Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

mut eihän ne huuda ku ennen jjouluu ja alku vuodesta
Mun pointti oli että tietääkö kukaan, että jotkut nostelee mielummin tyttöjä ku rautaa ja onko ihan vastenmielinen ajatus?
Emmä etsi poikii mukaan, en ees itte enää harrasta. Ja oon ihan samaa mieltä kun jasu, Suomi on todellakin Japanin jälkeen kovin maa tällähetkellä kilpacheerleadingissa. Jos kiinostaa, niin suomessa on todellakin tällähetkellä jopa 5sekajoukkuetta, helsinki(ftc), oulu(nl), riihimäki(ctp) ja lahdessa oli vissiin yks...:D:D
Tuli vaan mieleen et meillä helsingissä oli muutama kisiksen body man treenaas, kyl ne tais tykätä!

Jos vaihtaisi treenipaikan punttisalilta cheerleadingpuolelle, niin saisi ainakin treenipäiväkirjat mielenkiintoisen vivahteen - "tänään pystypunnersin 3x12 Jennillä, vielä vaatii kovaa treeniä mutta tarkoitus olisi 2kk voimakauden jälkeen 3x10 Johannalla"..![]()
tota lajia ei tosiaan ole hirveästi telkussa näkynyt, urheilukanava tais joskus näyttää jotkut sm-kisat.
.Ja täällä Vaasassa on myöskin sekajoukkue, itse harrastan kyseisessä tiimissä. Tällä hetkellä meidän toiminta on vaan vähän pienimuotoisempaa kun ei isolla joukkueella SM-kisoihin tähdätä. Mutta treenataan kuitenkin, ja uusia poikiakin sinne treeneihin ilmaantuu silloin tällöin.Jos kiinostaa, niin suomessa on todellakin tällähetkellä jopa 5sekajoukkuetta, helsinki(ftc), oulu(nl), riihimäki(ctp) ja lahdessa oli vissiin yks...:D:D![]()
Meille kaikki pojat on tullu lähinnä kavereiden ja tuttujen kautta. Ja treenaamiseen suhtaudutaan asiallisesti (suurimman osan ajasta..) eikä siis pahemmin mitään pervoiluja mietitä. Kuuluu asiaan että joissain jutuissa sulla on mies perseessä kiinni ja jos tiput alas jostain nostosta, niin kiinniottavien miesten/naisten kädet on vähän väliä ties missä.Mietin itte lähinnä että miten sinne sekajoukkueisiin hakeutuu ne miehet.. Voiko sinne vaan pamahtaa yhtäkkiä että "moi, tuli tuossa yhtäkkiä semmonen tunne että olis vaan kiva nostella tyttöjä ilmaan, keksin sitten tän cheerleadingin.." - vai katotaanko siellä heti ovelta pahasti että taas joku pervo tulee puristelemaan :D