Kiitos ihan paljosti

Kaveri oli joskus vuonna miekka ja kivi ensimmäisiä kertoja tuonut muijansa porukoittensa luokse yöksi. Aamiaispöydässä oli juteltu niitä näitä, kunnes perheen isä totesi; "ONKO SE TUO MEIJÄN HARRI MUISTANU SULLE EES MUNAA ANTAA?"

Muija on sellanen rempsee suustaan niín pokkana heitti vaan takas että ihan riittävästi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähänkö repesin tolle Andreen jutulle :lol2:

Välillä joo tuntuu, että vanhemmat koittaa saattaa omaa lastaan mahdollisimman suureen häpeään tyttö/poikaystävän edessä :jahas:

Tämä ei nyt suoranaisesti ollut minulle nolo tapahtuma, mutta kyllä se minutkin hiljaiseksi vähäksi aikaa sai...

Olin n.15-16 kesäinen ja juuri tavannut aevan ehanan tyttösen (silloin luulin vielä näin) ja pitihän sen kanssa sit alkaa seurustelemaan. Ja tulihan sieltä sitten se päiväkin, että piti ne vanhemmat tavata. Siinä sitten iltasella nuoripari kutsuttiin iltateelle pöydän ääreen ja eihän siinä mennyt kuin hetki, niin tämä morsiamen isä tokaisi: "taitaa tämä meidän Anne vaihtaa miestä, kuin mustalainen hevosta". Tytsy istuu naama punaisena ja isä nauraa röhöttää. Olihan siinä itsekin hieman hämillään tuosta kommentista. Myöhemmin tosin selvisi, että kyllä se isukki tyttönsä tavat tuntee...

Joskus lukioaikoina olin seurustellu vähän aikaa erään neidin kans ja olin kai ollu jo pari kertaa yötäkin. Oltiin katsomas telkkaria tytsyn luona ja sen faija oli siinä kans. Tyttöystävä huomas jonku mustelman jalassaan ja totes, että mistähän toi on tullu. Sen faija sano, että onhan sulla mustelmia vatsassaki. Ihmeteltiin siin vähän aikaa, kunnes se faija leiskautti: "SISÄPUOLELLA!"

:rock:

Tämä nyt ei mulle noloa ollut, mutta serkulle varmaankin. :) ELi oltiin tultu perheen kanssa kyläilemään serkuille ja serkku oli ollut juuri yötä tyttöystävänsä luona, niin sen faija sitten leiskauttaa serkulle "NOH SAITKO PILLUA? TAIS POIKA SAADA PILLUA" :D Serkku oli kyllä sen näkönen, että tais hieman hävettää. :)

Sekoilevat vanhukset, anekdootteja.

Ei osunut silmään tällaista tärkeää asiaa, eli mitä hörhöt/individualist thinkers vanhemmat tai isovanhemmat ovat tehneet/sanoneet?

Mun ykkösmuisto on kun äitini hurautti pyörällään K-markettiin sisälle, oli vähän ajatuksissaan ja kun ovet aukeni edestä, niin mikäs siinä.
Joku lapsi kysyi äidiltään että miksi tuo täti ajoi pyörällä sisälle.

Mummo yritti väkisin syöttää 2 vuotta vanhoja suklaita, argumenttinaan että mistä sen tietää kuinka vanhoja ne kaupoissakin myy.
Itse katson aina parasta ennen -päiväystä....

Kerrattain istuttiin aamupalalla silloisen tyttökaverini kanssa, äiti tuli paikalle, tempaisi sukkahousut polviin ja taivasteli että katsokaa kuinka paha ihottuma hänelle nousi reisiin kun söi kiiwiä, kyllä hän varmasti on allerginen sille.

Bless her heart.

Isä möläyttelee aina joskus sammakoita suustaan. Kerran mentiin erään tytön rippi- vai ylioppilasjuhliin ja se tyttö oli varmaan 190cm. Isä katsoi ovella vastaan tullutta tyttöä ylöspäin ja sanoi: "Oho! Onko tyhmää olla noin pitkä?"

Mummolle sattui joskus näitä hassuja tapauksia. Hän on ollu jo kuolleena 13 vuotta (RIP), mutta muistan sellaisen tapuksen kun oven takana kävi semmoinen afrikkalainen mies kauppaamassa tauluja. Noh, mies ei osannut suomea ja hänellä oli sellainen lappu, jossa luki asia suomeksi. Mies pimpotti ovikelloa, mummo avasi oven ja mies tyrkkäsi sen lapun ekaksi käteen...mummo ei tajunnut, mikä juttu se oli vaan otti lapun itselleen ja laittoi oven kiinni...:D No tämä afrikkalaisparka siellä sitten hakkasi ja pimpotteli ovea saadakseen lapun takaisin, mutta mummoni luuli sitä ihme sekopääksi eikä avannut ovea. Jonkin aikaa siinä sitten meni, ennen kuin naapuri tuli hätiin ja selitti mummolleni asian ytimen...ja mies sai lappunsa takaisin.

Tuossa pari viikkoa sitten olin heilani kanssa mummolassa käymässä. Mummoni kysyi, että miten mulla ne jalan nivelsiteet oikein repesivät. Kun vastasin, että salibandyssä, niin mummo tokaisi kauhistuneena: "Älä mene sitä salipäntyä pelaamaan. Ne vielä raiskaa sut siellä!"

Wooot???

ToughGrip sanoi:
Tuossa pari viikkoa sitten olin heilani kanssa mummolassa käymässä. Mummoni kysyi, että miten mulla ne jalan nivelsiteet oikein repesivät. Kun vastasin, että salibandyssä, niin mummo tokaisi kauhistuneena: "Älä mene sitä salipäntyä pelaamaan. Ne vielä raiskaa sut siellä!"

Wooot???

:hyper: Ai vidu, kun repesin!

Tytteli sanoi:
Mummolle sattui joskus näitä hassuja tapauksia. Hän on ollu jo kuolleena 13 vuotta (RIP), mutta muistan sellaisen tapuksen kun oven takana kävi semmoinen afrikkalainen mies kauppaamassa tauluja. Noh, mies ei osannut suomea ja hänellä oli sellainen lappu, jossa luki asia suomeksi. Mies pimpotti ovikelloa, mummo avasi oven ja mies tyrkkäsi sen lapun ekaksi käteen...mummo ei tajunnut, mikä juttu se oli vaan otti lapun itselleen ja laittoi oven kiinni...:D No tämä afrikkalaisparka siellä sitten hakkasi ja pimpotteli ovea saadakseen lapun takaisin, mutta mummoni luuli sitä ihme sekopääksi eikä avannut ovea. Jonkin aikaa siinä sitten meni, ennen kuin naapuri tuli hätiin ja selitti mummolleni asian ytimen...ja mies sai lappunsa takaisin.

Ei sillä naapurilla ja paljoa viirannut. Siinä olisi taulukauppiashäirikkö ollut varmaan pari päivää häiritsemättä työssä käyviä veronmaksajia.

ToughGrip sanoi:
Ei sillä naapurilla ja paljoa viirannut. Siinä olisi taulukauppiashäirikkö ollut varmaan pari päivää häiritsemättä työssä käyviä veronmaksajia.
Lol:hyper: ...tai sitten se olisi jääny mummon oven taakse asumaan.

ToughGrip sanoi:

Wooot???

Pelottavaa....

Dementiaa sairastava pappani (evp.) lähti kerran kiitämään silloisesta hoitokodistaan keskellä kesäyötä. Paikalle hälyytettiin poliisit jotka tavoittivat papan noin 1,5 km päästä.
Konstaapelien kysellessä määränpäätä oli pappa tokaissut:"Tuonnehan mie Säkkijärven asemalle..."

Eihän siinä mitään mutta välimatkaa Säkkijärvelle oli 200 km ja viisi vuosikymmentä!

Teininä ku olin äidin kanssa kaupungilla ostoksilla, se jäi aina ulos oven taakse seisomaan jos mää en avannu sille ovea vaan puikahdin itse edellä johonkin kauppaan. Se oli niin noloa aina palata takasi ja päästää se sisälle hyvin loukkaantuneen näköisenä ja aina sama virsi: Kyllä sitä maksajalle voi ainakin oven avata....
:D I:haart: äiti

edit. jos joskus saan lapsen niin sama tapa tulee VARMASTI käyttöön

Mutsi jostain syystä kutsuu mun miespuolisia kavereita poikakavereiksi ja siskon naispuolisia vastaavia tyttökavereiksi:/ On hänen ja isovanhempien mielestä ihan normaalia kielenkäyttöä. Oli tai ei, niin kummasti ihmiset virnistelee ja itselle tulee vähemmistöön kuuluva olo:D

Suositut

Back
Ylös Bottom