Pistin tossa vähän aikaa sitten threadin perseen treenamisesta, ja vinkkejä tulikin aika paljon. Kiitos niistä!
Näistä viisastuneena rukkasin sitten ohjelmaa vähän uusiks ja nyt haluisin kysyä parista jutusta. Eli ohjelma ois nyt tällainen:
PÄIVÄ A: RINTA, OJENTAJAT, VATSAT
Penkki 3 x 10
Vinopenkki vap. painot 3 x1 0
Pec-deck 3 x 10
Ranskalainen punnerrus 3 x 10
Ojentajatalja 2 x 12
Punerrus istuen käsipainoilla 3 x 10
Vipunostot sivuille 2 x 12
Kyljet 2 x 30 (molemmat)
Jalkojennosto 20 +15 + 10
Rutistus 30 + 25 + 15
PÄIVÄ B: SELKÄ, HAUIKSET, OLKAPÄÄT
Ylätalja rintaan 3 x 10
Ylätalja rintaan kapea ote 2 x 10
Alatalja vatsaan 3 x 10
Alaselkä laitteessa 3 x 15
Hauiskääntö mutkatangolla 3 x 10
Hauiskääntö keskitetty 2 x 10
Rutistus 30 + 25+15
Jalkojennosto 20 + 15 + 10
PÄIVÄ C: JALAT, VATSAT, KYYNÄRVARRET
Kyykky 3 x 10
Maastaveto 3 x 10
Reisiojennus 3 x 10
Reisikoukistus 3 x 10
Pohjeliike istuen 4 x 20
Kyljet 2 x 30 (molemmat)
Rutistus 30 + 25 + 15
Rannekääntö tangolla 2 x max.
Rannekääntö selän takana 2 x max.
Kysymyksiä:
1. Mietityttää toi hauistreeni. Tykkään tehdä seisten tolla mutkatangolla, mun mielestä aika hyvä ja kokonaisvaltainen liike. Mutta mitä sen jälkeen? Nyt oon tehny muutaman kerran keskitettynä siihen päälle, mutta tuntuu että ei mehut riitä enää mihinkään. Ja riittääks kaks liikettä hauikselle? Tosi n ottaahan noi taljat jo jonkin verran hauikseen.
2. Kannattaaks toi kyyky tehdä vapaalla tangolla vai telineessä(siis missä tanko kulkee ylös alas kahen tolpan välissä)?
3. Pitäiskö mave tehdä suorin jaloin vai "kyykkynä", jos sen vaikutuksen nyt haluaa ennen kaikkea sinne pakaroihin?
4. Jos on jotain muuta kommenttia esim.toistomääristä niin pistäkää ihmeessä näkyviin. Lihasmassaa siis haetaan. Treenijaon oon kokeillut ja kokenut itselleni hyväksi, eli haluan tehdä nimenomaan tolla jaolla.
Näistä viisastuneena rukkasin sitten ohjelmaa vähän uusiks ja nyt haluisin kysyä parista jutusta. Eli ohjelma ois nyt tällainen:
PÄIVÄ A: RINTA, OJENTAJAT, VATSAT
Penkki 3 x 10
Vinopenkki vap. painot 3 x1 0
Pec-deck 3 x 10
Ranskalainen punnerrus 3 x 10
Ojentajatalja 2 x 12
Punerrus istuen käsipainoilla 3 x 10
Vipunostot sivuille 2 x 12
Kyljet 2 x 30 (molemmat)
Jalkojennosto 20 +15 + 10
Rutistus 30 + 25 + 15
PÄIVÄ B: SELKÄ, HAUIKSET, OLKAPÄÄT
Ylätalja rintaan 3 x 10
Ylätalja rintaan kapea ote 2 x 10
Alatalja vatsaan 3 x 10
Alaselkä laitteessa 3 x 15
Hauiskääntö mutkatangolla 3 x 10
Hauiskääntö keskitetty 2 x 10
Rutistus 30 + 25+15
PÄIVÄ C: JALAT, VATSAT, KYYNÄRVARRET
Kyykky 3 x 10
Maastaveto 3 x 10
Reisiojennus 3 x 10
Reisikoukistus 3 x 10
Pohjeliike istuen 4 x 20
Kyljet 2 x 30 (molemmat)
Rutistus 30 + 25 + 15
Rannekääntö tangolla 2 x max.
Rannekääntö selän takana 2 x max.
Kysymyksiä:
1. Mietityttää toi hauistreeni. Tykkään tehdä seisten tolla mutkatangolla, mun mielestä aika hyvä ja kokonaisvaltainen liike. Mutta mitä sen jälkeen? Nyt oon tehny muutaman kerran keskitettynä siihen päälle, mutta tuntuu että ei mehut riitä enää mihinkään. Ja riittääks kaks liikettä hauikselle? Tosi n ottaahan noi taljat jo jonkin verran hauikseen.
2. Kannattaaks toi kyyky tehdä vapaalla tangolla vai telineessä(siis missä tanko kulkee ylös alas kahen tolpan välissä)?
3. Pitäiskö mave tehdä suorin jaloin vai "kyykkynä", jos sen vaikutuksen nyt haluaa ennen kaikkea sinne pakaroihin?
4. Jos on jotain muuta kommenttia esim.toistomääristä niin pistäkää ihmeessä näkyviin. Lihasmassaa siis haetaan. Treenijaon oon kokeillut ja kokenut itselleni hyväksi, eli haluan tehdä nimenomaan tolla jaolla.