Kiitos Foorumille neuvoista

Ikä
53
Moi

Eli ajattelin laittaa kiitokset Foorumin ylläpitäjille ja kaikille käyttäjille joiden postauksista olen saanut paljon vinkkejä oman yleikunnon ja -ilmeen parantamisessa.
Olin vielä vuosi sitten syksyllä 35v, sohvaperuna jolla pituutta 174 ja painoa yli 140kg! Sitten vaan jokin napsahti päässä ja aloin etsimään tietoa laihduttamisesta ja kuntoilusta muutenkin ja täältähän sitä löytyi. Aluksi oli hieman vaikeaa kaikin puolin mutta siitä se lähti pikkuhiljaa kulkemaan. Tänä keväänä uskaltauduin jopa rekisteröitymään ihan käyttäjäksikin kun huomasin et piru! täähän taitaa onnistua. Nyt käyn kuntosalilla 4 kertaa viikossa ja pari kertaa lenkillä siihen päälle. Ruokavalio on mennyt ihan uusiksi ja nykyään onkin todella pirteä, terve olo ja aktiivisuus muutenkin TÄYSIN eri luokkaa kuin vuosi sitten. Paino on tällä hetkellä 87kg ja tavoitepaino on jo ihan nurkan takana. Lihaksiakin on kropasta löytynyt ja sellaisia joita en edes tiennyt olevan olemassa :D

Eli vielä kerran kiitos hyvistä neuvoista joita olen löytänyt foorumilta.

Rajun muutoksen oot kokenu! Perkeleen iso käsi sulle :worship:

No huh huh! Todella kovasti olet kyllä töitä tehnyt, kun niin ison muutoksen olet saanut itsessäsi aikaan. Ei varmasti tutut edes tunnista samaksi mieheksi? :D

Tsemiä treeneihin!

jpg or didn´t happen :D

Kiitos kannustuksista ja kommenteista. Yritän laittaa jotain kuvia kunhan keksin että miten ja minne niitä saa laitettua:)

:worship:Kumarruksen arvoinen suoritus! Onneksi olkoon ja before - after kuvia sitten kehiin:rock:

Oho! Hienoa. Minusta näytät melkein 10 vuotta nuoremmaltakin:D Tsemppiä myös tuleviin treeneihin!

Tässä nähtiin taas se, että ei siihen laihtumiseen tarvita kuin ote omasta niskasta, hieman vinkkejä kokeneemmilta ja päättäväisyyttä. Mahtava muutos, jatka samaan malliin! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom