Kikkoja, joilla penkki uuteen nousuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olbe
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Re: penkki jämähtänyt..

Originally posted by mikko75
Oisko kenelläkään mitään hyvää treenivinkkii miten sais
penkkiin puhtia lisää ? oon koitellut kaikkia systeemejä, mutta
tuntuu että mitään ei tapahdu!

Maastaveto ja kyykky kehittyy tasaisen tappavasti. Dieetti ja lepo
on kunnossa. Oon tehny rinnan ja ojentajat samana päivänä kerran 7 päivässä. Palautuminen tuntuu olevan ok. Treenaan 4:nä päivänä viikossa.

Jos jollain on testattu voimatyylinen penkkiohjelma vois vinkata...

Keskity noston heikoimpaan lenkkiin, niin varmasti lähtee nousemaan.. Mutta älä silti läiminlyö niitä vahvempia kohtia..

Re: Re: penkki jämähtänyt..

Originally posted by Raven
Keskity noston heikoimpaan lenkkiin, niin varmasti lähtee nousemaan.. Mutta älä silti läiminlyö niitä vahvempia kohtia..

Noinhan se etenee..liike kun liike :thumbs:

Mä teen penkkiä:

- niin paljon kuin menee, mutta korkeintaan 5 toistoa
- 30 sek. taukoa ja taas niin paljon kuin menee
- 30 sek taukoa ja taas...
Jos saan tolla ekalla kerralla 5 tai yli, on ensi kerralla tangossa 2,5 kg lisää.

- vinopenkki käsipainoilla ja siinä pari kovaa sarjaa toistojen ollessa 6-8

Tämä noin kerran viikossa tai puolessatoista. Itellä tuli 30kg lisää penkkiin vuodessa.

Muut lihasryhmät menevät:

-eli maanantai oli rinta ja hauis
-ke olkapäät & ojentajat
-pe selkä & kyynärvarret
-ma reidet & pohkeet
-ke rinta & hauis
-jne...

Teen työntöpäivinä pääliikkeet samalla tyylillä kuin penkin ja vetopäivinä teen pääliikkeet vähennyssarjoina, joissa 30 sek tauot ja toistot max 6, mutta jos menee 6, laitan taas ensi kerralla 2,5 kg lisää.
:kuola:

:wall: Tuota.. olen 16.v ja olen treenannut aktiivisesti yli ½-vuotta. Haluaisin vähän kysellä miten saisin penkki punnerruksen nousuun. Olen treenannut 3-4-5x viikossa. Alottaessani alotin nollilta. Se meinasi sitä että treenain 40kg max. Nyt puolessa vuodessa olen saanut 25kg enemmän rautaa penkissä. Haluaisin vain ohjeita vähän penkki punnerrukseen. Treenaan pyramidia. 40 kg 10-12x, 50kg 8-10x ja 55-60kg n 3x? miltä kuulostaa. saan maksimit n 70kg, mutta nytten tuntuu että enempää ei nouse millään.. Tarvitsen ohjeita?!

Habaksii sanoi:
:wall: Tuota.. olen 16.v ja olen treenannut aktiivisesti yli ½-vuotta. Haluaisin vähän kysellä miten saisin penkki punnerruksen nousuun. Olen treenannut 3-4-5x viikossa. Alottaessani alotin nollilta. Se meinasi sitä että treenain 40kg max. Nyt puolessa vuodessa olen saanut 25kg enemmän rautaa penkissä. Haluaisin vain ohjeita vähän penkki punnerrukseen. Treenaan pyramidia. 40 kg 10-12x, 50kg 8-10x ja 55-60kg n 3x? miltä kuulostaa. saan maksimit n 70kg, mutta nytten tuntuu että enempää ei nouse millään.. Tarvitsen ohjeita?!
veikkaan et joku kysyy koht miten syöt ja lepäät,eli onko muut osa-alueet kunnossa?? ja teetkö keveitä treenejä ollenkaan vai vedätkö aina ton pyramidin??..itse oon nyt vetäny tolla 2x6 niin et kapee-ja normaalipenkki eripäivinä ja ihan hyvält tuntuu..mites muut tulokset/lihakset onko ne kehittynyt hyvin ja onko penkki ainut mikä junnaa??

Sun pitää muuttaa treeniohjelmaas. Vaihda JAKOA, tai LIIKKEITÄ tai TOISTOMÄÄRIÄ, tai kokonaan eri TÄYSIN ERI OHJELMA. Niija kyllä se syöminenki kannattaa korjata.

Kyllä muut lihakset ovan kehittyneet iha hyvää vauhtia. Olen muuttanut treeniä muutaman kerra, mutta silti tuntuu että maksimi stoppaa siihen 70kg... ja itseasiassa kyllä syön hyvin. lisäksi käytän lisäravinteita, niin ei pitäisin kiikastaa siltäosin.. :/

Habaksii sanoi:
Kyllä muut lihakset ovan kehittyneet iha hyvää vauhtia. Olen muuttanut treeniä muutaman kerra, mutta silti tuntuu että maksimi stoppaa siihen 70kg... ja itseasiassa kyllä syön hyvin. lisäksi käytän lisäravinteita, niin ei pitäisin kiikastaa siltäosin.. :/

Lisäravinteet eivät aina kerro siitä kuinka hyvin syöt, esim; onko protskua suhteessa hiilareihin kehoosi nähden oikea määrä?

threadin alottajalle. lukematta suurinta osaa:

jos penkki on kolme vuotta junnannut samassa, on aikalailla vaan yksi henkilö, ketä siitä voi syyttää :) . hyvin selkeesti treeni on alkanut olla monotonista ja kroppa ei oo nähnyt mitään syytä kehittyä.

fiksulla treenillä sun penkki on 4kk:ssa 160.

jto sanoi:
threadin alottajalle. lukematta suurinta osaa:
Threadin aloituksesta on muuten kolme vuotta. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
heheee...huomasin samantien, ku laitoin. no sattuuhan noita. ihan turha vastaus siis multa. :D :D

Itsellä ei ole penkki mennyt mihinkään päin. Pyrin tekemään mm. dippiä, vinopenkkiä käsipainoilla (hieman vaikeampi nostaa painoja tosin) ja pieniä hilavitkuja. Haen siis rinnan turpoamista ennemin ja dipissä ja vinopenkissä tulee varmaan lisää painoja ajan välein. Penkkiä ollaan jo täynnä, kun sitä ei vaan osaa.

Ei taida penkki korvaamaton olla, siis jos ei ole ego ongelmana. Johtuen penkin asemasta kovana vertailuliikkeenä.

Ite jätän kanssa pois ohjelmasta normipenkin, ei näytä onnistuvan kun sen verta eri pari lavat ja koko ukko muutenki. Lisäksi tuntuu meikäläistä kangistavan: rintaranka menee ihan jumiin. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom