Kiitos ihan paljosti

Kuinka usein palstalaiset ovat saaneet hävetä silmät, korvat ja sieraimet päästään kun omat vanhemmat ovat omanneet 'hieman' eri käsitykset soveliaasta käytöksestä/puheenaiheesta/vaatetuksesta/you-name-it kuin oma lapsi?

Onko elämäsi mennyt päin helvettiä siitä lähtien, kun koulun joulujuhlassa isäsi kertoi koko koulun edessä kuinka vielä 10-vuotiaana käytit kotona vaippoja? Tai kun toit uuden tyttöystäväsi kotiin näytille, päätti äitisi tiedustella tulevan miniän mielipidettä peräpukamien hoitoon - kiitos ihan paljosti, äiti.

Itse olen saanut olla jopa häkellyttävän rauhassa vanhempieni aiheuttamilta 'ei luoja, oliko sinun pakko sanoa nyt tuokin' -tilanteilta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äiti oli mennyt avaamaan oven tissit paljaana, kun kaverilauma oli hakemassa mua ulos. Sitten siitä ovelta huutanut meikää "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiileeeee! Pojaaaaaaaaat tuli!!!"

No ei siinä mitään, olin exäni (lapseni äidin) kanssa ihan seurustelun alussa meillä muistaakseni telkkaria katottiin tms. eikä tod. oltu vielä edes siis kunnolla tutustuttu. Niin pikkusysteri (sillon 12v) alkaa kyselemään suureen ääneen jotain meidän pieruleikeistä "Ile muistatsä sillon xxxx...??!" :wall: Uusi tyttöystäväni vilkasi mua, repesi räkäsesti ja juoksi pois siitä huoneesta. Minä olin tietenkin hieman :nolo: ja kesti hetken että sain kerättyä itteni ja menin taas muijalle puhumaan.

Joskus sateisena päivänä (siis satoi ihan homona) kesällä 199x äijä päätti mennä räystään alle "suihkuun" etupihalle. Kaveri oli käymässä ja äiti tuli kertomaan meille, että "Iskä kävi suihkussa pihalla!" Asian oli ikkunasta huomannut ja noloutta lievittääkseni valehtelin, että "Oli sillä uikkarit." Äidin oli tietysti pakko iloisena kertoa, ettei ollut.

Dragon sanoi:
Ukko pakkaa jolkutella munasillaan ympäri kämppää suihkun jälkeen... Siinä on pari kertaa kavereilla ollut suu auki :rock: ja mulla naama :curs:
Eipä siis ole enää epäselvää, miksi teet samoin salilla. :jahas:

:D

Kostaja X sanoi:
Joskus sateisena päivänä (siis satoi ihan homona) kesällä 199x äijä päätti mennä räystään alle "suihkuun" etupihalle. Kaveri oli käymässä ja äiti tuli kertomaan meille, että "Iskä kävi suihkussa pihalla!" Asian oli ikkunasta huomannut ja noloutta lievittääkseni valehtelin, että "Oli sillä uikkarit." Äidin oli tietysti pakko iloisena kertoa, ettei ollut.

:lol2: Siis, ei helvetti! Kai sillä oli saippuat ja shampoot mukana :hyper: .

jpm sanoi:
Eipä siis ole enää epäselvää, miksi teet samoin salilla. :jahas:

:D

Sori jpm - mutku tää mun skitsofrenia vaan on sellaista, että vaikka kuvittelen vaatteiden olevan päällä - ne eivät silti ilmeisesti aina ole :nolo:

Kerran kutsuin yhden kundin meille kotiin kylään. Tää tyyppi oli aika ujo ja ilta oli aika myöhäinen ja mä sitten sanoin, että KAIKKIEN pitää olla poissa näkyviltä, kun tullaan sen pojan kaa kotiin.

Äiti ei ollut ehtinyt piiloon ja kun kundi moikkasi sitä, äiti sanoi sille seuraavasti:
"Moi, oikeesti sä et nää mua, ku mä en ole tässä"

:rolleyes:

No ei se juttu kauan kestänyt..

emex sanoi:
:lol2: Siis, ei helvetti! Kai sillä oli saippuat ja shampoot mukana :hyper: .

Muistaakseni se naureskeli, että ens kerralla saippua mukaan. Sitä kertaa ei tainnut onneks tulla.

Dragon sanoi:
Ukko pakkaa jolkutella munasillaan ympäri kämppää suihkun jälkeen... Siinä on pari kertaa kavereilla ollut suu auki :rock: ja mulla naama :curs:

Toihan on ihan normaalijuttu. Mitä tota alastomuutta kauhistelemaan. :D

Hippa sanoi:
Kerran kutsuin yhden kundin meille kotiin kylään. Tää tyyppi oli aika ujo ja ilta oli aika myöhäinen ja mä sitten sanoin, että KAIKKIEN pitää olla poissa näkyviltä, kun tullaan sen pojan kaa kotiin.
Olitko tuolloin 12-vuotias tai jotain? :)

tyttöystävä ekoja kertoja käymässä.. äitee meikaa meikit ihan vituiksi tahallaan ja kysyy naama pokerina "nuorentaako tämä" ja koko illan on näissä meikeissään. :D tai sitten menee puhumaan tytölle jotain kuukautisjuttuja "joo multa tulee niin paljon että..."

nevahood sanoi:
...tai sitten menee puhumaan tytölle jotain kuukautisjuttuja

Voi ei. Täytyy sanoa että tunnen myötähäpeää kanssasi mutta minkäs teet, iskä ja äiskä on just sellaiset kuin mitä meille arvonnoissa annettiin. Omista vanhemmista muistan ainakin sen että aina jos oli kavereita kotona niin kohta jo kuului että "tulkaa syömään". Muuten jees mutta entäs jos ei ollut nälkä ja olis ollut jotain parempaa tekemistä! ;)

Menin joskus 16-vuotiaana isän ja pikkuveljen kanssa joulun alla kattomaan "pojille housuja". Myyjä oli vetävä reilu kakskymppinen vaaleaverikkö. Juttelin pimun kanssa housujen koosta, kun isä tuli paikalle, läppäsi minua olalle ja kajautti: "HÄN TARTTIS VARKUT!"
Kun olin sovituskopissa, isä kurkki verhon takaa. Totesin "varkut" reisistä ja perseestä liian kireiksi. Myyjä huuteli, että saako olla ylhäältä pienemmät. Isä vastasi oitis:"EI; KO SIL O NII PIRU VAHVA KONTI!" Ajattelin muuttaa pysyvästi sovituskoppiin...

Suositut

Back
Ylös Bottom