Kiitos Mayor's

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko 79
  • Aloitettu Aloitettu
tikrulainen sanoi:
Jaa, oisko noin?

oioioioioioioi.

Kapeakatseisuus ja suorituskeskeinen työmoraali kunniaan, asiaankuuluvat vittuilun kera wiuuu.... kylläpäs me sitten ollaankin hyviä.

Sillä tavalla! Poimitaan postauksesta yksi (ehkä vähän ontuva) lause. Irroitetaan se asiayhteydestä ja voila`. Taas on oma nerous saatu näkyville. Oletko kenties 7-päivää-lehden tms. toimittaja. Tyyli on sama. Ollut näemmä jatkuvasti, kun selasin muutaman edellisen viestisi.

Sitten ihan vaan tiedoksi sinulle sanankäytön mestarille, että artikulointi on äänen muodostamista. Et voi artikuloida kirjoittamalla. Tämä liittyen yhteen aiempaan postaukseesi, jossa oikein suurin kirjaimin kysyit artikulaatiosi selkeydestä.

Täällä näkyy moni muukin ihmettelevän sun ajatuksenjuoksuasi. Sinä todellakin jätät sanojesi käsittämisen täysin lukijan vastuulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ozzie sanoi:
Tuskin täällä juntti-Suomessakaan enää nykypäivänä saa Pullan kuvailemaa palvelua...
Kylla muuten saa. lista kuppiloista, ravintoloista, kaupoista, yms. on loputon.

Olemmehan amerikkalaistumisessa ihan kärkimaita. Mitäs muuten luulet, kuinka aitoa se alipalkattujen työläisten hymistely ja ystävällisyys siellä jenkkimaassa on? Hispanon pitää hymyillä, kun gringo käskee. Tulee muuten kengän kuva perseelle. Ja muutenkin koko kulttuuri small talkeineen on ihan erilainen. Suurta näytelmää kaikki....
Perskules etta tulee mieleen oma isukki. Yleistamassa kaikki jenkit siihen samaan muottiin mihin ovat tottuneet jopa kerran Yhdysvalloissa kaydessaan. Noin puoli tuntia sitten tulin tuosta todella kuppasesta lahikuppilasta kotiin. ensimmaisen kayntikerran jalkeen baarimikot muistavat sinun ja monen muun nimet ulkoa, torstaisin aivan jumissa porukkaa. Kylla minulle tulee hyva mieli kun baarimikko muistaa nimeni, antaa alennusta yms yms. Tekee mieli menna sinne uudestaan. Ja sinulle ei varmaan tullut mieleen etta kaikki yhdysvaltalaiset eivat ole hispanoja joita gringo kaskee. Rehellisesti voin sanoa, etta vaikka olen gringoja tavannut 8 kuukauden aikana niin yksikaan heista ei ole ollut sinun kaltaisesi sisaanpain kaantynyt vahemman avarakatseinen juntti, joten mika sina olet heita arvostelemaan?

Suomessa sentään saa ainakin vähän vielä olla oma itsensä.

Ja toisena äärimmäisyytenä sitten nämä valkaistuin hampain hymyilevät liian rikkaat Barbiet ja Kenit. Ja näitä hampaanvalkaisuaineitahan jo mainostetaan näissä TV-shopeissa Suomessakin. Se on tärkeää elämässä. Ja sähköimpulssit treenaavat puolestasi...Och så vidare...
Naihin ei edes gringo keksi vastausta. Voi ristus mita tarinaa...

Vielä varmuuden vuoksi: En toki ole mikään kommunisti, enkä ihaile vaikkapa Pohjois-Koreaa tai Kuubaa, mutta enpä liiemmin arvosta myöskään kansakuntaa, joka äänestää 50-luvun reikäkorteilla presidentikseen ilmiselvän idiootin. Siinä maassa on paljon mätää, jota sinä et huomaa, kun todennäköisesti olet siellä hyvin palkatussa duunissa, Nokialla tms. ja etuoikeutettujen joukossa. Vartijat valvovat rauhaasi öin ja päivin siellä muurien ja muutaman ylimääräisen lukon takana.
Olen muuten ihan opiskelijana ja painan samalla duunia $5 duunipalkalla. Et sitten ajatellut silla toisellakin aivosolulla ja todennut etta tassa keskusteltiin pitkalti asiakaspalvelusta eika vaaleista? Kylla tassa maassa moni on vituillaan mutta ei asiakaspalvelu.
Niin ja olen toki käynyt Yhdysvalloissa. Kuuluu yleissivistykseen. En asunut kuukausia, joten enhän mä mitään tiedä.....Olen käynyt Neuvostoliitossakin. En tiedä siitäkään mitään.

No shit sherlock?

ozzie sanoi:
Sillä tavalla! Poimitaan postauksesta yksi (ehkä vähän ontuva) lause. Irroitetaan se asiayhteydestä ja voila`. Taas on oma nerous saatu näkyville. Oletko kenties 7-päivää-lehden tms. toimittaja. Tyyli on sama. Ollut näemmä jatkuvasti, kun selasin muutaman edellisen viestisi.

Sitten ihan vaan tiedoksi sinulle sanankäytön mestarille, että artikulointi on äänen muodostamista. Et voi artikuloida kirjoittamalla. Tämä liittyen yhteen aiempaan postaukseesi, jossa oikein suurin kirjaimin kysyit artikulaatiosi selkeydestä.

Täällä näkyy moni muukin ihmettelevän sun ajatuksenjuoksuasi. Sinä todellakin jätät sanojesi käsittämisen täysin lukijan vastuulle.

Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua? Koitatko provosoida vai keskustella?

Aika yleinen tapa näyttäisi olevan poimia tuollaisia ajatushelmiä posteista.

Eläkä viitsi minua kohtaan hyökätä, keskity vain siihen amerikan mollaamiseesi :D

ozzie sanoi:
Protskulle vielä: "Sali, jossa ei huvita käydä" Siis mitä vittua? Jos ei huvita nostella niitä rautoja, niin sitten ei huvita. Oli se sali mikä hyvänsä.

No ei se nyt noin mene. Protsku nosti poikkeuksellisen fiksussa postissaan esiin sen, että kyllä salilla voi olla vaikutusta motivaatioon. Motivaatio on kaiken A & O, jos se on nippa nappa kasassa, on parempi käydä sellaisella salilla jossa se ei katoa huonojen puitteiden tai porukan takia.

Mitä taas tulee tuohon ekan postin mainokseen, niin joo, olen kanssasi harvinaisen samaa mieltä; jos jostain toisesta salista kirjoittaisi tuollaisen niin viestille jäisi elinikää about 5 sekuntia. Mikä tosin ei tarkoita että Mayorsissa olis mitään vikaa, AFAIK hinta/laatu on kohdillaan.

Ozzielle,Tais olla sun mielestä liikaa toi mayor,sin ylistys.No se oli vaan mun mielipide, ja se pitää edelleen.Juu kyllä se rauta painaa jokapaikassa saman verran ja olishan ne läskit lähtenyt varmaan muuallakin.Mutta luulisin näin, että kun joku juttu motivoi sua teet sen paremmin.

Noihin muihin kommentteihin sen kummemmin puuttumatta täytyy munkin myös kehua Mayor'sin asiakaspalvelua. Kävin siellä viikon tutustumassa muutama kuukausi takaperin, ja respan tyypit löi ällikällä jo ensimetreillä. Harvinaisen rentoa ja asiallista palvelua, tosin oma kokemukseni salien asiakaspalvelusta on vähän vääristynyt koska käyn Töölö Gymillä (on siellä sentään alettu tervehtiä nykyään...).

Jos sijainti ei olisi niin hankala niin treenaisin erittäin mielelläni Mayor'silla.

tapio sanoi:
Tavallaan ei toimi, koska anonyymi menee siinä, mutta ymmärrän pointin.
Toisaalta harva varmaan tuota porsaanreikää viitsii käyttää parin euron takia.

No ei helvetti. Kyllä me kuules otetaan ekana yhteystiedot vippi maksun yhteydessä. Sitten kun maksu ja tiedot näkyy, menevät ne Mayorille, siellä sitten saa edut kun sanoo yhteystietonsa.

Mä oon täysin samaa mieltä ton niko 79n ekan postin kanssa.

ps. Ei siinä tiskillä uskalla mitään ruveta huijaa tai Aki tulee ja kouluttaa sua vähän pohkeillansa.

superpohje sanoi:
Vetääkö Vantaan kauhukin kontulan junttakellarissa? ;)
Pitkään treenasin, nyt on vajaa vuosi lymyilty BBC:llä. Sitäpaitsi nykyinen kotikaupunki on Helsinki.

Itse topiciin vielä oma lisäykseni:

Salin ilmapiiri ratkaisee mielestäni melkeinpä enemmän kuin mikään asiakaspalvelun, hintojen tai varustelun taso. Tämän huomasin omalla kohdallani keväällä 2003 kun juuri armeijasta kotiutuneena tekniikan fuksina menin ostamaan 3 kuukauden kortin Otahallilla sijaitsevalle Blue Fitnessille eli Blue Oyster Barille koska luulin sen olevan vielä vanha kunnon Kuntokoulu.

Blue Fitnessiltä löytyy erittäin hyvät varusteet ja välineet, ja ne ovat priimakunnossa. Sali on siisti, asiakaspalvelu toimii ja hinnatkin olivat opiskelijalle ihan edulliset.

Mutta se ilmapiiri. Salilla kävijöistä nimellinen murto-osa tuntui treenaavan tosissaan, loput salin asiakkaat näyttivät tulevan paikalle vain tekemään muutaman sarjan penkkiä ja hauiskääntöä, minkä jälkeen olikin mukava hiukset tällättynä jutella kavereiden kanssa ja naureskella niille muutamalle onnettomalle, jotka näyttivän oikeasti treenaavan kovaa.

Jos Blue Fitness olisi ollut käytännössä ainoa sali, jota olisin voinut käyttää, olisin MP3-soittimen ja meditatiivisen raivon avulla voinut ihan hyvin sulkea salin kovaa treeniä hylkivän trendikkään ilmapiirin pois mielestäni ja jatkaa tuolla treenaamista. Mutta koska PK-seudulta löytyy kymmeniä treenihenkisempiä saleja, jonne ihmiset menevät oikeasti kehittymään eivätkä näyttäytymään, etsin itselleni uuden salin heti kun Blue Oyster Barin korttini meni umpeen. Jollekin muulle Blue Fitness saattaa olla mitä mainioin paikka HC-treeniä varten, vaan ei minulle.

Mayor's on kaikkien puheiden perusteella nimenomaan sali, jolla on hyvä ilmapiiri kovaa treeniä varten. Ja se on ainakin itselleni tärkeintä. Onhan siellä kuulemma myös ystävällinen ja kannustava henkilökunta, sekä erittäin kattava laitevalikoima, mutta ne ovat sivuseikkoja. Treenaisin mielelläni pari kuukautta kokeilun vuoksi Mayor'silla juuri tuon ilmapiirin takia, vaikka se onkin huomattavasti kalliimpi paikka kuin useimmat kokeilemani salit.

Hulkki sanoi:
Toisaalta maan alla on parempi treenata kunnes on tarpeeksi näköä ja kokoa astua maan pinnalle. :evil:

Käy kokeeksi välillä maan pinnalla, ni häpeä antaa potkua treeniin. Sitten voit kokeilla optimoida maan pinnalla käynnin frekvenssin ja intensiteetin tasolle, jolla häpeä on tuottava tunne eikä aiheuta masennusta. Toki frekvenssiä ja intensiteettiä voit muunnella, kun vain muistat palautua välillä. Ja aloita pienin askelin. Onhan sinulla unilelu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom