?Kun ylläoleva on etukäteen tiedossa niin miksi edes yrittää yhtä kireiksi kuin mitä roinien avulla on mahdollista? Ei sinne lavalle ammuta vaikka rasvaa olisikin jonkun verran enemmän, pääasia että näyttää hyvältä. Biafra-look on huonompi vaihtoehto kuin täydet lihat vaikka sitten ohuen rasvakerroksen alla.
Kiitti taas!Sä oot parhaiten tajunnu,mitä tarkoitin:worship:

Originally posted by Juudas
Snake, millä salilla treenaat? Luulisin, että Lahdesta ei olisi kovin vaikeaa löytää asiansa osaavaa ja suora puheista miestä, tai onhan niitä siellä niitä parikin.

Eräs tuttu kilpaili natikkana jokunen vuosi sitten ja oli ihan ok kunnossa ja lihat säilyi. Tämä kuitenkin vaati pohjalle useita epäonnistumisia. Jos teet asiat vaikeamman kautta, niin voi mennä hetki ennen kuin löydät itsellesi oikeat systeemit.
Nick,s.En kisaajia siä ole mielestäni nähny...

Originally posted by Pro-Pain
Samoissa,kun ympärysmittoja taas threadissa.Nyt painoa 92kg.

Mitä kisoja sä Snake oot suunnitellut?? en oo nimittäin koskaan kehokisoissa käynyt paikanpäällä ja ois joskus mukava lähteä! Ja mikäs sen mukavampaa jos on vielä palstalaisia mukana, elikkäs milloin ne mahdolliset kisat mahtaa olla ja missä??

Lahdessa taitavat olla tänäkin vuonna.
Tosin tässä ollaan vasta päätökseen tarvittavaa tietoa hankkimassa,joten kisailuihin on vielä pitkä matka päätöksen jälkeenkin.Ehkä ei mahdollinen yritys edes tänä vuonna tapahtuisikaan.Olen hakemassa ensisijaisesti palstalaisen mielipiteitä asiasta.Siis vanhentuvan miehen vanha haave hakea se paras(natikka) kunto.Nyt on ainakin totisempaa yritystä...
Saahan tästä ajatuksesta ainakin keväiselle dietille tsemiä,on jo saanut.Toivottavasti ainakin dietin jälkeen kehtaan tänne kuvia lähettää.Sekin olisi jo mulle jotain..

Originally posted by Snake
Lahdessa taitavat olla tänäkin vuonna.
Tosin tässä ollaan vasta päätökseen tarvittavaa tietoa hankkimassa,joten kisailuihin on vielä pitkä matka päätöksen jälkeenkin.Ehkä ei mahdollinen yritys edes tänä vuonna tapahtuisikaan.Olen hakemassa ensisijaisesti palstalaisen mielipiteitä asiasta.Siis vanhentuvan miehen vanha haave hakea se paras(natikka) kunto.Nyt on ainakin totisempaa yritystä...
Saahan tästä ajatuksesta ainakin keväiselle dietille tsemiä,on jo saanut.Toivottavasti ainakin dietin jälkeen kehtaan tänne kuvia lähettää.Sekin olisi jo mulle jotain..

Toisaalta jos tuota kisoihin menemistä aprikoi liikaa ja jätätkin menemättä niin saattaa alkaa harmittamaan jälkeenpäin varsinkin jos olet sitä haaveena pitänyt.. Haaveet ovat toteuttamista varten. Jonkin ajan päästä se voi olla jo myöhäistä. Ja laita ihmeessä kuvia tulemaan kun olet mielestäsi siinä kunnossa. Jos et niitä kehtaa laittaa niin miten ajattelit selvitä lavalle satojen kameroiden loisteeseen =)

Kovaa treeniä ja tsemppiä tulevaan!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Re: Re: kilpailu naturaalina...

Originally posted by Tomi
:kuvia: kiitos! Sitten on helpompi sanoa.
Ostan ens viikonloppuna veljeltä digikameran.Käsikuvia vois ottaa näin talvikunnossakin.Miten niitä kuvia saa sinne lähetettyä?Ei ole mun laji nimittäin nää koneet.

Originally posted by Pro-Pain
Kaks päivää sit oli kevyessä ojentajapumpissa käsi 44cm

Originally posted by Snake
Nick,s.En kisaajia siä ole mielestäni nähny...

Etkä varmasti tule näkemään jatkossakaan. Vinkki: vaihda salia, jos olet tosissasi kilpailun suhteen. Kyse ei niinkään ole salista itsestään vaan ilmapiiristä. Jos haluat kuitenkin jostain ihmeen syystä Nick'sillä majailla, niin voisi kannattaa kysellä jos vaikka Johnny haluaisi katsoa kunnon. Saisit varmasti ammattilaisen asiantuntevan mielipiteen.:thumbs:

:thumbs:

Tässä pari Snaken selkäkuvaa läskikaudelta

IMHO valaistus on todella armoton, mutta kai näistä jotain näkee. Mies itse toivoo rehellistä palautetta.

Liitteet

• tuplat.webp
    tuplat.webp
    21,3 KB · Katsottu: 1 068
  • latspread.webp
    latspread.webp
    16,1 KB · Katsottu: 973
Hulkki sanoi:
IMHO valaistus on todella armoton, mutta kai näistä jotain näkee. Mies itse toivoo rehellistä palautetta.
No aivan loistava saavutus natuna. Lihasmassaa tulee tippumaan kuitenkin natuna niin paljon kisadieetillä, että palkintosijoille ei taida olla asiaa. Lisäksi poseerauksien opettelemisen kanssa tulee hoppu, mikäli syksyn kisat on jo mielessä.

Arvo Paperi sanoi:
Entä jos aloitettaisiin yhdessä uusi trendi? Hulkkikin vielä mukaan ja mennään syksyllä lavalle 8%:n rasvoilla?

Tämähän kuulostaa vallankumoukselliselta...Kolme natua mainostaa Suomen suurimmalla voimailufoorumilla osallistumistaan skaboihin. Kisojen aikaan ketään muuta kuin tuomaristoa ei kiinnosta lavalla ne lääkekaapit ja kolme natikkaa kerää yleisön pojot ja sympatiat. Hups, löytyy markkinarako ja kohta on Dopeykin lavalla. No, okei, ehkä saattaa kuulostaa epätodennäköiseltä ja naiivilta ja idealistiselta, mutta kai tuollainen mahdollista olisi....Kyllä mun mielestä hullut hörhöt pelastaa loppujen lopuksi maailman. :kippis1:

Baarikello sanoi:
... lääkekaapit ja kolme natikkaa kerää yleisön pojot ja sympatiat. Hups, löytyy markkinarako ja kohta on Dopeykin lavalla. No, okei, ehkä saattaa kuulostaa epätodennäköiseltä ja naiivilta ja idealistiselta, mutta kai tuollainen mahdollista olisi.
Sinä päivänä kun kehonrakennuksessa on oma sarja kapeaharteisille ja leveälantioisille niin ... ei v***u, en mä silti lähtis. Jotain rajaa ittensä nolaamisessakin :eek:.

Sen sijaan kuikeloitten voimanosto-SM on edelleen tavoitteena. EDIT: natikkana...

Snake sanoi:
Mitä mieltä naturaalina kehonrakennuksessa SM-tasolla kilpailemisesta?Onko mahdollista menestyä esim.-80kg noviiseissa?Jos vaihtelevaa treeniä takana lapsesta saakka ja ikää tänä vuonna tulee 32v.
Kovempaa treeniä ja syömiseen panostamista 5v.
Tästä aiheesta on varmasti väännetty ennenkin paljon,mutta haulla vaikea löytää näin epämääräistä aihetta.
Maximiennätykset(vaatimattomat) PP150/JK220/MN260
Mitat ympärysmittoja threadissa.Rasvoja en ole mitannut,mutta vatsalihakset näkyvät suhteellisen hyvin 88-90kg:ssa.
Pitkään toi kilpaileminen on jo kiinnostanut,mutta ei oikeen ole tiennyt kannattaako lähteä kokeilemaan.
Pyytäisin asiallisia mielipiteitä aiheesta kokeneemmilta kehoilijoilta.Mahdollisesti natikkana kilpailleilta?
Tarkoituksena olisi saada lisämotivaatiota ja mahdollisesti päästä näkemään mitä on itsestään tiennyt ja mitä luullut....
Geeneihini uskon...

Onhan toisaalta näitäkin tyyppejä jotka hinkuvat lavalle jo alle parikymppisinä, mutta se fysiikka ei ole ihan vielä valmista tavaraa. En väitä etteivätkö näyttäisi omalla tavallaan hyvältä, ja kunnioituksen arvoinen juttuhan se on jos on pokkaa niin nuorella iällä... Mutta hyvin todennäköistä on että nämä jotka ovat aloittaneet kilpailemisen hyvin nuorella iällä, eivät kilpaile enää 30-40 vuotiaina koska kropasta on piiskattu maksimaalinen kehitys irti niin aikaisin. Itse olen sitä mieltä että mieluummin 50-vuotiaana huippukunnossa puhtaana kehoilijana, kuin 30-vuotiaana lääkeaineita käyttäneenä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom