Kiitos Mayor's

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko 79
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Ihanaa löysin taas motivaation ja suuri kiitos kuuluu Mayor's salille.Gold's gym,in lopetettua etsin salia jolla viihtyisin ja jossa olisi mukava ja hyvä treenata.No en löytänyt tuli henk koht juttujen takia taukoa yli vuosi ja noin 30 kg läskiä, ei kiva juttu.sitten satuin eksymään tänne palstalle ja näin Mayor's,in mainoksen ja päätin pirauttaa.Heti alkuun oli palvelu ystävällistä ja uskaltauduin mennä katsomaan mikä on homman nimi.Oli vanhoja tuttuja gols's,ilta ja ystävällinen palvelu jatkui edelleen,joten päätin mennä kokeilemaan miltä sali tuntuu.Ja kyllä tuntui hyvältä! ihan kuin olisin herännyt henkiin uudestaan.No tili tulee vasta perjantaina mutta sehän ei menoa haitannut vaan Aki pisti mulle kortin ja sanoi että saan käydä ilmaiseksi tän viikon ja laskutus menee sen jälkeen normaalisti.Lupasi vielä katsoa vähän mun treeniä ja ohjausta jossain vaiheessa,sekä tsekata palautus juoma jutut.Joten eiköhän ne läskit ala lähtemään ja lihasta tilalle.Joten jos joku stadissa etsii salia niin ei muuta kuin tonne! Niin ja sitten kun sain vielä sopivat treeni byysät hankittua edullisesti niin jo oli päivä pelastettu.Hyvää kevättä ja kovia treenejä kaikille t, Niko

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mayor´sissa on todella loistavaa palvelua :worship: . Suosittelen kaikille lämpimästi.

:5:

Jep, vaikka en ole kuin salin etutiskillä joskus käynyt vilkaisemassa, voisin hyvinkin vaihtaa Mayor'sille treenaamaan jos se vain olisi paremmin auki viikonloppuisin. Toisaalta maan alla on parempi treenata kunnes on tarpeeksi näköä ja kokoa astua maan pinnalle. :evil:

Niko 79 sanoi:
...tuttuja gols'silta ja ystävällinen palvelu jatkui edelleen, joten päätin mennä kokeilemaan miltä sali tuntuu. Ja kyllä tuntui hyvältä! Ihan kuin olisin herännyt henkiin uudestaan

Hyvä homma. Parempi maksaa viihtyvyydestä vähän ekstraa jos toinen vaihtoehto olisi sali missä ei huvita käytä!

;)

purepower sanoi:
Onko tuolla mayorsilla sellaista kellokorttia että voi käydä reenaamassa milloin tahansa?

Hulkki sanoi:
voisin hyvinkin vaihtaa Mayor'sille treenaamaan jos se vain olisi paremmin auki viikonloppuisin.

Niin...

No johan oli kehu. Niin niin. Mayors on sponsori, mutta pliis, ei tuollaista enää. Suoraan Yhdysvalloista, TV-shopista, Ostoskanavalta ja mitä näitä lienee. Huoh.

On se vaan ihmeellistä, että jostain hämäristä kellareista ja kaupunkien yleisiltä saleilta nousee kuitenkin vähintään yhtä isoja miehiä ja naisia ja salimaksujen osalta ihan ilmaiseksi. Tai ainakin halvalla. Kun kilo rautaa painaa joka paikassa sen saman yhden kilon. Mutta tietenkään "Niko 79" ei voi vaihtaa läskejään lihaksi missään muualla...

Ja on sekin vaan kumma, kun toisille riittää salikamppeiksi mummon vanhat kalsarit ja isoisän peltipaita. Eihän niillä voi kehittyä? Pitää olla tonnin releet päällä?

Mutta mainos meni läpi näemmä....Yäk

Jään odottamaan haukkuja.

Protskulle vielä: "Sali, jossa ei huvita käydä" Siis mitä vittua? Jos ei huvita nostella niitä rautoja, niin sitten ei huvita. Oli se sali mikä hyvänsä.

ozzie sanoi:
No johan oli kehu. Niin niin. Mayors on sponsori, mutta pliis, ei tuollaista enää. Suoraan Yhdysvalloista, TV-shopista, Ostoskanavalta ja mitä näitä lienee. Huoh.

On se vaan ihmeellistä, että jostain hämäristä kellareista ja kaupunkien yleisiltä saleilta nousee kuitenkin vähintään yhtä isoja miehiä ja naisia ja salimaksujen osalta ihan ilmaiseksi. Tai ainakin halvalla. Kun kilo rautaa painaa joka paikassa sen saman yhden kilon. Mutta tietenkään "Niko 79" ei voi vaihtaa läskejään lihaksi missään muualla...

Ja on sekin vaan kumma, kun toisille riittää salikamppeiksi mummon vanhat kalsarit ja isoisän peltipaita. Eihän niillä voi kehittyä? Pitää olla tonnin releet päällä?

Protskulle vielä: "Sali, jossa ei huvita käydä" Siis mitä vittua? Jos ei huvita nostella niitä rautoja, niin sitten ei huvita. Oli se sali mikä hyvänsä.

No johan oli haukut. Niin niin. Et käy Mayorssilla, mutta pliis ei tuollaista enää.

Mahoney saa ihan aiheesta kehuja, kyllä kaverilla palvelualttius on kohdallaan.

ozzie sanoi:

Siis mikahan kumma tamankin viestin idea oli? Kyllahan se nyt on aina mukavampi kayda salilla missa on hyva palvelu ja mukavia ihmisia. Millainen siis olisi sinun unelmasalisi? Paskat laitteet ja tiskilla sanotaan, etta "ime sukkaas juntti!" Mayorsin kuvia kattelleena nayttaa olevan pirun hyva sali, laitteita joka lahtoon ja nakojaan palvelukin pelaa, joustetaan ja viela parasta annetaan treenivinkkeja ilmaiseksi. Mielestani tallaisesta palvelusta pitaakin saada positiivista palautetta ja julkisuutta ihan ansaitusti.

Ja mita tuohon Yhdysvalta-kommenttiin tulee niin suosittelisin raahaamaan sen perussuomalaisen takalistosi tanne rapakon taakse muutamaksi kuukaudeksi. Voit kaivaa vaikka kuppasimmasta kuppilasta kuppasimman tyontekijan/tarjoilijan/minka tahansa asiakaspalvelijan niin veisi palvelun ja ystavallisyyden tasossa parhaan suomalaisen vastaavan 100-0. Se on tietenkin oma asiansa jos tekee mieli ravata samaa tuvan ja tunkion valia ja pitaa naamaa siina perussuomalaisessa norsunv*ttu-asennossa.

Mutta taman postin idea ei siis suinkaan ollut dissata suomalaisia millaan tavalla vaan pitkalti antaa krediittia hyvasta palvelusta, suomessa kuitenkin suht harvoin tallaiseen tormaa. :thumbs:

Missäs tämä mayors sijaitsee ja mitä maksaa käydä siellä?
Mä olen itse treenaillut pidemmän aikaa tyyliin kellarissa.
Jalat ja selän saisi paremmin treenattua kunnon salilla.

tapio sanoi:
Missäs tämä mayors sijaitsee ja mitä maksaa käydä siellä?
Mä olen itse treenaillut pidemmän aikaa tyyliin kellarissa.
Jalat ja selän saisi paremmin treenattua kunnon salilla.

Pakkotoiston vippinä treenaat halvemmalla Mayorilla.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/announcement.php?s=&forumid=5

- jäsenyys ilmaiseksi, arvo 100 e
- 6 kk kortti 249 e, ovh 295 e
- 12 kk kortti 449 e, ovh 545 e
- 24 kk kortti 795 e, ovh 995 e
- VIP-jäsenille kertamaksu 5 e, ovh 7 e ja tietenkin tutustumiskerta on ilmainen

Miten ne siellä punttiksella tietää onko vippi vai ei, meinaan 5 euroa vai 7 kertamaksu?
Entä jos huijaa itsensä vippinä sisään halvemmalla..? :)

tapio sanoi:
Miten ne siellä punttiksella tietää onko vippi vai ei, meinaan 5 euroa vai 7 kertamaksu?
Entä jos huijaa itsensä vippinä sisään halvemmalla..? :)

No sinähän oletkin aivan saatanan ovela, ethän sä sitten tarvitse ollenkaan vippiä kun pääset muutenkin vip-hinnalla, onneksi olkoon.

Pitäis varmaan keksiä joku systeemi ettei pääsis noin huijaamaan, ei ole tullut mieleen tuommoinen porsaanreikä. Olis varmaan hyvä että siellä pitäisi sanoa omat yhteystiedot, mitkä olis sitä ennen toimitettu meidän puolesta Mayorille.

Tavallaan ei toimi, koska anonyymi menee siinä, mutta ymmärrän pointin.
Toisaalta harva varmaan tuota porsaanreikää viitsii käyttää parin euron takia.

Enhän minä väitä etteikö Mayor´s olisi hyvä sali. Voi olla laitteiden ja palvelun puolesta Suomen paras. Hintataso hirvittää, kun olen tavallinen tuvan ja tunkion väliä tallaava perussuomalainen....Naama aina norsunv...lla;-)

Kritiikki oli lähinnä kohdistettu tuolle ylinnä olevalle postaukselle. Minulla on työaikojeni takia usein arkisin vapaata ja joskus TV:n aamulähetysten jälkeen jää HETKEKSI päälle joku TV-Shop. Nuorempana tuli jopa öisin katsotuksi sitä ihan komediana. Tämän threadin aloitusviesti on kuin suoraan sieltä.

Salilla, jolla minä käyn, on ihan mukavia ihmisiä. Viihdyn siellä. Eikä minua tarvitse 'palvella', kun treenaan. Jopa mavessa laitan itse kiekot tankoon;-) Hinta on murto-osa em. salin hinnoista. Taustamelu on yleensä City, NRJ Tai Kiss. Joskus jopa Nova...Ei väliä. Omat kuularit on, jos haluan kuunnella jotain muuta. Mä käyn salilla treenaamassa, enkä kuuntelemassa musiikkia.

Tuskin täällä juntti-Suomessakaan enää nykypäivänä saa Pullan kuvailemaa palvelua...Olemmehan amerikkalaistumisessa ihan kärkimaita. Mitäs muuten luulet, kuinka aitoa se alipalkattujen työläisten hymistely ja ystävällisyys siellä jenkkimaassa on? Hispanon pitää hymyillä, kun gringo käskee. Tulee muuten kengän kuva perseelle. Ja muutenkin koko kulttuuri small talkeineen on ihan erilainen. Suurta näytelmää kaikki.

Suomessa sentään saa ainakin vähän vielä olla oma itsensä.

Ja toisena äärimmäisyytenä sitten nämä valkaistuin hampain hymyilevät liian rikkaat Barbiet ja Kenit. Ja näitä hampaanvalkaisuaineitahan jo mainostetaan näissä TV-shopeissa Suomessakin. Se on tärkeää elämässä. Ja sähköimpulssit treenaavat puolestasi...Och så vidare...

Vielä varmuuden vuoksi: En toki ole mikään kommunisti, enkä ihaile vaikkapa Pohjois-Koreaa tai Kuubaa, mutta enpä liiemmin arvosta myöskään kansakuntaa, joka äänestää 50-luvun reikäkorteilla presidentikseen ilmiselvän idiootin. Siinä maassa on paljon mätää, jota sinä et huomaa, kun todennäköisesti olet siellä hyvin palkatussa duunissa, Nokialla tms. ja etuoikeutettujen joukossa. Vartijat valvovat rauhaasi öin ja päivin siellä muurien ja muutaman ylimääräisen lukon takana.

No menee vähän pateettiseksi nyt. Myönnetään. Täytynee yrittää vähän nukkua välillä. No hard feelings.

Niin ja olen toki käynyt Yhdysvalloissa. Kuuluu yleissivistykseen. En asunut kuukausia, joten enhän mä mitään tiedä.....Olen käynyt Neuvostoliitossakin. En tiedä siitäkään mitään.

Mike sanoi:
Pitäis varmaan keksiä joku systeemi ettei pääsis noin huijaamaan, ei ole tullut mieleen tuommoinen porsaanreikä. Olis varmaan hyvä että siellä pitäisi sanoa omat yhteystiedot, mitkä olis sitä ennen toimitettu meidän puolesta Mayorille.
:lol2:

allnighte.gif

ozzie sanoi:

Ainakaan omalla kohdalla ei todellakaan ole noin. Yhdellä salilla kävin väkisin kuukauden, kun oli pakko. Ei pahemmin huvittanut treenailla. Välillä on tullut käytyä eri saleilla toisilla paikkakunnilla, harvassa on huvittanut treenailla täysillä.
Kyllä se ilmapiiri salilla luo jo suuren osan siihen, että huvittaako vai ei.

ozzie sanoi:
Suomessa sentään saa ainakin vähän vielä olla oma itsensä.

Jaa, oisko noin?

oioioioioioioi.

Kapeakatseisuus ja suorituskeskeinen työmoraali kunniaan, asiaankuuluvat vittuilun kera wiuuu.... kylläpäs me sitten ollaankin hyviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom