Kilpaileminen IPF:ssä

Tuota noin RAIDER..olenko pudonnut kärryiltä, vai miten sait nostaa ilman trikoita virallisissa ipf-kisoissa?Eikös ne ainakin ennen olleet pakolliset?
Miten muuten siellä Vantaalla seura tukee esimerkiksi varustehankinnoissa?Tuleeko yhtään vastaan?Meinaan, et ovat pirun kalliita....Omassa seurassa aktiivinostajat sai ennen varusteet ilmaseksi ja nykyäänkin taitaa aika paljon seura tulla vastaan.

hunter killer sanoi:
Tuota noin RAIDER..olenko pudonnut kärryiltä, vai miten sait nostaa ilman trikoita virallisissa ipf-kisoissa?Eikös ne ainakin ennen olleet pakolliset?

Varmaan tarkoitti, että ei käyttänut tukevia trikoita, eli vyö+siteet+painitrikoo tms.

Raven sanoi:
Varmaan tarkoitti, että ei käyttänut tukevia trikoita, eli vyö+siteet+painitrikoo tms.

Jep eli nostotrikoo on pakollinen, joko paini- tai penkkitrikoo. Itse käytin jälkimmäistä, joka on siis tuollainen venyvä ei tukeva trikoo.

_RAIDER_ sanoi:
Jep eli nostotrikoo on pakollinen, joko paini- tai penkkitrikoo. Itse käytin jälkimmäistä, joka on siis tuollainen venyvä ei tukeva trikoo.

Juup, nonniin. Siitä se lähtee. Tsemppiä vaan jatkoon:thumbs:

_RAIDER_ sanoi:

Penkki ja painitrikoo ovat molemmat samanlaisia, ei tukevia. ;)

Helppoa. Liityt johonkin voimanosto seuraan ja he tilaavat sinulle kilpailulisenssin liitosta ja samalla tulee tuo Doping-sopimus. Maksat vain lisenssin ja täytät Doping-sopparin sekä lähetät liitonosan liittoon. Koko hommassa menee noin kaksi viikkoa.

Kiitoksia!! :worship: Eli laitan emailia tonne (eli mun tapauksessa tonne Lahden Voimaklubiin) ja sanon että haluun liittyä?
Sori oon oikeesti ihan pihal viel näist muodollisuuksista.

Siellä salilla jolla treenaat on ollu ainakin aikaisemmin joku Voimaklubin A4-"juliste", heti portaikon yläpäässä. Sieltä löytyy seuran pj:n Veskun numero.

Deat sanoi:
Kiitoksia!! :worship: Eli laitan emailia tonne (eli mun tapauksessa tonne Lahden Voimaklubiin) ja sanon että haluun liittyä?
Sori oon oikeesti ihan pihal viel näist muodollisuuksista.

Mitäpä noista - "ei kysyvä tieltä eksy". Ite soitin suoraan erään kisan järjestäjälle, että mitä pitää tehdä, jotta pääsee teitin kisoihin nostamaan. Kaveri antoi heti selvät ohjeet. Soitin paikallisen seuran puheenjohtajalle ja sanoin, että haluan liittyä ja tarttis päästä kisoihin, joten voitteko hoitaa lisenssin yms. Homma hoitui mallikkaasti kahdessa viikossa. Ei muuta kuin lavalle ja ennätyksiä rikkomaan. Ainakin omia :D

No voi paska :curs: Lähetin tolle Laurilan Jarille jo torstaina emailia ja vieläkään ei ole vastannut. Kai se on huomenna sitte pakko soittaa sille :rolleyes:

Dodiin, toiset kisat takana ja yhteistulos parani 20 kg kahden viikon treenillä :) Eli 645 kg vyöllä ja sitellä nostettuna. Aika kova kisa tahti, kun edelliset kisat oli 5.11:sta, mutta kuten sanoin niin kokemustahan tässä haettiin, joten toi tulos nyt oli hieman sivuseikka :)

Meinasin perkele myöhästyä aloituksesta :D Joten otin aloituksen pelkällä vyöllä....heh. Ei kerennyt edes siteitä laittaa. Tulin lavalle, kun 30 sek. oli aikaa noston aloitukseen. Vähän meni kuulutukset ohi.

_RAIDER_ sanoi:
Dodiin, toiset kisat takana ja yhteistulos parani 20 kg kahden viikon treenillä :) Eli 645 kg vyöllä ja sitellä nostettuna. Aika kova kisa tahti, kun edelliset kisat oli 5.11:sta, mutta kuten sanoin niin kokemustahan tässä haettiin, joten toi tulos nyt oli hieman sivuseikka :)

Meinasin perkele myöhästyä aloituksesta :D Joten otin aloituksen pelkällä vyöllä....heh. Ei kerennyt edes siteitä laittaa. Tulin lavalle, kun 30 sek. oli aikaa noston aloitukseen. Vähän meni kuulutukset ohi.
mites se niin paljon parani?? ja paljo oli tulokset eri liikkeissä?? :)

huumor sanoi:
mites se niin paljon parani?? ja paljo oli tulokset eri liikkeissä?? :)

Sarja oli 220 + 160 + 265. Aloitukset 200 + 140 + 240.

Back
Ylös Bottom